Wat je even kwijt wil #16

Ja bijvoorbeeld!
Ik hoorde dat ze er een in leiden hadden maar dat dat een beetje een alternatieve en zwarte kroeg was. Ik zie meer een oma’s bruine café voor me

1 like

Heeel leuk dit! Dit zou ik ook wel willen. Heb helaas geen geld om je te helpen haha.

1 like

Ik ben inderdaad niet heel groot fan van al dat wasspul. Maar parfum klinkt interessant. Welke heb jij als ik vragen mag?

Hahaha in 013? Superleuk!

@Solee twee speciaalbiertjes van het merk Troost en een kaart

Ah shit hoe meer mensen dit leuk vinden hoe meer ik dit echt wil doen. Hoe begin je zoiets? Wie kan ik voor hulp vragen? Hahahha

2 likes

In Haarlem zit zoiets naast het station.

1 like

Een serieus plan schrijven, op zoek naar een pand en naar de bank!
(klinkt simpel maar dit is wel serieus hoe je een onderneming start)

1 like

Yes daar! Wist niet of ik het voluit mocht schrijven hier haha.

1 like

Ik weet niet of het dezelfde is, maar een ex date van mij gaat er ook eentje beginnen in Haarlem! Is laatst ook ergens op het nieuws geweest. Ik weet alleen de naam even niet zo snel, iets met ‘back2play’ ofzo? O wacht trouwens, het is niet alleen bordspellen volgens mij. Ook computerspelletjes etc.

1 like

Er is een boete binnen gekomen en ik hoop dat hij niet van mij is. Fingers crossed :neutral_face:

Hm ik weet niet helemaal hoe ik computerspelletjes voor me zou zien? Een soort arcadehal oid?

Haha ja want ik zie nu de website van die in Haarlem en dat is meer gericht op de spellen en is heel modern ingericht:

image

Ik zou echt zo’n Baantjercafe voor me zien en daar kun je dan toevallig ook nog spelletjes spelen.
Aan de andere kant bestaat die in Haarlem al heel lang staat er dus dat concept werkt sowieso.

5 likes

Ik kijk de serie Judas en ik vraag me af, hoe zit het met M!ljusc. hka. Astrid zit ondergedoken maar zou zij dan geen doelwit kunnen zijn? Juist om Astrid te raken?

Beetje het idee als spellencafe 2 klaveren in Amsterdam?

1 like

Kijk nu 10km schaatsen en ben zenuwachtig voor Roest haha

2 likes

Van mij wel! Ik werk er nog wel maar niet deze maand

1 like

Geen idee, ik zal eens kijken

1 like

Ik heb officieel glutenallergie, maar ik heb geen pijn bij het eten, mijn bloedwaardes zijn alleen dramatisch slecht omdat ik geen enkele vitamines opsla in mijn lichaam.

Ik heb dus een nieuwe arts en ik heb op mijn kop gekregen, dus ben nu sinds maandag aan het diëten weer, alleen heb zo’n rotdag achter de rug dat ik zojuist pizza heb besteld. :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik heb een oma die “de gemene stiefmoeder” van mijn moeder was. Van toen ik klein was heb ik nog wel goede herinneringen aan ‘opa en oma’ maar toen mijn opa stierf 10 jaar geleden werd haar gedrag er niet beter op. Drie jaar geleden is er een heftige ruzie geweest op de verjaardag van mijn moeder en sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Blijkbaar was ze toen ook al wel aan het dementeren en inmiddels is ze ver dementerende en woont ze in een verpleeghuis op de gesloten afdeling. Mijn moeder is altijd trouw haar blijven bezoeken en dingen voor haar regelen, ontzettend hoog plichtsgevoel. Ik zei al langer tegen mijn moeder dat ik een keer mee zou gaan om haar te bezoeken. Het kwam er alleen niet echt van. Vorige week lag ze ineens heel slecht en leek ze te gaan overlijden. Ik dacht toen fuck dadelijk sterft ze en is de laatste herinnering aan haar die ruzie. Ze is weer een beetje opgeknapt (onkruid hoor) en ik ben vanochtend alsnog met mijn moeder naar haar toe gegaan. Ik heb er zo’n fijn gevoel aan over gehouden. Ondanks dat ze me niet direct herkende bleef ze maar naar me kijken en ze was zo blij dat ik mee was, ze bleef maar zeggen hoe mooi ik ben (zo complimenteus is ze nooit geweest, eerder het tegenovergestelde) en het was zo’n bijzondere en oprechte ontmoeting… Ondanks dat ze zo dementerend is. Ben echt blij dat ik gegaan ben. Ook voor mijn moeder, en mezelf.

38 likes

Ik heb wel zojuist pizza besteld. Hier helemaal niet over nagedacht. Ben ik nu een lul?

2 likes