Wat je even kwijt wil #16

@Tom_Riddle Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

Zo lief!!
Heb gelijk even mijn eigen opa gebeld.

9 likes

Ik zeg altijd wel ‘mag ik hier zitten?’ (zonder een glimlach ofzo) maar het is eigenlijk meer een mededeling dan vraag want ik maak al een beweging dat ik ga plaatsnemen. Fuckers. Dat je je tas op de stoel naast je houdt als het rustig is, ok, maar in de drukte van een spits? Wat denken die mensen nou zelf :s

8 likes

Ik ga straks naar de dokter maar vind dat echt zo kut altijd. Ben altijd bang dat ik niet serieus word genomen en word weggestuurd. Helemaal zenuwachtig nu.

1 like

Ik heb gisteravond al lunch gemaakt voor nu en zit nu superlekker parelcouscous met feta, blokjes biet en verse spinazie te eten en ik ben me toch een partijtje content met mezelf :clap:t3:

En na stage ga ik naar de HEMA en daar heb ik ook zin in en daarna sporten. Het leven zonder buikgriep is echt leuk!

32 likes

Gecondoleerd @Tom_Riddle en sterkte.

Ik heb een hele nare droom gehad, waarbij er continu mensen in mijn huis probeerden te komen. Ik weet niet met welk doel, maar ik was in mijn droom superbang. Ik had ook een mes gepakt om mezelf te verdedigen en stak serieus iemand neer toen het hem gelukt was binnen te komen en toen werd ik bang, naar en misselijk wakker. Hoezo doe ik dit in mijn droom!? Ik schrik er oprecht van. :sob:

Bleh ik voel me best wel schuldig, tegenover mijn moeder, dat ik mij best goed voel. Alsof het mij niks doet ofzo maar dat is natuurlijk onzin. Ik probeer gewoon door te gaan met mijn leven zoals ik deed en dat helpt voor mij gewoon wel merk ik.

14 likes

Mijn vader vroeg heel lief aan mij net of ik een keer naar het Rijksmuseum met hem wil. Nou zijn wij daar allebei al wel redelijk vaak geweest maar we hadden een leuk gesprek over Rubens en hoe hij zijn vrouwen schilderde en wat je tegenwoordig op de catwalk ziet lopen. Hoe het beeld daarin is veranderd. Op de middelbare school deed ik daar zelfs mijn profielwerkstuk over. Dat we allebei Monet zo mooi vinden en dat ik, jaja hier komt de biecht Vincent van Gogh toch een beetje overgewaardeerd vind en Rembrandt van Rijn dan meer talent vind hebben. Nouja dat liep dus uit in een heel gesprek en ik vond het zo schattig dat hij vroeg “zullen we een keer samen naar het Rijksmuseum gaan? “ wel als het mooi weer is!” Ik dacht, je bent gewoon binnen dan maar toch zo cute :innocent: We zijn overigens heel laagdrempelig baar kunst toe hoor, wat weten wij ervan, tis leuk.

24 likes

Heel cliché, maar ik denk dat je moeder het ook zo het liefst ziet. :heart: Ik zou van die gedachte uitgaan.

5 likes

Ja dat is ook zo hoor en dat probeer ik ook steeds te denken maar ik heb even zo’n momentje nu dat ik me toch best schuldig voel. Steeds als mensen vragen hoe het mij gaat dan zeg ik ook steeds dat het best wel oke met mij gaat en dan denk ik steeds ja vinden mensen dat niet vreemd?

Dat vinden mensen totaal niet vreemd! Maak je daar geen zorgen over. Niks is vreemd.

Oke gelukkig. :heart: Dan ga ik maar gewoon verder zoals ik nu doe. Ik merk wel aan veel dingetjes dat ik niet mijzelf ben maar ik heb gewoon niet de neiging om dagenlang te huilen.

4 likes

Er is hier een behanger aan het werk en hij zingt en neuriet met mijn muziek mee. Het viel me op dat hij totaal geen moeite had met mijn nummerwissels (“En dan schreeuwt ze en dan zwijgt ze
 oh, ander nummer. I don 't care. Yeah yeah!”) dus nu ben ik express alle genres aan het testen :face_with_hand_over_mouth: Iemand een verzoekje?

14 likes

Hahaha dit ging te ver. “Mm mm mmm. Lalala” :joy:
Ik wil een geluidsopname maken maar dan stopt de muziek (Spotify vanaf mijn telefoon) dus dat kan blijkbaar niet tegelijk :cry:

1 like

Dankjewel.

Het viel echt heel erg mee. Ik had ook wel een andere tandarts dan normaal (hij is invaller omdat mijn eigen tandarts momenteel niet kan werken). Maar hij was zelfs vrij positief. Ik had op zijn minst een gaatje verwacht of afkeurend commentaar dat ik al zo lang niet was geweest. Ik stond wel met tranen in mijn ogen omdat ik het zo spannend vond en schaamte voelde.

Ik ben blij dat ik eindelijk weer ben geweest. Is toch ook wel weer een zorg minder :slight_smile:

16 likes

@ellegirltalk is het goed gegaan bij de dokter?

@Tom_Riddle gecondoleerd en heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.

1 like

Ik zit nog te wachten! (Hoeveel uur van mijn leven zou ik voor de dokter/assistente hebben gewacht joh).

Daarnet had mijn vader me gebeld en een bericht gestuurd om iets kort te sluiten terwijl het al kortgesloten was. Toen heb ik hardop gezegd “huh waarom belt hij, we hebben het toch al afgesproken”. De man die in de wachtruimte tegenover mij zat, keek me aan of ik wel spoorde. “oh oeps praat een beetje hardop tegen mezelf”. Maakte het niet per se beter :’)

Edit: Afspraak was ok. Uitgebreider bloedonderzoek dan standaard dus daar ben ik wel tevreden over. Benieuwd of/wat er uitkomt.

5 likes

Ik moest gister een stuk met een NS-bus vanaf Schiphol. Ontzettende regen, lange rijen en te weinig bussen. Paar bussen vol voordat ik ongeveer vooraan stond. Buschauffeur riep tegen iemand van de NS (iemand die de rijen aan het begeleiden was) dat er nog één plek vrij was. Diegene zei dus tegen de (Chinese) man voor mij, heel netjes: “er is nog één plek dus u kan mee” (in het Engels). Buschauffeur schreeuwde toen nee nee neem haar mee (ik). Dus ik dacht “o die andere man mag nu vast niet mee omdat z’n koffer zo groot is en de bagageruimte al vol” oid.

Vervolgens kon ik dus met die bus nog mee, op zo’n plek waar normaal gesproken een tourguide zit. Bijna naast de chauffeur dus. Zegt hij vervolgens tegen mij: “ja die man was zo lelijk die wil ik niet naast me hebben hoor, wil dan alleen nog iemand mee die er goed uitziet.”
Voelde me toen ZO ongemakkelijk en naar maar durfde niets van dit duidelijke racisme te zeggen. Ik twijfel ook of ik nu een klacht in moet dienen of maar moet laten gaan. Zijn immers niet in dienst bij de NS zelf.

4 likes

Altijd als ik dat schaartje zie liggen waarmee ik de katten hun nagels knip heb ik zin om overal in proberen te knippen. Net geprobeerd in het tapijt, maar hij knipt dus niet. Ook haar knipt die niet.

9 likes