Wat je even kwijt wil #16

Die hebben ze hier niet, maar ik ga wel gewoon wat winkels langs. Zullen vast ergens wel agenda’s hebben.

Ik heb een belangrijke presentatie vandaag en was al een beetje zenuwachtig, zie nu dat ik een ladder in mijn panty heb waar ik niets aan kan doen. Tijd voor weekend.

Het uiterlijk van mijn loonstrook is veranderd. Het is nu hip. En ik vind het vreselijk. En de helft van de gegevens ontbreekt :persevere::persevere::persevere:

1 like

Als er een ding in het leven niet hip hoort te zijn, dan zijn het loonstrookjes.

15 likes

Ik voel me zo rot :frowning: heb een aanvaring met iemand en het gaat over een situatie waarin ik écht gewoon op de juiste manier gehandeld heb, maar die persoon is super onredelijk en verwijt mij vanalles wat mij niet te verwijten valt. Ik kan dat nu dus niet hebben omdat ik moe ben, hoogzwanger, veel pijn heb in mijn bekken en alles me even teveel wordt. Kan alleen maar janken en heb niemand waar ik mee kan praten :(:frowning_face: nu al klaar met deze kut dag

Snap dat je het niet chill vindt, zou ik zelf ook niet vinden, maar ik vind niet echt dat je daar iets over te zeggen hebt. Ligt er overigens ook wel een beetje aan hoe vaak dit voorkomt.

Ik ga vanavond op vakantie en ik zit nu op werk en ik heb geen zin meeeeeeeeeer. Ik ga lekker vroeg naar huis. En ik heb twee repen Tony’s van m’n lieve collega gekregen :smiley:

3 likes

Mee eens. Ook bij mijn kringloopwinkel staat een piano. Wel met een bordje: alleen op spelen als u er goed in bent o.i.d.

3 likes

@monkeyslut thanks waarschijnlijk heb je idd gelijk en moet ik me daar niet mee bemoeien! Fijne vakantie! Waar ga je heen?

@HvO dankje je hebt gelijk moet me er idd niet druk om maken!

1 like

ik lees nu pas bij @Fenayi heel veel sterkte… <3

ik poste dit eerder ook al, maar ik heb de laatste weken zo veel behoefte aan dingen weg te doen en op te ruimen. en nee ik ken heel die kondo mevrouw niet :stuck_out_tongue:
ik weet echt niet waar dit vandaan komt? maar ik gooi intussen iedere week wel een zak kleding weg, ook gewoon dingen die ik vorige maand nog droeg bijv. kledingkast raakt een beetje leeg zo, maar misschien is dat alleen maar goed. ben gwn benieuwd waar dit vandaan komt zo ineens, misschien ben ik onbewust aan het transformeren naar een volwassen vrouw ofzo

5 likes

Ik zit met mijzelf in een crisis sinds vanmorgen half 7 toen ik naar mijn werk liep. Is dit het leven dat ik wil? Ik ben zo klaar voor nieuwe dingen in mijn leven, maar wat wil ik? Wil ik investeren in vrienden, carriere, wat zijn mijn hobbys??
Hoe ga ik mijn leven verder vorm geven?

9 likes

@Enthusiasm Hoe gaat het nu met jouw vader? Ik wens je/jullie goeds toe (dit klinkt zo dom)

2 likes

Ik heb een uiterst belangrijk mailtje gestuurd en ik zit zo in spanning om de reactie. Echt stresslevel 1000. Ik denk alleen dat ik geen reactie meer ga krijgen vandaag omdat diegene niet werkt vandaag. Maar toch elke keer dan vol spanning mijn emailbox openen :frowning: Niet ok.

2 likes

@Zemraluani het is allemaal gelukt gisteren! De hints en puzzeltjes bleken moeilijker dan ik + vrienden hadden ingeschat maar hij heeft al het geld en de cadeautjes binnengesleept haha. Tevreden boyfriend.

5 likes

Ik zag laatst bij Primera nog agenda’s liggen

1 like

look mommy I made it momentje voor ons!

33 likes

TLDR: control-f forumfeminarum :wink:

2 likes

Ik ben in zo’n grafstemming, echt. Ik heb al een aantal dagen discussies met m’n baas over de lijn van ons onderzoek. Ik begrijp het eigenlijk gewoon niet helemaal waarom we het zo doen en ik ga daarover in discussie en volgens mij denkt hij zo van ‘waarom snap je het nou niet??’
En vandaag hadden we een meeting met de rest van de groep (2 anderen) en het ging erover dat ik volgende week een grote presentatie bij ons op de afdeling moet geven, mijn baas weet dat ik die meeting vreselijk vind omdat alle grote bazen vrij lullig kunnen zijn in hun kritiek (en ik ben niet de enige die er zo over denkt) dus dat ik er tegenop zie. Een van mijn andere collega’s sneed het onderwerp al aan met ‘ben je zenuwachtig’ en dan ging het er gelijk over ‘oooh dat hoeft toch niet en je kan het toch wel en je moet het allemaal niet zo persoonlijk aantrekken’, en toen begon m’n baas nog zo van ‘ja lapzwans vind dat een vervelende meeting, maar dat is niet nodig, hoe zie jij die kritiek dan lapzwans? leg is uit’

En ik kreeg echt even kortsluiting, voelde me echt in een hoekje gedrukt (ook al was het goed bedoeld) en wegegzet als het zielige PhD-studentje dat het allemaal nog even moet leren, dus ik zeg zo van:

‘Is dit een therapie sessie ofzo!?’, vrij bot
Een van m’n collega’s moest lachen, maar m’n baas reageerde op z’n pik getrapt.

Nou, het zal wel, heb d’r allemaal even geen zin meer in en mensen moeten me even in m’n sok laten gaar koken.

5 likes

Ze komen bij je tafeltje! Ik zou gewoon kiezen wat jou lekker lijkt, volgens mij is alles goed daar haha. Ben zelf fan van de kapsalon en de notorious sumo-burger. O en de bitterballen (maar die hebben ze niet bij elk filiaal geloof ik).

Heb jij Google alerts aanstaan voor FF :eyes::eyes:?

Nee maar vet! Je hebt ons schaapjes toch maar allemaal hierheen gebracht, love dit forum nog meer dan EGF :heart::heart:

Ben echt benieuwd naar hoe bekend dit forum eigenlijk is, EGF trende toen op twitter, benieuwd of ‘we’ al op die level zijn? Aan de andere kant post ik hier veel te open en veel te veel en heb ik een hele naive illusie van kleinschaligheid met 200 anderen, dus misschien wil ik het niet weten.

17 likes

Ik ben echt zo verkouden nu. Het snot loopt echt uit mijn kop. Nog 3 uur en dan heb ik weekend.