Wat je even kwijt wil #16

2 weken!

1 like

Ik heb veel te veel taken op m’n werk, overuren waar niets mee gedaan wordt en nu mailt mijn manager om HALF ELF of ik donderdag nog even het e.e.a. kan oppakken. Het gaat om een afspraak die min of meer al gemaakt is dus het is ook niet echt meer een vraag. Ik ben LAAIEND.
En dat ga ik morgen laten merken ook.

1 like

Same

1 like

Same, je wilt niet weten hoe lang mijn lijstje van potentiĆ«le onderwerpen is… Heb nu een onderwerp, maar het past wss totaal niet bij de thesis groepen, dus dan mag het onderwerp niet :crazy_face:

1 like

Ik begin terug te vallen in mijn depressie volgens mij en ik ben ook een beetje in paniek. Ik weet even niet hoe ik mezelf hier weer uit ga takelen…

:heart:
Ik herken het wel een beetje denk ik…
Ben vandaag ook in zo’n negatieve stemming… en dan nu omzetten, maar hoe?

Ben je alleen? Kun je t er met iemand over hebben?

Ga lekker met je kat knuffelen. Morgen is er weer een dag om na te denken. Sterkte! Als je wat kwijt wilt kun je altijd een pb sturen!

1 like

Oh nee :worried: wat lijkt me dat schrikken

Oh en even lekker in bad of rustig douchen? Helpt vaak ook wel een beetjr en dan dik ingepakt in een warm bed <3

1 like

Ah nee :frowning: <3

Wat super rot, ook heftig om hem zo te zien :pensive: Ik kan mij herinneren dat je wel eens foto’s van je hamster plaatste en van zijn kooi, weet zeker dat hij een heel fijn leven heeft gehad met jou als baasje.

Je bent niet alleen! Kun je geen inspiratie opdoen bij studiegenoten?
(gaat punt 1 over een onderzoeksopzet?)
En over punt 2: is er niks waar je nieuwsgierig naar bent als je het materiaal leest? Wat zou een vervolgvraag kunnen zijn, welke vragen komen er bij je op, welke onderwerpen hangen er mee samen? Je zou op een blaadje het onderwerp (of onderwerpen) van het materiaal kunnen opschrijven en dan allemaal woorden eraan hangen waar het je aan doet denken/wat er mee te maken heeft. Misschien levert je dit inspiratie op.

2 likes

Er is nog zoveel dat ik wil leren of meer over wil leren, maar ik heb maar zoveel tijd en zoveel hersencapaciteit. De enormiteit van al die kennis verplettert me.

1 like

Ah nee, wat verdrietig! Sterkte :pensive:

Ik ben veel te vroeg wakker, wordt een lange dag. Maar, ik hoor wel vogeltjes fluiten :heart_eyes:

Ik wil niet opstaaaaan :sob:

Ik wil het zien!

Oh te vroeg geroepen. Ik heb t gezien i lof it

Nou ik zit in de trein naar het vliegveld. Voel me best wel down dat ik nu alleen op vakantie ga, ik twijfel nog steeds of ik mijn airbnb niet moet annuleren en voor een hostel moet gaan.

Heb gelukkig al wel 2 sociale interacties gepland, Vanavond met het huisgenootje van de vriendin die niet mee kon eten en aan het einde van de week zie ik een oude vriendin weer.

Het lijkt me alleen zo stom dat ik straks allemaal dingen zie van vroeger en dat ik het met niemand kan delen :frowning: en ik heb mijn knuffel niet mee. :stuck_out_tongue:

1 like

Wow ik had net een super heldere droom dat er een vliegtuig neer stortte en ik ga terug vliegen naar Nederland vandaag. Vind dit best wel eng :frowning:

Komt goed! Goede reis.

1 like