Wat je even kwijt wil #16

Hoe lang wacht men bij de huisarts voordat men gaat vragen of men vergeten is? Ik had een afspraak om tien over.

Half uurtje ongeveer.

1 like

Is er geen balie waar je even heen kan lopen? Ik had het na 10 minuten al gevraagd. :grimacing:

1 like

Huisartsen kunnen nu eenmaal uitlopen. Zou me pas bij 45 minuten eens achter het oor gaan krabben.

4 likes

Ik vraag het nooit maar zeg altijd iets van, oh, ja, ik zit hier al even maar ik bedacht me ineens dat ik me misschien had moeten melden? En dan m’n naam en dan hoor ik wel hoe of wat

Edit: half uur uitloop is bij mijn huisarts ook zeker niet ongewoon, helemaal aan het eind van de dag

2 likes

Tenzij je daar bent voor je oor. Dan zou ik er niet aan krabben

17 likes

Mmmh ik was net met m’n moeder mee naar het ziekenhuis voor de bespreking van een uitslag en hetgene waar ze voor kwam is helemaal goed/over, maar een andere waarde was wel wat verhoogd. Dokter gaf aan dat hij ‘niet gealarmeerd’ was maar stelde toch een onderzoek voor om eea uit te sluiten, zei er wel bij dat het volledig haar keuze was en ze het ook prima niet kon doen (ze gaat het wel doen). Alles aan hoe de arts het bracht lijkt aan te geven dat het waarschijnlijk wel meevalt allemaal maar ik zit me toch best wel druk te maken nu :disappointed:

Ja I know dus daarom vroeg ik het.

Maar werd uiteindelijk snel na mijn vraag geroepen

2 likes

Nmbs trein?

Raampje open, bellers eruit, raampje dicht.

5 likes

In principe (!!!) is dat hetzelfde als twee mensen die live praten. Qua irritatie niveau niet maar waarom is dat

Ik heb vorige week een badjas meegenomen uit mijn moeders huis. Dat ding is schijnbaar nog nieuw en ik hem ook uitgewassen. Zouden jullie dat aan kunnen doen in mijn situatie? Ik heb meegenomen en later bedacht ik mij dat het misschien vreemd is? Enige reden waarom ik het wel heb gedaan is omdat ze hem schijnbaar (vrijwel) nooit aan heeft gehad en hij is knalroze (:sweat_smile:) en anders gaat dat ding toch weg straks.

• Gewoon aantrekken
  • Nee is vreemd

0 stemmers

Het is toch juist fijn denk ik om iets aan te doen wat je moeder ook droeg. Ik zou alles van haar aantrekken in jouw plaats denk ik

9 likes

Hij heeft me wel een miljoen keer geknepen en ik kreeg wel basisschool flashbacks :upside_down_face:

Ja ik heb die behoefte zelf niet. Ik heb ook allemaal sieraden hier nu liggen van haar maar ik weet ook nog niet of ik daar iets van ga omdoen eigenlijk. Maar dat komt ook beetje omdat het bijna allemaal goud is en ik draag juist zilver.

1 like

Als je hem kan gebruiken, zeker doen! Ik draag een badjas die van mijn oma was en ik leef in dat ding dus vind er niets geks aan! Daarnaast is het al helemaal beter dan weggooien, en roze(!!!). Ik zie alleen maar pluspunten.

6 likes

Ik vind het zo fijn dat ik jullie gewoon kan vragen of iets normaal is of niet en dat ik mij dan vervolgens weer normaal voel. :heart:

29 likes

Ik heb de badjas van Mn opa gejat, die hij droeg, nadat hij overleden was. Is van zijde en voel me er helemaal Luxieuze pimp in dus waarom niet?

9 likes

Ik heb heel wat ondershirtjes en pyjama broeken van mijn moeder. Trek ze wel steeds minder graag aan omdat ik toch telkens aan haar moet denken als ik ze aantrek en heb gemerkt dat dat me energie kost en daarmee ook niet tevreden/blij maakt. Dus doe steeds vaker iets weg.
Maar als je je er goed bij voelt: why not.

(Heb nog een grappige anekdote haha: ik slaap altijd in een legging en mijn vriend wordt altijd helemaal wild van leggings dus hij zat al zo van “oehh sexy hoor” en ik beetje droog “jaja” en daarna zei ik dat hij van m’n moeder was geweest en ik het een gek idee vond dat hij mij daarin wel zag zitten. “oh ja ik vond je al zo koel reageren” hahah. Ik kan die kleding dus nooit los van mijn moeder zien, terwijl ze deze legging volgens mij niet eens aan heeft gehad, niet dat ik weet iig.)

1 like

Ik kan vanuit mijn werk gratis mee naar Pinkpop maar ik wil niet en nu vind ik dat eigenlijk stom van mezelf? Alsof ik ondankbaar ben?
Gelukkig kan ik nog nadenken tot donderdag, maar ik denk niet dat ik nog van mening verander

@Zemraluani ik zocht even op Gert in badjas omdat ik hem ook wel een - satijnen badjas man- vind.

Maar kijk even wat voor een mastrubatie matteriaal ik vind.

Samenvatting

5 likes