Wat je even kwijt wil #16

Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts en ik ben bang dat ik dadelijk tijdens de afspraak ga huilen van de zenuwen en schaamte. Ik ben al ruim 2 jaar niet meer geweest (terwijl ik eerst wel altijd braaf elk half jaar ging) en ik maak me n beetje zorgen om mijn gebit.

Aaw, je hoeft je echt niet te schamen. Je bent er nu toch?

Hopelijk valt het mee!

2 likes

Heel veel sterkte :heart:

Ah nee. Gecondoleerd en sterkte. X

Gecondoleerd! Veel sterkte

Heel veel sterkte! :heart:

Gecondoleerd met je verlies, heel veel sterkte.

JA! :tada:

@Tom_Riddle Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

Zo lief!!
Heb gelijk even mijn eigen opa gebeld.

9 likes

Ik zeg altijd wel ‘mag ik hier zitten?’ (zonder een glimlach ofzo) maar het is eigenlijk meer een mededeling dan vraag want ik maak al een beweging dat ik ga plaatsnemen. Fuckers. Dat je je tas op de stoel naast je houdt als het rustig is, ok, maar in de drukte van een spits? Wat denken die mensen nou zelf :s

8 likes

Ik ga straks naar de dokter maar vind dat echt zo kut altijd. Ben altijd bang dat ik niet serieus word genomen en word weggestuurd. Helemaal zenuwachtig nu.

1 like

Ik heb gisteravond al lunch gemaakt voor nu en zit nu superlekker parelcouscous met feta, blokjes biet en verse spinazie te eten en ik ben me toch een partijtje content met mezelf :clap:t3:

En na stage ga ik naar de HEMA en daar heb ik ook zin in en daarna sporten. Het leven zonder buikgriep is echt leuk!

32 likes

Gecondoleerd @Tom_Riddle en sterkte.

Ik heb een hele nare droom gehad, waarbij er continu mensen in mijn huis probeerden te komen. Ik weet niet met welk doel, maar ik was in mijn droom superbang. Ik had ook een mes gepakt om mezelf te verdedigen en stak serieus iemand neer toen het hem gelukt was binnen te komen en toen werd ik bang, naar en misselijk wakker. Hoezo doe ik dit in mijn droom!? Ik schrik er oprecht van. :sob:

Bleh ik voel me best wel schuldig, tegenover mijn moeder, dat ik mij best goed voel. Alsof het mij niks doet ofzo maar dat is natuurlijk onzin. Ik probeer gewoon door te gaan met mijn leven zoals ik deed en dat helpt voor mij gewoon wel merk ik.

14 likes

Mijn vader vroeg heel lief aan mij net of ik een keer naar het Rijksmuseum met hem wil. Nou zijn wij daar allebei al wel redelijk vaak geweest maar we hadden een leuk gesprek over Rubens en hoe hij zijn vrouwen schilderde en wat je tegenwoordig op de catwalk ziet lopen. Hoe het beeld daarin is veranderd. Op de middelbare school deed ik daar zelfs mijn profielwerkstuk over. Dat we allebei Monet zo mooi vinden en dat ik, jaja hier komt de biecht Vincent van Gogh toch een beetje overgewaardeerd vind en Rembrandt van Rijn dan meer talent vind hebben. Nouja dat liep dus uit in een heel gesprek en ik vond het zo schattig dat hij vroeg “zullen we een keer samen naar het Rijksmuseum gaan? “ wel als het mooi weer is!” Ik dacht, je bent gewoon binnen dan maar toch zo cute :innocent: We zijn overigens heel laagdrempelig baar kunst toe hoor, wat weten wij ervan, tis leuk.

24 likes

Heel cliché, maar ik denk dat je moeder het ook zo het liefst ziet. :heart: Ik zou van die gedachte uitgaan.

5 likes

Ja dat is ook zo hoor en dat probeer ik ook steeds te denken maar ik heb even zo’n momentje nu dat ik me toch best schuldig voel. Steeds als mensen vragen hoe het mij gaat dan zeg ik ook steeds dat het best wel oke met mij gaat en dan denk ik steeds ja vinden mensen dat niet vreemd?

Dat vinden mensen totaal niet vreemd! Maak je daar geen zorgen over. Niks is vreemd.