Mm hoop dat je een drankje (thee ) kunt doen en dan lekker kunt gaan.
Je ne sais pas! Zeker wel een paar jaar denk ik, mn vriend kent het iig als een plek waar je spelletjes kan doen
Jeeeeeej!!! Ik vind t zo leuk dat we echt tegelijk een appartementje hebben
ik ga straks spelletjes doen met vriendinnen en ik weet nu al dat ik ga winnen
Ben vanaf woensdag al ziek en ben er zó klaar mee
Wel beetje stijgende lijn in je gezondheid? Goed rust houden, voel je je vast beter! Beterschap!
Telkens als ik een roze koek wil pakken krijg ik een hoestbui. Oke dieetgoden ik snap de hint…
Een ticket naar Dublin, via Amsterdam…
Wie DOET nou zoiets??? En waarom bestaat dit, vraag ik me serieus af

Oh en hoezo is het zolang vliegen naar Amsterdam ook? Even lang als rechtstreeks naar Dublin maar ok
Nee nee, dat is zodat je extra beweging krijgt en nog meer eetlust opwekt
Dit is vaak met de KLM expres bus!
Klopt, maar zoiets als vraag en aanbod. Dat ze zoiets aanbieden betekent denk ik wel dat er wellicht mensen zijn die dat doen?
@Sjern oh dit verklaart wel een hoop maar nog steeds raar.
Dan ga je met de bus hahaha niet met het vliegtuig
Koekjes in warme melk of koffie dopen
Ik zit in een groepsapp met mijn 2 bazen. (Dus alleen wij 3). Nou heb ik vannacht een foto in die groepsapp gestuurd terwijl ik op een feestje was, waar je overduidelijk mijn
schaam
Weg
ziet. Oepsie. Dit wisten ze waarschijnlijk al, want ik had gezegd waar ik heen ging. Vannacht leek dit zo’n leuk idee, vanochtend had ik al meteen spijt.
We hadden 2 bakken ben & Jerry in de vriezer liggen. Wil ik net wat ijs pakken is alles dus op. Mijn vriend heeft dus alles opgegeten. Wat een aso en nu zijn de winkels dicht dus heb ik niks lekker voor vanavond
Volgens mij wordt er wel nog tussen Brussel en Amsterdam gevlogen. Ik kreeg in ieder geval de optie om te vliegen of om met de Thalys te gaan toen ik onlangs tickets naar Seoul aan het zoeken was. En de prijs was gewoon hetzelfde!
Vanmiddag dacht ik van wel maar vanavond voel ik me weer helemaal shit lief dankjewel!
Ik ben ik hou van Holland aan het kijken (kijk ik echt nooit) en ik word helemaal emotioneel. Die Franse danser en de Chinese zangeres. Echt fantastisch
Mijn minst leuke huisgenoten zijn thuis en chillen met elkaar, heb me lekker opgesloten op mijn kamer met snacks en netflix <3
Mijn moeder heeft deze volgens mij en daar is ze heel blij mee, volgens haar is ie heel warm maar niet zweterig ofzo als het wat warmer is buiten (zij heeft wel de mannenjas omdat het vrouwenmodel net te kort was bij de mouwen voor haar). Zie 'm haar veel dragen iig, ook als het wat minder koud is.