Dilemma dilemma.
Ik snap niet zo goed waarom mensen uit een ander land mee doen aan een Nederlandse talenten jacht. Audities of live shows van Amerika en Engeland gaan nog wel eens viral. Maar wij zijn maar zon mini landje
Ik snap niet waarom je überhaupt aan een talentenjacht meedoet.
Heb een keer de belastingdienst gebeld om te helpen met aangifte. Zegt die knakker ‘ik weet het eigenlijk niet en mijn collega’s hebben ook geen idee. Dus vul maar wat in en dan merk je vanzelf of het klopt’
Wat deed je hier dan?
Ik heb een kater maar lichamelijk nergens last van maar mentaal des te erg. Ben moe, heel nerveus, bang over wat ik allemaal gezegd en gedaan heb (terwijl ik me vrijwel alles nog kan herinneren) en voel me onzeker. Echt shit dit.
Pff en het is alweer zondagavond. Weekend gaat veel te snel. Blegh.
Ik ben vandaag opgestaan om 5 uur voor werk en ik moet nu nog de conclusie uit een boek lezen voor school en ik moet nog 17 pagina’s maar ik wil niet meer maar het moet vandaag af zijn want ik moet morgen weer aan een nieuw boek beginnen
Ik vind van wel!
Wegens succes is soldaat van oranje verlengd. Dus je hebt nog even de tijd om te beslissen.
Omg ik moest vandaag opeens hieraan denken, dit zag ik vroeger op vakantie in Frankrijk altijd bij de benzinepomp en mocht ik nooit
Jaa, zo lekker dit! In Italië hadden ze dit ook, ik mocht het héél soms van m’n moeder. Kon m’n geluk niet op dan
Dat vinden wij niet raar, alleen maar heel bijzonder
Haha nu al zin in morgen
Sowieso al mn collega’s
En in de hogere groepen ook de kinderen
Luizenmoeder Who cares
Bed&Breakfast aka passief agressief bejaardendrama is aan!
Ik kijk de luizemoeder maar schaam me nu al een beetje
Is het nu cool om de Luizenmoeder te haten? Goed om te weten voor mijn lunchpauzes op het werk