Wat je even kwijt wil #16

Hoi hallo allemaal :smiley: :smiley: Na lang meelezen toch maar een account aangemaakt.

Ik wil gelijk iets kwijt want ik ben me toch potverdomme een partij geschrokken vanmiddag zeg. Er gebeurde voor mijn ogen een ongeluk op de snelweg, een auto vloog 4 rijbanen over en eindigde 180 graden gedraaid op de linkervangrail. Voor het eerst in m’n leven 112 gebeld. Jeetje wat was dit eng zeg. Zit nog steeds te trillen.

4 likes

Wat naar! Was dat die op de A27?

1 like

Ja! Tussen knp rijnsweerd en lunetten :frowning:

Is hier iemand goed met lettertypes? Ik zoek dit lettertype, wat volgens mij best wel een bekende is, maar kan hem ner-gens vinden op Dafont.

Als je googlet op ā€œwhat font is thisā€ kom je op meerdere sites uit waar je een afbeelding kunt uploaden. De site zoekt er dan het font voor je bij welke het is! Mocht je een afbeelding met meerdere teksten hebben laat hij je ook eerst kiezen van welke tekst je het wilt weten. Werkt bij mij altijd perfect :smiley:

1 like

Pfff, Ik zou morgen met een Duitse vriendin eindelijk terug gaan naar de stad waar we gestudeerd hebben, alle 2 keken we er vet naar uit en vandaag hebben we er de hele dag over geappt en al een restaurant voor morgen gereserveerd.

Krijg ik net een appje dat ze niet kan, want ze moeten een operatie opnieuw doen :disappointed_relieved:

Ik baal er echt heel erg van, want dit is echt een reis die ik met iemand samen zou willen doen en beleven. Daarnaast zitten we in een airbnb en dat is best wel saai 6 dagen(de stad is ook erg klein) in je uppie… :frowning: en ik vind het super zielig voor haar!

Ik ga nu alleen, maar vind dat best wel jammer

Is het misschien Castellar?

Ik zou alles waar je nu over twijfelt meenemen en niet weggooien, wie weet zijn het dingen die je over een tijdje wel ineens wil dragen juist omdat het van haar was. Het is nu nog zo vers allemaal, lekker alles van haar mee naar jouw huis nemen en op je gemak uitzoeken.

4 likes

@Fenayi Ik heb twee haarborstels van mijn oma meegenomen na haar overlijden. Vond ik ook raar maar het waren mason piersons en ik vond het echt zonde als die gewoon weggingen. Heb zorgvuldig al haar haar eruit gehaald en schoongemaakt. En nu vind ik het eigenlijk wel heel leuk dat ik die borstels heb.

4 likes

Het is m niet precies hoor maar hij lijkt wat op Imprint MT Shadow, die stond bij mij gewoon al op m’n computer!

Ah daarom houd ik van dit topic, die lijken er inderdaad erg veel op! Bedankt! <3

Ook een like voor je account en wat een heftig verhaal! Goed dat je gebeld hebt. Ik heb dit een tijdje geleden ook meegemaakt, schrok me kapot. Echt heel heftig om dan ineens te zien hoe kwetsbaar je bent in een auto. Weet je hoe het is afgelopen?

1 like

Ja, inderdaad… En echt bizar hoe snel dat gaat. Je knippert met je ogen en boem pats.
Volgens mij geen gewonden verder, van wat ik van de nieuwsberichten kon aflezen. Heb wel sinds het gebeurde als een idioot naar updates lopen zoeken op twitter :sweat_smile:

1 like

Ik moest vandaag bij een of andere meeting heel origineel een mentimeter invullen, maar niet iedereen had een telefoon bij zich. Zegt die vrouw naast me ā€˜ja daar ligt nog een telefoon, die kan nog gebruikt worden!’. Dat was mijn zakelijke mobiel, ik had mijn privĆ© mobiel in mijn eigen handen vast. Ik dacht echt wtf hoezo probeer jij mijn telefoon uit te lenen en waarom zou ik dat überhaupt willen als je dan zo bij mijn bestanden en zakelijke mail kan? Vond ze heel vreemd van mij en snapte ze echt niet 🤷

3 likes

Ja toch! Eurootje of 30 uitgeven vind ik nog normaal, maar 70?!

@Luna111 snap ik!!

shoplog

Had 3 stuks ondergoed dus ook nog eens ā€œkortingā€ 2+1 gratis. Hahah ben ik nou gierig of is dit niet een buit waarvan je zegt ja, dat is het geld waard

4 likes

Ik geef normaal ook niet zoveel geld uit :joy: maar misschien ben ik een beetje een cheapskate. Zie nu dat ik ook nog eens de verkeerde boxers heb gehaald, dus die ga ik morgen sowieso even ruilen of terugbrengen

1 like

Waarom wil je het niet? En is prima toch als je niet wilt, dan kunnen ze iemand anders meenemen nog

Kunnen jullie mij helpen met mijn avondeten kiezen??

• Patat
  • Roti-rol

0 stemmers

Ah, gecondoleerd.

Gecondoleerd! Sterkte :heart: