Wat je even kwijt wil #16

Heb het idee dat ze bij de etos je wel gewoon een nieuwe meegeven, dus gewoon proberen! Zij weten ook echt wel dat er mensen zijn die shit zomaar opentrekken

Mijn ouders hebben deze week verteld dat ze 1 dag per week (als avondeten) geen vlees meer gaan eten (nadat ik heb verteld dat mn vriend en ik dat ook vaak doen). Het is maar 1 dag, maar ze komen wel uit de generatie dat GVA echt de standaard is dus ben wel heel trots. Ze hebben deze week zelfs 2 dagen gedaan. Heb ook aangeboden om dan lekker voor ze te gaan koken en dat beviel heel goed. Je moet ergens beginnen toch?

52 likes

een vriendin van mij kan altijd zooooo goed vertellen, anekdotes, grappige herinneringen van ons, verhalen noem het maar op. is altijd zoooo genieten. vanavond ook weer toen we met z’n allen zaten
ik lul ook veel maar zij is echt next level pro, je blijft echt aan haar lip hangen haha :heart_eyes:. soms vraag ik weleens naar dingen die ik al tig keer gehoor heb, puur omdat ze het zo leuk kan vertellen

heb dit beeld ook een beetje bij @grace hier haha

16 likes

Ja ga morgen ook gewoon terug! Hij is niet alleen open, er staat ook op dat stripje dat het een tester is maar ik heb dat met mijn domme hoofd gewoon over het hoofd gezien.

Ohh ja dan komt het echt wel goed hoor! Het personeel moet zich ook al ā€˜schamen’ dat ze dat niet gezien hebben.

Eigenlijk zouden ze bij testers ook de barcode moeten verwijderen, dan zou dit never gebeuren

3 likes

Ik zit in de trein naar Oostenrijk en er is hier een bar en we staan nu op het station in Keulen en we zijn een attractie. Had het niet verwacht maar heb het hier erg naar mn zin haha

4 likes

Beterschap en succes vandaag!

Ik heb 5 uurtjes geslapen want mijn slaapritme is verpest en ik ben vandaag gezegend met een ochtenddienst, terwijl ik normaal altijd avonddiensten krijg :+1:t4:

Ik kan niet meer slapen. :persevere:

Ik wil wel ruilen alleen denk ik dat je dan een stuk verder moet fietsen haha

1 like

Ik vind het mooi dat je dit aankaart en ik vind het echt verschrikkelijk dat mensen dit doen, maar als je het hebt over dat klimaatprotest: daar gingen weldegelijk veel scholieren heen om de enkele reden ze vrij kregen van school. Niet zo gek, want zo zitten veel pubers nu eenmaal in elkaar, maar dat moet je wel gewoon kunnen zeggen vind ik zonder dat je van ā€˜moral envy’ beticht wordt.

1 like

Mijn wijsheidstanden komen uit en het doet zoveel pijn :weary:

1 like

Ik heb in januari niet gedronken en gisteren voor het eerst weer best veel en ik vind het zo confronterend om weer te merken wat dat met mn lichaam doet :anguished: heb superslecht geslapen en mn hartslag is de hele nacht extreem hoog geweest aiaiai…

En ik word er ook mega impulsief van, maar dat vind ik ook wel leuk haha. Zie net dat ik vannacht kaartjes gekocht heb voor Krezip voor mij en een vriendin, omdat ik daar heen wilde met haar, maar dat kon niet omdat ze wat krap zit nu. Ben altijd verbaasd hoe gul en lief ik word als ik gedronken heb :joy:

9 likes

De like is voor het laatste deel, mega lief van je dan!

1 like

Hallo lieve schatjes

16 likes

Lekker rustig aan doen. Pak die blauwe olifant erbij , ga even iets kijken of doen als afleiding. En als straks je vriendin komt kun je lekker genieten vn je lunch. Het is niet erg als het even wat minder gaat!

1 like

Hahaha :joy::joy: ik zou t zeker doen, maar m’n vriend iets minder denk ik… maar voor dat geld liever een artipoppe :heart:

We hebben 2,5 uur vertraging omdat er ruzie was, iemand aan de noodrem had getrokken (per ongeluk denk ik)
en we een andere route moesten nemen omdat er een ongeluk was gebeurd. Wel een ervaring dit hoor :stuck_out_tongue:

5 likes

Ding dong* de trein naar … rijd niet omdat er ruzie was… * Ding dong.

5 likes

Deze week mn eerste week stage gehad, en ik was helemaal kapot. Heb ook 1,5 uur reistijd (enkele reis), dus het is zo erg wennen om van studeren naar fulltime ā€˜werken’ te gaan. Gelukkig wel een hele chille stageplek, echt blij mee.

Maar ik heb vannacht dus zooo lekker geslapen! 9 uren ononderbroken, voel me helemaal fit nu. Vandaag overdag lekker lezen en stardew valley spelen en vanavond gezellig uit eten en borrelen met een groep vrienden :grin: ZIN IN

9 likes

A jongens, met deze vliegende storm kun je toch helemaal niks :confounded: