Gvd Aad die met zn schoenen aan in de douche ging staan om zn punt te bewijzen dat als je de douche in een ontzettend specifieke hoek houdt, de douchebak een beetje lekt.
Zijn vrouw die een kruising tussen Ellie Lust en Mozart is en een probleem had met de ongelijke lambrisering op de deur die klaagde over de prijs van dr kamer maar zelf een duurdere kamer verhuurt?!
Die jonge vrouw met die tijgerbroek en hese corpstem met budget VVD man met zn eeuwig glimmend voorhoofd.
En die andere twee zijn allebei al overleden lijkt het.
Ja als je in de zorg zou werken zou je dat natuurlijk niet vies mogen vinden he!!111
Man man man, de luizenmoeder. Vind er echt niks aan.
Haha gelukkig heb ik groep 3 dan
Ach een uitspraak vind ik nog altijd geniaal: als je wilt dat je kind gaat groeien, moet je er niet bovenop gaan zitten
Ik probeer een college in 2x snelheid te volgen omdat ik nog zoooo veel moet doen voor morgen Echt lowkey aan het stressen nu. Gelukkig heb ik chips.
Ik weet wel wie ik NIET uitnodig op mijn Bed&Breakfast We zijn er bijna Heel Holland bakt extravaganza als ik een miljoen win.
Ik heb het net gekeken omdat mn moeder het kijkt en het heeel hilarisch vind. Maar het was weer lekker rasistisch as usual
Wat een oempa loempa bij B&B
Ik kan niks bakken maar ik wil erbij zijn. Koop een lot.
Mag snot in een spoiler. Ik zit er namelijk al propvol mee
Ik ben ongeveer een week ziek geweest maar ga vanaf morgen weer genoeg calorieeen eten, sporten en hard werken op stage aka normaal leven en ik kan echt niet wachten. Zo alvast ff boodschappen halen zodat ik zelf lunch mee kan nemen!!
Die ene man die nu de host is doet me denken aan
Samenvatting
Dit voetbal is me te wild
65+ life crisis
@sunmoonstars even een gerustellend berichtje:
Ik heb dit ook gehad met de belastingdienst. Moest 2000 euro huurtoeslag terugbetalen en had een regeling getroffen maar dus 1 termijn gemist en toen kreeg ik een brief in naam der Koning. Maar had gebeld en de situatie uitgelegd en toen hebben ze de betaalregeling gewoon weer in werking gezet
Komt vast goed!
Ik ben net op kraamvisite geweest bij vrienden. Nouuu het rammelt weer flink hoor. Vooral toen mijn vriend haar vast hield
Me lievelingsfilm op tv
Nou ik zou er lekker bovenop duiken dadelijk
Ik had ineens in mijn fb-tijdlijn net een bericht van een of andere sportvis-pagina? Een pagina die ik had geliked blijkbaar? Maar huh? Hoe dan? Ik haat vissen.