Ahhh spannend is dat altijd! Veel succes vandaag
Succes!
Hé succes! Wat doe je nu? (geen sarcastische smiley haha)
Mijn nieuwe vriend is bij mij blijven eten en slapen en ik zit echt weer even op mijn roze wolk. Ik heb zelfs een date met Valentijn
Dat had toch niemand ooit gedacht?
Ahh dit klinkt ook echt kut. Succes vandaag!
Zo aandoenlijk. Ik werd vannacht wakker door m’n vriend die tegen me aan kwam liggen. Hij had een droom waarin ik bij m wegging en hij was meteen in paniek. Dus ik moest wel 10x zeggen dat ik dat niet ging. Maar blijkbaar is zn droom daarna nog verder gegaan en moest ik vanochtend aanhoren hoe stom het allemaal wel niet was. Ik vond t stiekem wel een fijne bevestiging dat hij soms ook ‘bang’ is mij kwijt te raken, aangezien hij nooit zulke dingen laat merken.
Heel veel succes!!
Een collega van me zegt heel vaak 's ochtends ‘het valt wel, maar niet mee’, vaak gepaard met een gaap. Ze heeft het nu al twee keer gezegd in 20 minuten
Pfffffff ik heb dat nummer van Destorm - king kong in mn hoofd. Opzich ken ik bijna de hele tekst maar mijn hoofd herhaalt de godganse tijd “Im king kong, beat my fuckin chest” en dan weer die zin en weer en weer en WEER. ook zo’n domme zin, ben verre van een king kong.
Ik zit inmiddels voor de derde keer voor 1 schadegeval bij de garage en er komt waarschijnlijk een vierde bij, bluhh
Hahaha ook daarvoor opbellen
Wat lief zeg
Hahaha wat lief. Zou zo graag willen dat mijn opa’s en oma’s op WhatsApp komen maar zij snappen dat echt absoluut niet
Ik heb nu exact hetzelfde met Nieuw Zeeland ook. Iedereen gaat er ineens heen en nu zijn er bosbranden in het nieuws enzo…
Ik heb maar 1 wenkbrauw bij getekend en die is extra fleeky. Voel me echt mislukt vandaag.
Wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Gecondoleerd
Gecondoleerd en veel sterkte
Gecondoleerd, wat verschrikkelijk nieuws. Sterkte.
Gecondoleerd en veel kracht de komende tijd