Wat je even kwijt wil #16

Ik zou alles doen :sweat_smile: Verstandiger zou zijn: negeren, rapporteren, blokkeren en verwijdere

4 likes

Ik sta met barstende koppijn te werken, mijn collega had dat vorige week en toen is ze eerder naar huis gegaan waardoor ik langer gewerkt heb (wat me niet uitmaakte), nu wil ik het liefste naar huis maar zij kan écht niet langer blijven want ze heeft een afspraak vanavond en ze moet zich nog omkleden. Tot zover collegialiteit.

5 likes

Gebruiker rapporteren wil helaas niet, en reageren op ervaringen kan helaas ook niet. Heb nu uit frustratie maar het contactformulier van marktplaats ingevuld

1 like

Pff wat een sneu persoon zeg.

@Fenayi gecondoleerd, heel erg veel sterkte nu en de komende tijd :two_hearts:

Ik wil iets perse bestellen van urban outfitters homeware, maar dat wordt niet vanuit de UK naar NL verzonden. Weet iemand een oplossing of een goeie partij die als tussenschakel werkt?

Ik vind t echt irritant dat ik nog geen bank heb…
Heb een poef en bureaustoel, maar geen lekkere stoel om in te chillen ofzo.
Tips anyone?

Oh ja sorry ik heb n bank besteld. Had ik moeten zeggen, maar daar moet ik nog 3 weken op wachten :sweat_smile:

2 likes

Ik voel me kut en mislukt vandaag. Ik wil zo graag gewoon even met iemand knuffelen maar er is niemand. Dan maar met mijn kat knuffelen en zo heel veel lekker eten kopen

2 likes

Ik sta al heel de dag buiten om te werken maar het gaat zo ruk met heel het team. Het is ook echt koud en m’n haar is één grote klittebol. Arghhhggg :boom::boom:

Een pillowfort maken op de vloer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De vriend van mijn lieverlings collega komt straks langs met hun hond. We zijn steeds aan het aftellen. Ben zo blij als een kind dat op sinterklaas wacht

17 likes

Nou wtf windkracht miljoen serieus ik haat dit nog meer dan sneeuw, regenbuien, 35 graden en alle andere kutte weersomstandigheden
Het geluid van wind irriteert me ook echt EXTREEM, i know ik ben raar

4 likes

En, wat heb je genomen en hoe beviel 't? :smiley:

Oeh ja, koop ik vast een kleed en een dikke lading kusssens :heart_eyes:

Haha mn huisbaas komt net zeggen dst ik de stoel van de gang wel zolang mag lenen :hugs::innocent: chill

1 like

Hahaha ik heb alles liever dan >35 graden behalve windstormen :face_with_symbols_over_mouth: zeg ik nu. En in de zomer zeg ik waarschinlijk geef me windstormen!!!

Bah zomer is alweer bijna, laat het nog maar lekker lang <20 graden zijn :heart::heart::heart:

5 likes

I love wind, zolang ik niet hoef te fietsen.

Ik word een beetje ongemakkelijk van de weekday reclames

Waarom bestaat er niet iets als een app-styliste. Dat je een fotootje van je outfit of een printscreen van een item online appt en dan om styling advies kan vragen.

Ik heb de afgelopen dagen veel in de auto gezeten en een paar afleveringen van een podcast geluisterd. Op een gegeven moment zei de host iets wat ik mooi vond en wilde opschrijven, dus om het later terug te kunnen vinden (want ik was dus aan het rijden) had ik onthouden dat het behoorlijk aan het begin van de aflevering zat. Dus ik nu net het begin van de afgelopen paar afleveringen geluisterd, maar ik kon het maar niet vinden.
Zat het uiteindelijk op minuut 27 van de 32 :triumph::triumph::triumph: Bedankt Hazel van gisteren, goed onthouden, ik heb net een uur lang podcasts geluisterd die ik gisteren nog gehoord heb :expressionless:

4 likes