Wat je even kwijt wil #16

Ja, inderdaad… En echt bizar hoe snel dat gaat. Je knippert met je ogen en boem pats.
Volgens mij geen gewonden verder, van wat ik van de nieuwsberichten kon aflezen. Heb wel sinds het gebeurde als een idioot naar updates lopen zoeken op twitter :sweat_smile:

1 like

Ik moest vandaag bij een of andere meeting heel origineel een mentimeter invullen, maar niet iedereen had een telefoon bij zich. Zegt die vrouw naast me ‘ja daar ligt nog een telefoon, die kan nog gebruikt worden!’. Dat was mijn zakelijke mobiel, ik had mijn privé mobiel in mijn eigen handen vast. Ik dacht echt wtf hoezo probeer jij mijn telefoon uit te lenen en waarom zou ik dat überhaupt willen als je dan zo bij mijn bestanden en zakelijke mail kan? Vond ze heel vreemd van mij en snapte ze echt niet 🤷

3 likes

Ja toch! Eurootje of 30 uitgeven vind ik nog normaal, maar 70?!

@Luna111 snap ik!!

shoplog

Had 3 stuks ondergoed dus ook nog eens “korting” 2+1 gratis. Hahah ben ik nou gierig of is dit niet een buit waarvan je zegt ja, dat is het geld waard

4 likes

Ik geef normaal ook niet zoveel geld uit :joy: maar misschien ben ik een beetje een cheapskate. Zie nu dat ik ook nog eens de verkeerde boxers heb gehaald, dus die ga ik morgen sowieso even ruilen of terugbrengen

1 like

Waarom wil je het niet? En is prima toch als je niet wilt, dan kunnen ze iemand anders meenemen nog

Kunnen jullie mij helpen met mijn avondeten kiezen??

• Patat
  • Roti-rol

0 stemmers

Ah, gecondoleerd.

Gecondoleerd! Sterkte :heart:

Ah zo kut is dat! Hoeveel verstandskiezen heb je laten trekken en waar zaten ze? Bij de tandarts of kaakchirurg? 4 jaar geleden had ik rechtsonder bij de kaakchirurg en daar had ik zo veel last van, vandaag linksboven bij de tandarts en hij zei dat bovenin veel minder last veroorzaakt en hij had gelijk, is wel een zeurderig gevoel maar geen pijn oid. Ik weet niet of het nu nog zin heeft, maar misschien je wang(en) koelen om extra zwellen tegen te gaan? En wat pijnstillers nemen (ik kreeg toen 500mg paracetamol, sliep als een roosje daarmee) en lekker naar bed gaan!

Als je een lieve tandarts hebt valt het heel erg mee! Vond vooral de bittere smaak vies, maar de prikjes voelde ik amper. Komt goed!!

1 like

En je ziet hem niet he. Ik heb al mega vaak verdoving gehad en die hele naald nog niet een keer gezien.

1 like

Ja zou ik gewoon vragen hoor! Is echt niet raar om aan te geven dat je het spannend vind en graag wil weten wat ze doet.

1 like

Ja van te voren een afspraak gemaakt bij de Apple store in Den Haag.

Medewerker gaat eerst je batterij analyseren en vanuit daar advies geven of het echt nodig is. Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Bleek bij mij niet urgent te zijn maar heb hem toch laten vervangen. Kosten hangen af van welke telefoon je hebt.

Ja dat doet mijne ook, bij de verdoving. En ze telt af en terug enzo. Ik vind dat heel fijn, dan weet je tenminste dat er een einde aan zit. Tijdens het vullen doet ze dat niet maar ik weet inmiddels de procedure wel :unamused:

1 like

Dit kind komt echt uit de diepe krochten van de hel.

9 likes

Iehl " wangzak" wat een naar woord.

Ik heb trouwens weer perongeluk aangeklikt waar door mn layout weer fuckt up is. Het veranderen gaat heel makkelijk maar het terug zetten niet aaarg

1 like

Ik zeg zonder verdoving @grace

1 like

@grace kun je de tandarts nog afzeggen… nee grapje komt goed

1 like

Vandaag mijn eerste examen gehaald. Nu nog een aantal en dan eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen :blush:

11 likes

Ja shit ik lees al deze verhalen en ik moet binnenkort ook een verstandskies laten verwijderen en nu heb ik ineens zweethanden ervan. Ik beeld me nu die naalden in mijn gehemelte in en ieuw. Ik heb nog nooit een gaatje gehad of iets in die richting dus ben nog volledig onschuldig op het gebied van tandarts ‘‘ingrepen’’. Nouja I’ll survive denk ik.

3 likes