Wat je even kwijt wil #16

Winning: als je met in bed gaan liggen je stappen haalt.

19 likes

ik ook, maar de vraag is: what to do?

1 like
3 likes

image

Wat lief seal

8 likes

Ik vergeet dus ALTIJD hoe dit heet en als ik het vergeten ben app ik altijd @Celeone met: Hoe heet dat ook alweer, jeweetwel, lijkt op een Berlijns metrostation. Ik kan het gewoon niet onthouden?

7 likes

Ik vind het zo nice dat mijn kat zilvervisjes eet. Af en toe zie ik er 1 lopen en als mijn kat hem dan ook ziet dan vreet ze hem op.

11 likes

Soms wordt zo’n pagina verkocht en dan ergens anders voor gebruikt. Zodat ze dus gelijk al flink wat volgers hebben. Ik heb dat ook weleens gehad en volgens mij kon ik toen nog ergens zien hoe het eerst heette maar weet het niet zeker. Het was ook echt totaal iets anders.

1 like

Trusten!!

Van tevoren een afspraak gemaakt? Welke store?

Deze dag begint echt KUT. Ik zoek vanochtend mn bh (heb maar 2 die echt lekker zitten, andere zat in witte wasmand) die mn vriend dit weekend zou hebben gewassen, heeft hij hem bij de 60° handdoekenwas gegooid en vervolgens in de droger. Is niet meer goed dus. Dus nu een oncomfortabele bh aan.
Wil ik m’n zwarte broek aantrekken, blijkt dat de sausvlek er niet uit is gegaan in de was.
Wil ik mn brood smeren om mee te nemen, kom ik er achter dat ik gister vergeten ben deze uit de vriezer te halen.
Fml. Hopelijk gaat de rest vd dag wat beter

Ahhh spannend is dat altijd! Veel succes vandaag

1 like

Succes!

1 like

HĆ© succes! Wat doe je nu? :slight_smile: (geen sarcastische smiley haha)

1 like

Mijn nieuwe vriend is bij mij blijven eten en slapen en ik zit echt weer even op mijn roze wolk. Ik heb zelfs een date met Valentijn :open_mouth:
Dat had toch niemand ooit gedacht?

24 likes

Zeg je dan niet: ik wil hier graag zitten. Fuck die mensen en hun tassen. Houden ze maar op schoot.

11 likes

Ahh dit klinkt ook echt kut. Succes vandaag!

1 like

Zo aandoenlijk. Ik werd vannacht wakker door m’n vriend die tegen me aan kwam liggen. Hij had een droom waarin ik bij m wegging en hij was meteen in paniek. Dus ik moest wel 10x zeggen dat ik dat niet ging. Maar blijkbaar is zn droom daarna nog verder gegaan en moest ik vanochtend aanhoren hoe stom het allemaal wel niet was. Ik vond t stiekem wel een fijne bevestiging dat hij soms ook ā€˜bang’ is mij kwijt te raken, aangezien hij nooit zulke dingen laat merken.

19 likes

Heel veel succes!!

Een collega van me zegt heel vaak 's ochtends ā€˜het valt wel, maar niet mee’, vaak gepaard met een gaap. Ze heeft het nu al twee keer gezegd in 20 minuten :face_with_symbols_over_mouth:

13 likes

Pfffffff ik heb dat nummer van Destorm - king kong in mn hoofd. Opzich ken ik bijna de hele tekst maar mijn hoofd herhaalt de godganse tijd ā€œIm king kong, beat my fuckin chestā€ en dan weer die zin en weer en weer en WEER. :expressionless: ook zo’n domme zin, ben verre van een king kong. :clown_face:

3 likes