Haha is heel makkelijk hoor! Zal die 24 plekken eens googlen haha. Jij twijfelt tussen piercing en oorbel?
Dit geld ook voor mensen die duurzaam doen. Zodra ze dan iets doen wat iets minder duurzaam is ( en dan niet dingen zoals met een vliegtuig gaan maar bij een restaurant iets bestellen en er zit ineens avocado bij) dan krijgen ze een shit load aan berichten dat dat absoluut niet duurzaam is. Maar als iemand niet duurzaam is en elke dag het gene doet wat die gene die wel duurzaam is 1x per jaar doet ofzo, dan is dat niet zo erg.
Zodra je ergens voor staat moet je dat ook 100% goed doen anders willen mensen je âpakkenâ
Op mân nieuwe telefoon kan ik een screenshot maken door met mân knokkels erop te kloppen.
En pas ook geinfluenced hier op het forum om eufy te kopen.
Toen ik dat ding bezig zag en met mân telefoon zat te kloten dacht ik echt even âwhat a time to be aliveâ
Dit kon ik me echt allemaal niet voorstellen vroeger.
Is er geen successful adulting topic meer? If so, spoed je daarheen!
Ik zelf zie kindermarketing in zijn ruimste begrip maar dan zou Kinder chocola en Wertherâs enzo net zo schuldig zijn bedenk ik me nu. Misschien meer omdat sit echt een nieuwe reclame is
Hoe was het voor je broer/zus? Wel heftig zeker?
Ik weet dat dit heel laat is maar alsnog, gecondoleerd en heel veel sterkte
Ik heb even een existentiĂ«le crisis geloof ik. Ik heb net de halve avond naar woningen en banen in Roffa zitten kijken. Wordt het tijd om terug te gaan? Ben ik Berlijn zat? Ik dacht dat ik hier sowieso nog wel een aantal jaar ging blijven, maar nu weet ik het ineens niet meerâŠ
Welke telefoon is dit? Lijkt me fantastisch
Oh jongens. Ik heb zoân heerlijke dansles gehad. Ben helemaal gesloopt en dat maakt het extra lekker.
Zo fijn om helemaal op te kunnen gaan in een dans
De huawei mate 20! En kwam er net ook nog eens achter dat je ook een bepaald gebied kunt screenshotten door er met je knokkel een cirkel omheen te draaien. Fantastisch.
Laatste oudergesprekken gehad. Oke nog 3 volgende week, maar avonden zijn klaar.
Best een aantal pittige kinderen, aantal lastige thuissituaties. Maar veel positieve dingen gehoord dat kinderen het zo fijn vinden in mn klas enzo.
Dit had ik echt ff nodig hoor, want de laatste weken waren echt niet makkelijk in de groep en met mijn hulpvragen. Gelukkig worden er nu (EindelijkâŠ) dingen opgepakt door mensen boven mij.
Nu kan ik weer door en met goede moed ertegenaan. Heb afgelopen weken weleens anders gedachtâŠ
Ik zat me een beetje te verdiepen in de muziek van nu,â de jeugdâ hahaha echt erg ik voel me zoân oma tegenwoordig met dat soort dingen. En ik zat videoâs te kijken van Billie Ellish. Serieus zij was nog geen 14 toen ze een hit had? Wtf man toen ik 14 was droeg ik nog twee vlechtjes en was ik veel te druk bezig met mijn Brendan Fraser obsessie om ook maar IETS en dan ook maar IETS nuttigs te doen met mijn leven. Fucking hell
Gurl⊠Deze post kan ik wel ff verplaatsen naar opbiechttopic?
Wat voor een dokters pakje heb jij besteld.
He godver heb net de te grappige storys van @safkina gekeken en nu houd de legendarische vraag : Waar staat die A voor bij huts a niffow - mij wakker.
Waar staat die A godverdomme voor. Ik denk voor âMijnâ. Zoals asabe ( vast verkeerd geschreven) mijn vriend bestekend. Dus dan betekent huts a niffow , huts mijn neef.
Hahahaha nee hoeft niet, ik neem volledige verantwoordelijkheid ervoor. Dat stuk van mijn leven heb ik inmiddels afgesloten (gelukkig) haha.
Vandaag is mijn enige passende bh kapot gegaan. Ik ben echt in de stress hoe ik dit nu ga doen. Ik heb gewoon geen geld voor een passende bh in mijn cupmaat.
Kun je iets fixen met naald en draad? En anders zeeman of wibra, maar weet natuurlijk niet wat je zoekt! Succes, echt vervelend
Ik lig zo lekker en baal er nu al van dat mn wekker vroeg gaat. Weet nu al dat ik dan net zo lekker of zelfs lekkerder lig. Verschrikkelijk
Beugel raakte los dus die heb ik uit frustratie al weggegooid . Ga morgen maar eens kijken bij de zeeman en wibra! Dankje!