Wat je even kwijt wil #16

Ik ben wakker door de tril van mijn vriend zijn telefoon. En hij slaapt heerlijk verder, verdomme.

Ik werd net toegezongen door mijn moeder, en ik was een klein beetje vergeten in mijn slaap dat ik jarig ben. Dacht al, wat komt zij nou met dat tasje doen :joy:

21 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Het was wel redelijk heftig, maar het waren de eerste 2 kindjes van mijn zus en ze is een half jaar thuis gebleven daarna, dus denk dat het nog wel meeviel. Ze hebben wel 7 jaar gewacht voor nog een derde kindje (die is nu 4 maanden oud) :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kon vandaag eindelijk uitslapen, was er een storing met de CV ketel terwijl mijn vriend wilde douchen om naar het werk te gaan. Dat zou niet zo erg zijn, als de CV niet in de slaapkamer had gezeten. En nu kan ik niet meer slapen, aaargh.

1 like

Misschien goed om even een pauze van een paar dagen te nemen? Kan helpen om je hoofd weer even op 0 te zetten. En daarnaast kan het wellicht helpen om alles nog even voor jezelf op een rijtje te zetten; waarom lukt het niet om de doelen te voltooien binnen de tijd die jij in je hoofd hebt? Waarom wil je ze binnen die tijd voldaan hebben? Is het wel nodig om zulke doelen te stellen voor jezelf of kan het ook op een andere manier? etc etc

Als je om 7:15 al de behoefte hebt om op de stationspiano te rammen heb je toch wel een steekje los wat mij betreft :upside_down_face:

19 likes

Precies, dit stoort me altijd zo en dat is nu ook het geval met het nieuws over deze jongeren. Ze doen (naar mijn mening) iets super goed, maar omdat ze niet perfect zijn krijgen ze alsnog bakken kritiek over zich heen. Ik vind dat onterecht. Die tweet en stukje tekst legden dat goed uit vond ik.
Ook @Oprah.

3 likes

Ik denk dat het bij die jongeren vooral komt door de naam “spijbel activisten” zovan oh jullie gaan hier door niet naar school dan gaan we eens even kijken of jullie wel millieu bewust zijn. Er zijn vast wel veel mensen die daar zijn om te kunnen zeggen dat ze daar zijn en het ze voor de rest niks boeit. Maar ze zijn wel daar ipv dat ze gewoon een dag vrij nemen.

7 likes

Ik soms ook hoor :speak_no_evil: (en nog hypocriet ook, want ik erger me wel aan andere mansplainers m/v).

1 like

Ik had een erotische droom over de vriend van de zus van een vriendin. Ik ken hen helemaal noet zo goed en denk amper aan hun, maar hoe dan?? Die zus was net overleden aan tuberculose en hun kind kon al lopen en we moesten de hele tijd wachten tot iemand weg was zodat we konden seksen??

2 likes

Ik dacht dat ik vers geperste jus d’orange had gekocht maar het blijkt mango passievrucht banaan sinaasappel en appel te zijn. :woozy_face:

@Andreya Gefeliciteerd!

1 like

waar vind je zo’n vrouw ik wil er een :joy:

1 like

Ik vroeg aan mijn beste vriend wat voor mannelijke naam bij mij zou passen, dus als ik een man was. Zeg hij Tyson, en ik vind dat heel stom. :rofl: Wat een kutnaam. Hij is zelf een Tyson.

12 likes

Heb mijn stappenteller geruild voor een andere kleur maar de nieuwe nog niet binnen en dus geen om, elke stap die ik nu zet voelt nu echt nutteloos.

1 like

Haha ja en mijn IPhone ook, maar komt niet in de app te staan van mijn stappenteller en stond net aan kop met een vriendin.

1 like

Weet iemand of er ergens nog agenda’s verkocht worden?

Bij de boekwinkels zoals Donner wel.