Wat je even kwijt wil #16

Omg, dit wil ik doen. Terwijl ik thuis op de bank lig. Wie ontwikkelt deze app voor mij. 50-50 in aandelen!

4 likes

Ik zing tegenwoordig heel vaak luid mee in de auto en vaak zijn dat steeds dezelfde liedjes, dus ik dacht dat ik die wel redelijk goed kon ondertussen (voor mijn doen, nooit een zangtalent geweest), in die mate dat het niet meer heel beschamend zou zijn als er anderen dit zouden horen. Nu heb ik net eens de karaoke-versie gespeeld en daarop meegezongen, ik ben snel van m’n toren gevallen, jeetje, wat een kattengejank. Het lijkt er ook helemaal niet op, ik kan geen toon en geen ritme houden, haha.

5 likes

Nope, niet raar, hier nog een windhater. Je kan ook gelijk niks meer, fietsen is kut met wind, lopen is kut met wind, wind maakt geluid, alles waait weg of om, lopen met een paraplu is al helemaal uitgesloten. Als ik mocht kiezen tussen nooit meer regen of nooit meer wind dan sowieso nooit meer wind

2 likes

Wat een top idee van mij om met een set lege verhuisdozen te gaan fietsen met deze wind.

8 likes

Ik heb het nodig! Win win! Ik ben vormgever helaas geen appbouwer mehhh. Mag ik aandelen voor het idee dan?!

1 like

Haha, inderdaad. Ik hou echt heel erg van muziek, maar ik ben helaas echt niet muzikaal, ondanks al m’n pogingen. Er is zo’n populaire vocal coach op YouTube nu, die beweert dat iĆ©dereen kan zingen, dat het een kwestie is van leren en oefenen. Dus ik was ook deels door hem influenced dat het met al m’n oefenen wel iets beter ging, haha. Iedereen kan leren zingen, mijn gat ja :roll_eyes:.

1 like

Andere baan

1 like

Ik heb een cadeautje naar mijn date/scharrel gestuurd donderdag en het is net binnengekomen. Ik ben zo enorm in de stress of hij het leuk vindt. We hebben ook al twee dagen nauwelijks gepraat dus ik schaam me een beetje… bah. En hij is nu denk ik op zn werk en daarna gaat ie vast aan de drugs dus ik vrees dat het nog wel even duurt voordat ie t open gaat maken. Bah ik ben te impulsief haha

ik had ineens zo’n zin in beschuit met hagelslag
dus nu eet ik beschuit met hagelslag

de laatste keer dat ik dit at was denk ik 10 jaar geleden, hoezo had ik hier ineens zin in? hoe werkt dat? zo raar

2 likes

Ik ben nu wel benieuwd wat voor cadeautje je hebt gekocht. Kan me haast niet voorstellen dat ie het stom vind! Verrassingen zijn altijd leuk toch.

Ik ben dit weekend alleen en voel me een beetje angstig en eenzaam, heeft iemand tips voor leuke, vrolijke series of films of iets anders om me op te vrolijken?

Ik ben zo lui vandaag. Geen zin om naar de winkel te gaan. Zal ik een pizza bestellen? Schaam me dood, huisgenoot denkt waarschijnlijk: huh, is ze thuis?

Een van mijn grootste dromen is echt een boek schrijven maar ik zie 101 beren op de weg (geen inspi, niet goed genoeg, geen tijd) maar heb toch besloten dat ik dit jaar in elk geval weer wil beginnen met uberhaupt schrijven

13 likes

Grace & Frankie op Netflix? Dat zijn mijn 2 heldinnen als ik niet lekker in mijn vel zit.
Verder lief voor jezelf zijn! :kissing_heart:

3 likes

Ik wil in word online een document openen waarin iemand opmerkingen heect toegevoegd. Op mijn telefoon laaf hij ze allemaal zien, maar in word online alleen de eerste. Hoe krijg ik ze allemaal te zien?

mijn dochter is voor het eerst keeper geweest bij hockey.
ze kan het ook nog… lol!!

tegenpartij was evengoed te sterk. 11-8 maar anders was het 20 tegen geweest. haha.

17 likes

Ah dat is een goeie tip, heb ik nog niet gezien! Die reminder had ik wel even nodig, dankjewel :smile:

1 like

Ik ga vanavond naar een mega karaoke party hahah red me jongens. Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Ach je moet het zelf leuk maken.

Is op/bij/in jouw (oude?) werk als ik het goed heb @Luzarl. In T dus.

1 like

Deze McGyver heeft net haar eigen bril gemaakt :sunglasses:
Van de week kwam ik erachter dat mijn ene pootje bij het schanier verbogen was (geen idee hoe) en er zat zeker een 1 cm verschil in hoogte hierdoor.
Specsavers durfde het niet aan om dit terug te buigen ivm breken van het schanier.
En ik dacht, joe dan doe ik het zelf wel.
Pootje los gehaald en voorzichtig het schanier terug gebogen. Scheelt nog wel zo een 2 mm maar alles beter die dan die cm

6 likes

Ik wil niet naar buiten :confounded: