Hopenlijk kom je deze weken een beetje goed door. Vervelend hoor.
Schrok me net dood vanwege de NL alert over die tankwagen. Ik vond het al vreemd ruiken buiten, maar nooit gedacht dat een tankwagen Utrecht kon bereiken met de stank.
Die lucht is mijn huis aan het binnen dringen
Ik ben er nog!!
Haha ik had deze alert ook gekregen en dacht ja hoor daar hebben we hier toch geen last van.
Toen ging ik net naar de wc en deed het raampje alvast open want gister veel bier gedronken. En ik was echt verbaasd over de stank die uit me kwam, zo van: jezus darmen waar halen jullie dit vandaan??
Kom er nu achter dat die lucht gewoon van buiten kwam hahaha
Oh no! Kun je de ventilatie uitzetten? Of anders een soort mondkapje maken met een zakdoek of handdoek?
Ik heb nu al 2 keer achter elkaar gedroomd dat ik aan het plassen was (1 keer zelfs met penis ) en dat schijnt te betekenen dat je iets loslaat. Maar geen idee wat.
Haha nee, meer een geval van slechte isolatie hier!
Knuffel! Hopelijk geeft het wat afleiding om met je vriendin te gaan eten, ook al is het bij je thuis.
Ik werd vanochtend wakker van de lucht, dacht dat ik mn gas open had laten staan tot ik bedacht dat ik helemaal geen gas in huis heb Wel kut, nu kan ik niet de hele ochtend in mn bed chillen. Bizar dat zoān lucht uit 1 tankwagen zo ver verspreid kan worden.
Ik drink bijna nooit alcohol en nu heb ik gisteren 3 wijntjes op en voel me zo beroerd. Ben vanaf 7 uur vanochten aan het overgeven, het houdt echt niet op en voel me super slap. Moet straks ook nog werkenā¦
Ik heb zoān rotnacht gehad. Sliep pas halverwege de nacht en 's ochtends vroeg alweer wakker. Met (nog steeds) onwijs dikke ogen, zowel van vermoeidheid als mān gejank vannacht ws, en koppijn waar je u tegen zegt. Fijn begin van het weekend zo Hopelijk krijg ik toch nog wat uit mān handen vandaag.
Hopelijk waait het snel weg en heb je er gauw geen last meer van. Besef me trouwens net dat een mondkapje ook niet echt een oplossing is voor de geuroverlast, haha. Oeps.
Oh jezus ik ben zo chagrijnig. Mijn ouders zouden een weekend weggaan en mijn vriend en ik zouden lekker hele weekend gaan gamen en rotzooi eten. maar nu is mn vader āziekā en zitten we met zn 4en thuis. Echt vreselijk
Ik heb dus DRIE nl alerts gehad (werd wakker van de eerste) en ben me dus drie keer helemaal de tering geschrokken. Maar ik RUIK NIKS haha. Denk dat het net over mijn huis heen vliegt ofzo.
Ik ga zo sporten en ik heb er zo waar zin in maand niet geweest dus wordt leuk! (dat was lichtelijk sarcastisch want ik zal het wel zwaar krijgen, maar zwaar is ok)
Mijn huis trilt helemaal van de wind. Ik word er een beetje onrustig van
Grrrr, ik ben echt woest. Had iets gratis op marktplaats staan en die kerel is twee keer niet op komen dagen. Bericht dat ik dit niet kon waarderen gestuurd, slechte (twee sterren) recensie achtergelaten en dan krijg ik ineens: āNiet echt slim om die sterren te doen he. Typisch vrouwen he!ā. Als hij het nu nog bij die eerste zin gelaten had oke, maar ik ben hier echt boos over. Twijfel wat ik zou doen, boze reactie terug, rapporteren, blokkeren en verwijderen?
Oh nu zie ik dat hij 1 ster bij mij heeft achtergelaten. Hufter.