Wat je even kwijt wil #16

Zo.Veel.Ruimte. :drooling_face: :sob:

Huts is een uitroep, het heeft niet echt een betekenis. Een beetje hetzelfde als hopsakee of tsjakka ofzo

1 like

Het is bijna mijn verjaardag maar de gedachte eraan maakt me nu al miserabel. Zowat al mijn vriendschappen zijn verwaterd, mijn mama zit in het buitenland, mijn zus en haar gezin ook, mijn vriend heeft zelf veel aan z’n hoofd dus die wil ik niet belasten, … Voeg daar nog wat existentiële crisis over het ouder worden, depressie en hoogstwaarschijnlijk grauw kutweer net als nu aan toe en voila, een dag vol ellende!

Was het dat huis van @MrsCarr?
Want dit is echt niet oke:

11 likes

Nee haha, dit was random huis wat ik in een fb groep tegen kwam :joy: .

1 like

Ik luister al de hele dag het nieuwe album van Ariana Grande. Gewoon lekker foute millennial muziek :black_heart:

1 like

Ik ben moe na mijn eerste werkweek, pfoeee. Het is een veel professionelere omgeving waar ik nog aan moet wennen - en gewoon too much info!

1 like

En @Memoria ik vind het juist super irritant dat ze het gevoel hebben dat ze het niet ‘hoeven aan te nemen’ van mij omdat ik ook niet perfect ben. Maar alle beetjes helpen toch? Ik ben niet vegan en dat probeer ik ook niet elke dag, maar ik vind best dat ik jongeren kan en misschien wel moet aanspreken op het dagelijks weggooien van meerdere plastic flesjes en blikjes drinken. Dat mag toch best, ook als je zelf niet heilig bent?

Maar dan mogen ze jou toch ook aanspreken op het eten van vlees?

5 likes

Ja touché eigenlijk.

1 like

Haha ja klinkt heel onlogisch. Kijken voor de gezelligheid klopt niet helemaal maar ik bedoel meer dat ik films associeer met gezelligheid, omdat ik een film dus juist meestal samen kijk en niet alleen. En ik ben zo’n irritant persoon dat vaak tijdens de film over de film praat en ook vragen stelt :stuck_out_tongue: bedoel niet dat ik over andere dingen ga praten haha.

HAHAHA ik stel me voor dat hij daar heel hard HUTS roept.

Ah de ene dag gaat het beter dan de andere hè, dat wil niet zeggen dat je niks kunt of een faalhaas bent. Misschien was er wel een andere factor waardoor je extra paniekerig werd. Ik vind het al knap dat je ondanks angstklachten gewoon bent gegaan en het elke keer weer probeert :heart:

3 likes

Wil lekker slapen maar voel me zo onrustig dat het niet lukt.

Ik heb ergens een erg groot opzichtig litteken wat je ziet als ik een bikini aan heb. Als mensen er iets van zeggen of naar wijzen zeg ik meestal iets van ‘groot hè’ en leg ik uit hoe het komt. Dan zijn ze wel weer klaar daarna :blush:.

1 like

Ja dat klinkt heel erg herkenbaar, op sommige dagen wil het gewoon echt. niet. Vanavond gewoon lekker vergeten, jezelf niet te veel straffen en morgen weer opnieuw proberen :muscle:

Mij helpt het om voor het slapen een sessie van Headspace te doen, misschien zou je dat nog kunnen proberen?

Ik zit in de trein naar Oostenrijk en er is hier een bar en we staan nu op het station in Keulen en we zijn een attractie. Had het niet verwacht maar heb het hier erg naar mn zin haha

12 likes

Ik heb truffle parmesan fries ontdekt in New York en omg ik wil niks anders meer. Late to the partyyyyy maar waar vind ik dit rondom Nijmegen of Den Bosch?!

3 likes

Heeft iemand @Diamonds de laatste tijd nog gespot?

Pff kennen jullie dat, dat je super moe ben, maar te moe op op te staan en tanden te poetsen en dan je dan een uur daar blijft zitten, beetje naar de telefoon staren.

Dit is dus net begonnen :frowning:

2 likes

Shit. Ik heb vanmiddag bij de Etos twee lippenstiften gekocht 1+1 gratis. Een is een cadeautje en de ander voor mezelf. Heb nog gekeken of er nog zo’n veiligheids stripje op zat en die zaten er. Kom ik net thuis, wil ik die van mezelf swatchen, heb ik blijkbaar een tester meegenomen en ik heb geen bon. Want ja, ik dacht prima, heb de kleuren die ik wilde. Nu morgen maar langs en hopen dat ze een beetje coulant zijn. Wat moet ik nou met een tester?