Ahh @grace denk je een beetje geliefd te zijn op dit forum…
Ik wil eigenlijk wel mijn oude EGF naam terug, kan ik dat eigenlijk zelf aanpassen? @moderators
Ahh @grace denk je een beetje geliefd te zijn op dit forum…
Ik wil eigenlijk wel mijn oude EGF naam terug, kan ik dat eigenlijk zelf aanpassen? @moderators
Nee, stuur pb. Dan zullen we het overwegen
Ik doe een soort suma worstel move om in mn broeken te komen. Eerst ene been de lucht in en stampen en dan de ander. Zo ook menig lusje kapot getrokken ja.
De zara presteert het mijn drie compleet verschillende maat 44 broeken te sturen. Ik dacht ik play het safe met maat 44. Doe wel een riempje aan als het te los is. Een broek is oke, maar te kort. Een broek is serieus nog geen maat 38 denk ik. En de derde is ook te klein maar eerder 40/42. Wtf. Hoe dan.
Dat het in de roti pannekoek zit opgerold! Als een wrap dus
Het is trouwens patat geworden
Ik ben ziek en zie er echt tegenop dat ik me morgen ziek moet melden op m’n werk Zo irritant.
Ik voel me vandaag en gisteren zo nerveus en opgejaagd. Ik hoop maar dat het morgen beter gaat.
Dit is echt één van de redenen dat ik zo van het forum houd! Ik doe hier echt allerlei interessante (maar ook wel random) informatie over de meest uiteenlopende onderwerpen op
Ik heb van mn werk een menstruatiecup gekregen om uit te proberen (niet dat ik m daarna weer terug moet geven ofzo:joy:) en nu kan ik niet wachten tot ik ongesteld wordt maar ben het helaas net geweest
Omg ik had het altijd zo goed door wie mensen vroeger waren. Maar op dit nieuwe forum heb ik echt vaak geen idee. Al ben ik meteen weer vergeten hoe je een uur geleden nou heette :’)
Die onderste is echt nog steeds mijn droomkapsel en heb ik de afgelopen 2x meegenomen als voorbeeld voor mijn kapper. Niet dat ik er daarna zo uitzag natuurlijk, I wish. Maar mijn haar was wel mooi
Ik ben sowieso voor korter, maar dat is omdat mijn haar echt onhandelbaar wordt als het te lang wordt, dan gaat het ongelooflijk snel klitten en wordt het ook veel sneller vet op de een of andere manier.
Haha ik zal mn plaatje nog wel even aanhouden voor zo min mogelijk verwarring;)
Gaat het alweer? Hoe komt het?
Ja man, Prima tijd, lig er al een half uur in…
Geen idee hoe het komt. Ik heb het wel vaker, hoor, maar meestal is er dan wel een aanleiding. Nu komt het nogal vanuit het niets, want ik heb net een leuke periode achter de rug.
Men wat een dag. Meer wil ik er niet over kwijt…
En ik had een kei leuke stoel gezien en net op t moment dat ik m wil bestellen is ie niet meer beschikbaar om te huilen
Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen…
Ik heb al de hele dag dat een spiertje op mn voorhoofd beweegt. Als ik dat heb heb ik dat eigenlijk altijd bij mn oog. Maar misschien mn derde oog, je weet het niet. Hoe dan ook super irritant
Ik ging net mijn blogs teruglezen die ik heb geschreven toen ik een paar maanden in het buitenland zat voor stage. Krijg er weer helemaal heimwee van. Ik kan me het gevoel van hoe het daar was weer helemaal terug halen, was zoooo leuk toen!! Heel benieuwd hoe het zal zijn als ik dit jaar weer terug ga…
Wat zou voor jullie de minimale tijd zijn om naar Australië te gaan? Mijn zus gaat er voor een paar maanden heen om te werken en ik zou haar graag opzoeken (duh), maar vind een week bijv te kort ten opzichte van de duur van de vlucht, maar een maand zou met mijn werk niet kunnen en bij haar ook niet denk ik.
Ik zit helemaal vast met mijn masterscriptie.
1: ik heb verschillende pogingen gewaagd, maar het lukt me niet om de hoofdopdracht uit te voeren (ja ff vaag dit)
2: ik kan niet eens een onderzoeksvraag bedenken bij het materiaal. Oftewel, beginnen aan de scriptie…
Weet dat ik m’n docent erover moet mailen, maar ik zie er zo tegenop. Het voelt alsof ik de enige ben die zo stuntel.