Ik heb een vriendin waar ik al meer dan 15 jaar bevriend mee ben. We hebben wel tijden gehad dat we elkaar een beetje uit het oog waren verloren, maar ik zie haar nu meestal 1 keer in de maand/2 maanden ofzo. Alleen ik verbaas me soms echt als ik merk dat ze op sommige vlakken toch wel erg onwetend is. En ik zie haar soms ook Facebook-berichten posten waarover ik denk: hoe dan? waarom?
En ik vind dat best jammer. En ergens ook gewoon heel opmerkelijk dat me dat eerder nooit zo erg is opgevallen en ik vraag me ook af hoe dit zo gelopen is.
Gisteren met vriendinnen een kledingruil avond gehouden. Ik had mijn kast helemaal opgeruimd en mega veel mee. Vond het echt leuk dat mijn vriendinnen nog best een aantal dingen wilden hebben.
“Je hebt zulke lieve engelachtige ogen… maar dat past echt niet bij jou, je bent echt een heks,” aldus mijn studybuddy, die mij net Starbucks kwam brengen.
Ja, ik denk ook dat hij mij leuk vindt
Als hij ook nog aan je staart gaat trekken tijdens het studeren heeft hij het zwaar te pakken.
Hoe zeg je in het Engels dat je de centrale spil van een organisatie bent?
Heb vandaag maar 1 broodje op en dat heb ik mezelf gedwongen om te eten. Als dat gebeurt dan weet je dat ik goed ziek ben.
Mijn eigen pil is nog steeds niet op voorraad dus nu heb ik de merkloze variant. Allemaal puistjes op mijn kaaklijn. Ik ben 31, laat me met rust.
mijn eerste reactie hierop was: Ik haat spinnen.
Im the central spil from the organisation
Ik belde vanmorgen de tandarts omdat ik last had van mijn verstandskies, kon vanmiddag meteen terecht en nog voordat ie in mijn mond had gekeken zegt ie “oh ik haal m er wel ff uit joh”. 10 minuten later stond ik buiten met mijn tand in een zakje en een gat in m’n mond.
Ah ik was te laat! Hij riep mij om even te komen kijken en toen bleek dat hij er niks van kon. Het patroon loopt helemaal niet netjes door. Dus ik heb hem op alle lelijke stukjes gewezen en toen is hij mopperend gaan repareren. Nu is het afgelopen met het vrolijke gezang. Ik begrijp nu waar de term lul de behanger vandaan komt
thanks!
Nice! Gefeliciteerd. Hopelijk ga je ‘t daar naar je zin hebben.
Ik heb drie weken geleden een koperspiraal laten zetten en heb zo’n last. Nu ben ik een week eerder ongesteld geworden wat kan met een spiraal, maar de steken/krampen die ik erbij krijg zijn echt niet normaal. Zit ook inmiddels op dag 6 van deze ongesteldheid en ben er een beetje klaar mee. Ik heb ook het idee dat ik hem met seks voel zitten. Ik check de touwtjes zelf af en toe en ik voel niets hards zitten (wat goed is). Heb op 8 maart wel een check bij de gynaecoloog en ik hoop dat het dan geen pijn meer doet.
Ik heb al bijna 4 jaar een koperspiraal (in maart dit jaar). Het doet idd in het begin meer pijn, ik zeg altijd dat je er even doorheen moet. Je hebt geen hormonen in je lijf en dat is ook heel wat waard toch? Vervelend dat je zo’n last hebt maar neem anders 2 ibuprofen als je dat nog niet gedaan hebt. Ik wil nooit meer iets met hormonen en ik heb hem nog nooit voelen zitten trouwens. Als je het met seks toch lijkt te voelen zitten zou ik dit zeker aankaarten bij de gynaecoloog/huisarts.
Inderdaad fijn dat ik geen hormonen meer heb! Ik hoop ook echt dat het een stuk minder gaat worden want het is fijn om geen rekening meer hoeven te houden met de pil/condoom. Ik ga maar even een kruik warm maken en op mijn buik leggen. Misschien helpt dat ook
Ik kan stiekem wel janken nu het warmer en droger wordt. Weg met vrieskou, regen, grauw weer. Niet meer krabben 's ochtends. Heb weer zin om hard te lopen want met de kou ging ik echt niet vaak.
Ook al fijn dat je ‘s ochtends ’ zonder’ licht hoeft te fietsen.
Kan ook niet wachten om de tuin een make-over te geven en alle onkruid en vieze bladeren weg te halen. Ga daar woensdag mee aan de slag.
Huh ik heb net ZEVENTIG euro afgetikt bij de hema voor wat makeup, wat ondergoed en een douchegel? Moet hier even van bijkomen
Eetbui / afvallen
Ik had net echt drang om te eten, honger, trek en wilde ‘opgeven’ (het afvallen) maar ik had niks in huis dus nu heb ik 12 van die droge maria koekjes op haha. Calorieschade beperkt maar man dat ik zelfs daar in 2 minuten zoveel van eet, I got a problem.
Nu ben ik wel benieuwd wat je precies gekocht hebt!