Wat je even kwijt wil #16

Ik heb tegoedbonnen van de Rituals. Alleen geen idee waar ze aan te besteden. Iemand tips?

Zo heb ik sinds kort de droom om een spelletjescafe te openen. Ik zie dan echt zo’n gezellig café voor me waar mensen dan een drankje kunnen doen voordat ze bijvoorbeeld uitgaan en dan eventueel ook een bordspelletje kunnen spelen. Ik zou dan ook echt gastvrouw / barvrouw willen zijn en er eigenlijk gewoon mijn 2e huiskamertje van willen maken.
Alleen dan heb ik iemand nodig die geld heeft en / of in mijn idee gelooft en die ken ik niet. De rest kan ik denk ik mijzelf wel aanleren.

O ik zou dit zo graag willen

25 likes

Pff denk dat ik ben opgelicht op marktplaats. Het gaat maar om 10 euro (product is nieuw 35), maar toch irritant. Klassiek geval: product zou met briefpost worden verstuurd, maar is nooit aangekomen. Wat doen jullie in zo’n situatie; nog de verkoper een sassy berichtje sturen of laten?

Ja bijvoorbeeld!
Ik hoorde dat ze er een in leiden hadden maar dat dat een beetje een alternatieve en zwarte kroeg was. Ik zie meer een oma’s bruine café voor me

1 like

Heeel leuk dit! Dit zou ik ook wel willen. Heb helaas geen geld om je te helpen haha.

1 like

Ik ben inderdaad niet heel groot fan van al dat wasspul. Maar parfum klinkt interessant. Welke heb jij als ik vragen mag?

Hahaha in 013? Superleuk!

@Solee twee speciaalbiertjes van het merk Troost en een kaart

Ah shit hoe meer mensen dit leuk vinden hoe meer ik dit echt wil doen. Hoe begin je zoiets? Wie kan ik voor hulp vragen? Hahahha

2 likes

In Haarlem zit zoiets naast het station.

1 like

Een serieus plan schrijven, op zoek naar een pand en naar de bank!
(klinkt simpel maar dit is wel serieus hoe je een onderneming start)

1 like

Yes daar! Wist niet of ik het voluit mocht schrijven hier haha.

1 like

Ik weet niet of het dezelfde is, maar een ex date van mij gaat er ook eentje beginnen in Haarlem! Is laatst ook ergens op het nieuws geweest. Ik weet alleen de naam even niet zo snel, iets met ‘back2play’ ofzo? O wacht trouwens, het is niet alleen bordspellen volgens mij. Ook computerspelletjes etc.

1 like

Er is een boete binnen gekomen en ik hoop dat hij niet van mij is. Fingers crossed :neutral_face:

Hm ik weet niet helemaal hoe ik computerspelletjes voor me zou zien? Een soort arcadehal oid?

Haha ja want ik zie nu de website van die in Haarlem en dat is meer gericht op de spellen en is heel modern ingericht:

image

Ik zou echt zo’n Baantjercafe voor me zien en daar kun je dan toevallig ook nog spelletjes spelen.
Aan de andere kant bestaat die in Haarlem al heel lang staat er dus dat concept werkt sowieso.

5 likes

Ik kijk de serie Judas en ik vraag me af, hoe zit het met M!ljusc. hka. Astrid zit ondergedoken maar zou zij dan geen doelwit kunnen zijn? Juist om Astrid te raken?

Beetje het idee als spellencafe 2 klaveren in Amsterdam?

1 like

Kijk nu 10km schaatsen en ben zenuwachtig voor Roest haha

2 likes

Van mij wel! Ik werk er nog wel maar niet deze maand

1 like

Geen idee, ik zal eens kijken

1 like