Wat je even kwijt wil #16

Mijn vriend heeft ook een boekenclub met vrienden, echt fantastisch

3 likes

Zijn hier meiden met een bepaald (opvallend, ‘afwijkend’) uiterlijk kenmerk, waar je vaak opmerkingen over krijgt? Wat is de beste manier om hiermee om te gaan/hierop te reageren?

1 like

hm ik heb vooral tijd te veel. maar er is

meer

leuk man, is dat nou iemand van hier of is het gewoon zomaar een normaal mens?

7 likes

Ik ook! @Nescio komt er binnenkort weer zo’n leuke update met cijfers? Ben ook benieuwd hoeveel mensen er meelezen die geen account hebben in het youtubers topic en het beutyblog topic.

7 likes

Ik! Heb er zelf ook nog geen manier voor gevonden, blijf het al vervelend ervaren. Al vind ik kijken of mensen die tegen elkaar fluisteren erover nog vervelender

Zit jij nou nog meer Limburgers hier naar toe te lokken.
Nee grapje ben altijd blij met fame.

1 like

Vervelend voor je :neutral_face:
Ik vraag het voor een vriendin eigenlijk, ze krijgt echt wekelijks ‘grapjes’ hierover naar haar hoofd, en ook vaak tags op FB, ook door vrienden. Ze vind dit echt heel erg, heeft al vaker laten merken dat ze het niet fijn vind, maar durft er verder niks van te zeggen. Ik zeg nu dat ze eens een keer na zo’n opmerking moet zeggen ‘gelukkig heb ik niet … zoals jij’ en dan een slechte eigenschap van de betreffende persoon noemen (voor iedereen is wel iets te verzinnen denk ik), zodat deze persoon schrikt en beseft dat het helemaal niet chill is. Maar eigenlijk is dat ook niet echt een goede tactiek…

serieus? wat cool! nou je hebt me er heel blij mee gemaakt :sunny:

6 likes

Kunnen we aandelen kopen?

4 likes

Aah ja, begrijp dat dat echt heel naar is. Ik heb inderdaad wel vriendinnen die wat jij beschrijft al voor mij roepen. Zelf zou ik dat ook niet snel doen inderdaad. Blijft naar dat je beoordeeld wordt op iets waar je zelf ook niet voor gekozen hebt. Het enige wat ik kan bedenken is aangeven aan haar vriendinnen dat ze het als vervelend ervaart, als zij het niet weten veranderen ze er ook niks aan. Maar voor vreemden heb ik ook geen tips helaas

Edit: zie dat ze dat al heeft gedaan. Vervelend dart er geen gehoor aan gegeven wordt…

1 like

Als jij later een baan wilt hebben waar je bij wijze van een mbo niveau 1 diploma voor nodig hebt waarom zou je dat dan niet doen. Het gaat er uit eindelijk om om wat je na die studie wilt doen. Dus zou het niveau niks uit moeten maken. Misschien is het juist wel fijn om een lager niveau te doen zodat het je wat makkelijker afgaat en je weinig stress hebt.

4 likes

Dat is heel erg moeilijk vind/vond ik zelf. Als je er over wilt praten mag je best een DM sturen.

Als het goedkoop is zou ik het meenemen want kun je idd als motivatie zien zoals @HvO zegt maar zou dus alleen doen met iets goedkoops.

1 like

Totaal niet dom. Zie het als een motivatie dingetje.

1 like

heb je een beetje kunnen slapen @Fenayi? en lukt het met de regeldingen uitzoeken?

Hahahaha ja… :see_no_evil: Hier ook even illustreren. Ik lees pas heel laat bij. En dat herken ik heel erg haha, zit ik alleen in de mensa en dan denk ik “dit is de tijd van mijn leven”. Wat een leven

1 like

Ik had een uur geleden pauze op mijn werk en we zaten met een aantal collega’s in de kantine te kletsen. Ik was best veel aan het woord en op gegeven moment werd het een beetje melig. Nu zit ik weer achter mijn bureau en ik krijg ineens zo’n rotgevoel over hoe ik deed tijdens de pauze. Waarom moest ik zoveel praten? Waarom zat ik zo hard mee te lachen? Kan ik niet gewoon normaal doen en me op de achtergrond houden? Wat vinden anderen van mij?

Heel stom want het was oprecht gezellig, maar dit heb ik dus best vaak na zo’n pauze. Ik begrijp echt niet waarom ik dit gevoel heb, want ik krijg ook helemaal niet het idee van anderen dat ze mij dan raar vinden ofzo. Herkent iemand dit gevoel?

2 likes

Ronduit verdacht

11 likes

nou ja! meneer wateetons heeft naar ons gelinkt ook nog, wat een eer

3 likes

Heel veel volgens mij. Ik heb daar een keer een link geplaatst en daar is meer dan 800 keer op geklikt.

2 likes