Wat je even kwijt wil #16

Hij heeft me wel een miljoen keer geknepen en ik kreeg wel basisschool flashbacks :upside_down_face:

Ja ik heb die behoefte zelf niet. Ik heb ook allemaal sieraden hier nu liggen van haar maar ik weet ook nog niet of ik daar iets van ga omdoen eigenlijk. Maar dat komt ook beetje omdat het bijna allemaal goud is en ik draag juist zilver.

1 like

Als je hem kan gebruiken, zeker doen! Ik draag een badjas die van mijn oma was en ik leef in dat ding dus vind er niets geks aan! Daarnaast is het al helemaal beter dan weggooien, en roze(!!!). Ik zie alleen maar pluspunten.

6 likes

Ik vind het zo fijn dat ik jullie gewoon kan vragen of iets normaal is of niet en dat ik mij dan vervolgens weer normaal voel. :heart:

29 likes

Ik heb de badjas van Mn opa gejat, die hij droeg, nadat hij overleden was. Is van zijde en voel me er helemaal Luxieuze pimp in dus waarom niet?

9 likes

Ik heb heel wat ondershirtjes en pyjama broeken van mijn moeder. Trek ze wel steeds minder graag aan omdat ik toch telkens aan haar moet denken als ik ze aantrek en heb gemerkt dat dat me energie kost en daarmee ook niet tevreden/blij maakt. Dus doe steeds vaker iets weg.
Maar als je je er goed bij voelt: why not.

(Heb nog een grappige anekdote haha: ik slaap altijd in een legging en mijn vriend wordt altijd helemaal wild van leggings dus hij zat al zo van “oehh sexy hoor” en ik beetje droog “jaja” en daarna zei ik dat hij van m’n moeder was geweest en ik het een gek idee vond dat hij mij daarin wel zag zitten. “oh ja ik vond je al zo koel reageren” hahah. Ik kan die kleding dus nooit los van mijn moeder zien, terwijl ze deze legging volgens mij niet eens aan heeft gehad, niet dat ik weet iig.)

1 like

Ik kan vanuit mijn werk gratis mee naar Pinkpop maar ik wil niet en nu vind ik dat eigenlijk stom van mezelf? Alsof ik ondankbaar ben?
Gelukkig kan ik nog nadenken tot donderdag, maar ik denk niet dat ik nog van mening verander

@Zemraluani ik zocht even op Gert in badjas omdat ik hem ook wel een - satijnen badjas man- vind.

Maar kijk even wat voor een mastrubatie matteriaal ik vind.

Samenvatting

5 likes

Hoi hallo allemaal :smiley: :smiley: Na lang meelezen toch maar een account aangemaakt.

Ik wil gelijk iets kwijt want ik ben me toch potverdomme een partij geschrokken vanmiddag zeg. Er gebeurde voor mijn ogen een ongeluk op de snelweg, een auto vloog 4 rijbanen over en eindigde 180 graden gedraaid op de linkervangrail. Voor het eerst in m’n leven 112 gebeld. Jeetje wat was dit eng zeg. Zit nog steeds te trillen.

4 likes

Wat naar! Was dat die op de A27?

1 like

Ja! Tussen knp rijnsweerd en lunetten :frowning:

Is hier iemand goed met lettertypes? Ik zoek dit lettertype, wat volgens mij best wel een bekende is, maar kan hem ner-gens vinden op Dafont.

Als je googlet op “what font is this” kom je op meerdere sites uit waar je een afbeelding kunt uploaden. De site zoekt er dan het font voor je bij welke het is! Mocht je een afbeelding met meerdere teksten hebben laat hij je ook eerst kiezen van welke tekst je het wilt weten. Werkt bij mij altijd perfect :smiley:

1 like

Pfff, Ik zou morgen met een Duitse vriendin eindelijk terug gaan naar de stad waar we gestudeerd hebben, alle 2 keken we er vet naar uit en vandaag hebben we er de hele dag over geappt en al een restaurant voor morgen gereserveerd.

Krijg ik net een appje dat ze niet kan, want ze moeten een operatie opnieuw doen :disappointed_relieved:

Ik baal er echt heel erg van, want dit is echt een reis die ik met iemand samen zou willen doen en beleven. Daarnaast zitten we in een airbnb en dat is best wel saai 6 dagen(de stad is ook erg klein) in je uppie
 :frowning: en ik vind het super zielig voor haar!

Ik ga nu alleen, maar vind dat best wel jammer

Is het misschien Castellar?

Ik zou alles waar je nu over twijfelt meenemen en niet weggooien, wie weet zijn het dingen die je over een tijdje wel ineens wil dragen juist omdat het van haar was. Het is nu nog zo vers allemaal, lekker alles van haar mee naar jouw huis nemen en op je gemak uitzoeken.

4 likes

@Fenayi Ik heb twee haarborstels van mijn oma meegenomen na haar overlijden. Vond ik ook raar maar het waren mason piersons en ik vond het echt zonde als die gewoon weggingen. Heb zorgvuldig al haar haar eruit gehaald en schoongemaakt. En nu vind ik het eigenlijk wel heel leuk dat ik die borstels heb.

4 likes

Het is m niet precies hoor maar hij lijkt wat op Imprint MT Shadow, die stond bij mij gewoon al op m’n computer!

Ah daarom houd ik van dit topic, die lijken er inderdaad erg veel op! Bedankt! <3

Ook een like voor je account en wat een heftig verhaal! Goed dat je gebeld hebt. Ik heb dit een tijdje geleden ook meegemaakt, schrok me kapot. Echt heel heftig om dan ineens te zien hoe kwetsbaar je bent in een auto. Weet je hoe het is afgelopen?

1 like