Ah zo kut is dat! Hoeveel verstandskiezen heb je laten trekken en waar zaten ze? Bij de tandarts of kaakchirurg? 4 jaar geleden had ik rechtsonder bij de kaakchirurg en daar had ik zo veel last van, vandaag linksboven bij de tandarts en hij zei dat bovenin veel minder last veroorzaakt en hij had gelijk, is wel een zeurderig gevoel maar geen pijn oid. Ik weet niet of het nu nog zin heeft, maar misschien je wang(en) koelen om extra zwellen tegen te gaan? En wat pijnstillers nemen (ik kreeg toen 500mg paracetamol, sliep als een roosje daarmee) en lekker naar bed gaan!
Als je een lieve tandarts hebt valt het heel erg mee! Vond vooral de bittere smaak vies, maar de prikjes voelde ik amper. Komt goed!!
En je ziet hem niet he. Ik heb al mega vaak verdoving gehad en die hele naald nog niet een keer gezien.
Ja zou ik gewoon vragen hoor! Is echt niet raar om aan te geven dat je het spannend vind en graag wil weten wat ze doet.
Ja van te voren een afspraak gemaakt bij de Apple store in Den Haag.
Medewerker gaat eerst je batterij analyseren en vanuit daar advies geven of het echt nodig is. Uiteindelijk blijft het natuurlijk jouw keuze. Bleek bij mij niet urgent te zijn maar heb hem toch laten vervangen. Kosten hangen af van welke telefoon je hebt.
Ja dat doet mijne ook, bij de verdoving. En ze telt af en terug enzo. Ik vind dat heel fijn, dan weet je tenminste dat er een einde aan zit. Tijdens het vullen doet ze dat niet maar ik weet inmiddels de procedure wel
Zoals @Banananana al zei, je ziet die naald niet eens. En dan voel je wat druk en is het al gebeurd. Daarna lekker kwijlen.
Dit kind komt echt uit de diepe krochten van de hel.
Echt hĂš. De eerste keer dat ik die reclame voorbij zag komen, gooide ik bijna in een reflex mijn glas door het scherm.
Iehl " wangzak" wat een naar woord.
Ik heb trouwens weer perongeluk aangeklikt waar door mn layout weer fuckt up is. Het veranderen gaat heel makkelijk maar het terug zetten niet aaarg
Ja maar is toch alleen wat druk, een prik en klaar? Fijn is anders maar het gaat zo snel. Misschien heeft je tandarts een hekel aan je
Je weet dat @grace het niet gaat kunnen laten om die spoilers te openen hĂš. Iedere nachtmerrie vannacht is jouw schuld.
Vandaag mijn eerste examen gehaald. Nu nog een aantal en dan eindelijk mijn diploma in ontvangst nemen
Ja shit ik lees al deze verhalen en ik moet binnenkort ook een verstandskies laten verwijderen en nu heb ik ineens zweethanden ervan. Ik beeld me nu die naalden in mijn gehemelte in en ieuw. Ik heb nog nooit een gaatje gehad of iets in die richting dus ben nog volledig onschuldig op het gebied van tandarts ââingrepenââ. Nouja Iâll survive denk ik.
Hier heb ik me altijd zo aan geërgerd!
Luister niet naar @Krabsalade joh. Is een arts. Onbetrouwbaar volk.
Serieus, komt echt goed. Morgen denk je: was dat het nou?
Voelde me vanmiddag hartstikke goed, zin in het leven en alles, en toen kwam er door schuld van iemand anders zonet ineens een dikke financiĂ«le tegenvaller van honderden euroâs
En ja geld is maar geld maar is toch zuur
Ik heb echt helemaal niks met mân opa en oma van 1 kant. Ze zitten als haviken op hun geld, terwijl ze zoveel niet nodig hebben voor hun begrafenis. Mân achterneefje (zoon van mân nicht) krijgt wel een verjaardagscadeau, mijn eigen dochter hoort niks van ze op dâr verjaardag.
Ik hoor nooit wat van ze op mân verjaardag, vroeger kreeg ik een rolletje drop en mân broer geld. Maar ze verwachten wel 2x per jaar dat ik op die dode verjaardagen van hun kom en iets mee breng. Wat ik uiteraard braaf doe. Maar ik vind het gewoon echt zo lomp ofzo.
Geen moeite doen voor mij of mijn âgezinâ (ik vind gezin echt een kut woord), maar wel verwachten dat ik daar kom opdraven en het liefst nog elke week. Nou sorry hoor, maar als je geen aandacht voor mij hebt dan heb ik dat ook niet voor jullie.