Oke gelukkig. Dan ga ik maar gewoon verder zoals ik nu doe. Ik merk wel aan veel dingetjes dat ik niet mijzelf ben maar ik heb gewoon niet de neiging om dagenlang te huilen.
Er is hier een behanger aan het werk en hij zingt en neuriet met mijn muziek mee. Het viel me op dat hij totaal geen moeite had met mijn nummerwissels (“En dan schreeuwt ze en dan zwijgt ze… oh, ander nummer. I don 't care. Yeah yeah!”) dus nu ben ik express alle genres aan het testen Iemand een verzoekje?
Hahaha dit ging te ver. “Mm mm mmm. Lalala”
Ik wil een geluidsopname maken maar dan stopt de muziek (Spotify vanaf mijn telefoon) dus dat kan blijkbaar niet tegelijk
Dankjewel.
Het viel echt heel erg mee. Ik had ook wel een andere tandarts dan normaal (hij is invaller omdat mijn eigen tandarts momenteel niet kan werken). Maar hij was zelfs vrij positief. Ik had op zijn minst een gaatje verwacht of afkeurend commentaar dat ik al zo lang niet was geweest. Ik stond wel met tranen in mijn ogen omdat ik het zo spannend vond en schaamte voelde.
Ik ben blij dat ik eindelijk weer ben geweest. Is toch ook wel weer een zorg minder
@ellegirltalk is het goed gegaan bij de dokter?
@Tom_Riddle gecondoleerd en heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.
Ik zit nog te wachten! (Hoeveel uur van mijn leven zou ik voor de dokter/assistente hebben gewacht joh).
Daarnet had mijn vader me gebeld en een bericht gestuurd om iets kort te sluiten terwijl het al kortgesloten was. Toen heb ik hardop gezegd “huh waarom belt hij, we hebben het toch al afgesproken”. De man die in de wachtruimte tegenover mij zat, keek me aan of ik wel spoorde. “oh oeps praat een beetje hardop tegen mezelf”. Maakte het niet per se beter :’)
Edit: Afspraak was ok. Uitgebreider bloedonderzoek dan standaard dus daar ben ik wel tevreden over. Benieuwd of/wat er uitkomt.
Ik moest gister een stuk met een NS-bus vanaf Schiphol. Ontzettende regen, lange rijen en te weinig bussen. Paar bussen vol voordat ik ongeveer vooraan stond. Buschauffeur riep tegen iemand van de NS (iemand die de rijen aan het begeleiden was) dat er nog één plek vrij was. Diegene zei dus tegen de (Chinese) man voor mij, heel netjes: “er is nog één plek dus u kan mee” (in het Engels). Buschauffeur schreeuwde toen nee nee neem haar mee (ik). Dus ik dacht “o die andere man mag nu vast niet mee omdat z’n koffer zo groot is en de bagageruimte al vol” oid.
Vervolgens kon ik dus met die bus nog mee, op zo’n plek waar normaal gesproken een tourguide zit. Bijna naast de chauffeur dus. Zegt hij vervolgens tegen mij: “ja die man was zo lelijk die wil ik niet naast me hebben hoor, wil dan alleen nog iemand mee die er goed uitziet.”
Voelde me toen ZO ongemakkelijk en naar maar durfde niets van dit duidelijke racisme te zeggen. Ik twijfel ook of ik nu een klacht in moet dienen of maar moet laten gaan. Zijn immers niet in dienst bij de NS zelf.
Altijd als ik dat schaartje zie liggen waarmee ik de katten hun nagels knip heb ik zin om overal in proberen te knippen. Net geprobeerd in het tapijt, maar hij knipt dus niet. Ook haar knipt die niet.
Ik heb een vriendin waar ik al meer dan 15 jaar bevriend mee ben. We hebben wel tijden gehad dat we elkaar een beetje uit het oog waren verloren, maar ik zie haar nu meestal 1 keer in de maand/2 maanden ofzo. Alleen ik verbaas me soms echt als ik merk dat ze op sommige vlakken toch wel erg onwetend is. En ik zie haar soms ook Facebook-berichten posten waarover ik denk: hoe dan? waarom?
En ik vind dat best jammer. En ergens ook gewoon heel opmerkelijk dat me dat eerder nooit zo erg is opgevallen en ik vraag me ook af hoe dit zo gelopen is.
Gisteren met vriendinnen een kledingruil avond gehouden. Ik had mijn kast helemaal opgeruimd en mega veel mee. Vond het echt leuk dat mijn vriendinnen nog best een aantal dingen wilden hebben.
“Je hebt zulke lieve engelachtige ogen… maar dat past echt niet bij jou, je bent echt een heks,” aldus mijn studybuddy, die mij net Starbucks kwam brengen.
Ja, ik denk ook dat hij mij leuk vindt
Als hij ook nog aan je staart gaat trekken tijdens het studeren heeft hij het zwaar te pakken.
Hoe zeg je in het Engels dat je de centrale spil van een organisatie bent?
Heb vandaag maar 1 broodje op en dat heb ik mezelf gedwongen om te eten. Als dat gebeurt dan weet je dat ik goed ziek ben.
Mijn eigen pil is nog steeds niet op voorraad dus nu heb ik de merkloze variant. Allemaal puistjes op mijn kaaklijn. Ik ben 31, laat me met rust.
mijn eerste reactie hierop was: Ik haat spinnen.
Im the central spil from the organisation
Ik belde vanmorgen de tandarts omdat ik last had van mijn verstandskies, kon vanmiddag meteen terecht en nog voordat ie in mijn mond had gekeken zegt ie “oh ik haal m er wel ff uit joh”. 10 minuten later stond ik buiten met mijn tand in een zakje en een gat in m’n mond.
Ah ik was te laat! Hij riep mij om even te komen kijken en toen bleek dat hij er niks van kon. Het patroon loopt helemaal niet netjes door. Dus ik heb hem op alle lelijke stukjes gewezen en toen is hij mopperend gaan repareren. Nu is het afgelopen met het vrolijke gezang. Ik begrijp nu waar de term lul de behanger vandaan komt
thanks!