Wat je even kwijt wil #16

Ik heb officieel glutenallergie, maar ik heb geen pijn bij het eten, mijn bloedwaardes zijn alleen dramatisch slecht omdat ik geen enkele vitamines opsla in mijn lichaam.

Ik heb dus een nieuwe arts en ik heb op mijn kop gekregen, dus ben nu sinds maandag aan het diëten weer, alleen heb zo’n rotdag achter de rug dat ik zojuist pizza heb besteld. :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik heb een oma die “de gemene stiefmoeder” van mijn moeder was. Van toen ik klein was heb ik nog wel goede herinneringen aan ‘opa en oma’ maar toen mijn opa stierf 10 jaar geleden werd haar gedrag er niet beter op. Drie jaar geleden is er een heftige ruzie geweest op de verjaardag van mijn moeder en sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Blijkbaar was ze toen ook al wel aan het dementeren en inmiddels is ze ver dementerende en woont ze in een verpleeghuis op de gesloten afdeling. Mijn moeder is altijd trouw haar blijven bezoeken en dingen voor haar regelen, ontzettend hoog plichtsgevoel. Ik zei al langer tegen mijn moeder dat ik een keer mee zou gaan om haar te bezoeken. Het kwam er alleen niet echt van. Vorige week lag ze ineens heel slecht en leek ze te gaan overlijden. Ik dacht toen fuck dadelijk sterft ze en is de laatste herinnering aan haar die ruzie. Ze is weer een beetje opgeknapt (onkruid hoor) en ik ben vanochtend alsnog met mijn moeder naar haar toe gegaan. Ik heb er zo’n fijn gevoel aan over gehouden. Ondanks dat ze me niet direct herkende bleef ze maar naar me kijken en ze was zo blij dat ik mee was, ze bleef maar zeggen hoe mooi ik ben (zo complimenteus is ze nooit geweest, eerder het tegenovergestelde) en het was zo’n bijzondere en oprechte ontmoeting… Ondanks dat ze zo dementerend is. Ben echt blij dat ik gegaan ben. Ook voor mijn moeder, en mezelf.

38 likes

Ik heb wel zojuist pizza besteld. Hier helemaal niet over nagedacht. Ben ik nu een lul?

2 likes

Claire lucia heeft zon vlog dat ze naar zoiets in NY gaat. Dan ze echt een muur vol spelletjes hebben. Heel gaaf!

Dat ik nog leef is een mirakel. In ben verkouden/ het zit vast. Hoesten doet pijn maar moet wel hoesten want anders kan ik niet ademen. Het voelt alsof ik een corset aan heb. Oke en zielig modus uit hahaha

1 like

Ik kreeg gister te horen dat een hele goede vriend van mn vader is overleden. Ik heb hem altijd graag gemogen en we deden dezelfde sport bij dezelfde vereniging, maar na het overlijden van mijn vader is het contact met hem verwaterd. Een tijd geleden ben ik weer bij die sportvereniging terug gegaan na mn studententijd, en heb ik weer redelijk veel contact met hem gehad en dat was altijd zo vertrouwd. En nu is hij ineens dood en ik ben er echt heel erg van in de war. Het was super onverwacht en ik hoorde het via via (had verder geen contact met zijn familie) en kan waarschijnlijk ook niet naar de condoleance of begrafenis gaan want dat is in besloten kring. Normaal kan ik dit soort dingen vrij snel een plek geven maar nu blijft het maar rondspoken in mn hoofd en ben ik er echt van van de leg

1 like

Moet ik mijn twee favoriete Mac lipsticks opnieuw bestellen? Ik ben ze kwijt geraakt tijdens het verhuizen en ze moeten ergens in huis, mijn ouders huis of op Ameland liggen. Ik word gek van het zoeken haha. Eentje was ook gewoon nog zo goed als nieuw.

Ben gewoon bang dat als ik ze bestel dat ik ze ineens weer terug vind haha.

Ik twijfel of ik naar een salsa feest ga vanavond. Ik had in onze groep app gevraagd wie gaat en een man die ik ken gaat naar een duur feest, en een onbekende man gaat naar een feest waar ik opzich heen wil. Alleen ik ken die man dus niet. Ik ben al 2 keer met een onbekende vrouw uit de app naar een feest geweest en dat was echt heel leuk, maar met een man is het wel anders… Plus ik ben moe en wil ook best thuisblijven, maar ben echt al lang niet gaan dansen.:thinking:

Mn zusje zou hier misschien blijven slapen, nou had ze uiteindelijk geen zin meer dus is ze weer naar huis.
Normaal zou ik echt enorm teleurgesteld zijn, maar dat ben ik nu niet. Ik vind t jammer hoor, maar het komt nog wel een keer.

Dit is voor het eerst dat ik zo met zo’n situatie om ga :innocent: #beetje trots wel op mezelf

En toen heb ik daarna gekookt, hamburger, aardappeltjes en salade. De was is bijna klaar.

Zo voelt het volwassen leven. Eindelijk, heb hier zo naar uitgekeken al jaren, rust en burgerlijkheid

34 likes

Kun je niet afmelden?
En je zeurt niet, ik zou ook nul zin hebben

Jaa die in Leiden ben ik wel eens geweest! Inderdaad best alternatief, maar ze hebben super veel keuze qua spelletjes

KAN JE BEWEGEN MET JE CULO CULO CULO
BEN JE PAPI CHULO CHULO CHULO

De hele dag dit liedje in Mn hoofd, hoop dat ik m nu kwijt ben.

4 likes

Is dit een spelletjes café?

Ja

Ik zou mezelf eerder omschrijven als een mami chulo zonder kind

7 likes

Ja! De inrichting is nu iets anders, aan de linkermuur hangen nu planken met spelletjes

1 like

Ah ja super leuk!!

Wuuut sinds wanneer is dit? Ik herinner me Brecht echt als een ‘vintage’-café, niet als spelletjesplek.

Otra otra otra vez

2 likes

Hey ik heb helemaal gemist dat het gelukt is met je eigen plekje! Wat leuk gefeliciteerd!

Ja kapsalon!!! Mijn vriend vond deze suuuuperlekker, terwijl hij ander veganeten niks vindt. Dus dat vond ik al heel wat in ons (oke mijn) doel om minder vlees te eten en meer te varieren met vega(n).

1 like

Ja dat snap ik ook nog niet helemaal, ik ben namelijk nog nooit in een arcadehal geweest dus nou ja :woman_shrugging: Sorry, je hebt ook niets aan mij :joy:

1 like