Ik volg je ineens niet meer??? Wil ook je haar zien!
Aah ik ben zo benieuwd heb je insta??
Op mijn gaat alles met persoonsgegevens in zo’n speciale container en die halen ze dan op. Op die container zit ook een slot zodat personeel er zelf niet in kan. (Best wel eng, als je er eenmaal iets in hebt gegooid is het dus weg. Heb iedere dag een beetje stress voordat ik er iets in gooi.) Het mag inderdaad niet in een versnipperaar hier.
*op de opleiding moet je er overigens ook vragen over beantwoorden. “Je hebt een blaadje met alleen een telefoonnummer erop, mag dat in de gewone papierbak?”
Helemaal totaly spies.
Hoe is het geworden? Je bent er blij mee dus? Heb je een foto als je die tenminste wil delen? Ik ben veel te nieuwsgierig voor dit haha.
Ik hoorde vanmorgen de vogeltjes fluiten!! Voorjaar is in zicht haha
Wakker worden met een keel alsof je scheermesjes hebt doorgeslikt
Rewind. Niet iedereen had een telefoon bij zich?!
Gewoon doen! Ik ben mijn hardlooprondje ook al een uur aan het uitstellen en ik ga me nu omkleden.
Ik heb net een Red Velvet taart van Dudok besteld om later vanavond mee te nemen naar familie. Maakt deze erge dag toch een beetje beter. Nu eerst no de 10 vergaderingen overleven
Ik ben op vakantie en zit nu in ubud, en ik dacht Ik wil graag een kaarsje branden voor iemand in een hindoeïstische variant. Dus ik vragen van wat doen jullie als je iemand kracht en gezondheid wilt toewensen? zegt ze I DONT KNOW. Ze offeren zich rot aan de goden elke dag maar iemand kracht of sterkte wensen doen ze alleen met een gebedje? Is er iemand die hier meer van weet en mij meer uitleg kan geven?
Tegen mij zeggen ze dan dat ze me met 1 of 2 dingen kunnen helpen en ik voor de rest van de klachten op een ander moment een (dubbele) afspraak moet maken.
Nee het zal dan dezelfde plek zijn, zij moet gewoon werken en in het weekend zullen we wel wat van de omgeving zien, maar echt rondreizen zal niet gaan.
Neuh, jij gaat naar NZ toch.
Hahaha MAAR aan de overkant.
Hm ja 3 weken zou ook moeten kunnen met mijn werk, geen idee natuurlijk of dat bij haar ook kan maar wel iets om te bespreken. Het is ook nog helemaal niet zeker of ik überhaupt ga, vluchten zijn zo duurrrrrrr.
Lief ik was alleen. Mijn vriend was net weg maar we hadden ook weer een beetje struggles zoals zo vaak de laatste tijd. En kan niet echt met hem praten over moeilijke dingen dus dat is lastig… ik hoop dat jij je snel beter voelt. En kan genieten van je eigen plekje
Dankjewel, lief! Ik ga het inderdaad maar weer een beetje opschrijven waar het precies mis gaat. Al denk ik doordat het komt door het heel druk hebben (werk en opleiding), geen vrije dag meer hebben doordeweeks en moeizame communicatie met vriend. Allemaal dingen waar ik minder invloed op heb dan ik zou willen.
Ach wat rot. Ook om hem zo te vinden knuffel, sterkte
@Nox Lief alsof ze het aanvoelde heeft ze vannacht echt drie keer bij me gelegen. Onder het dekbed helemaal tegen me aangedrukt. Zo cutie.
Super onverwachts, maar ik ga uit huis
Ik werd op mijn vingers getikt door het forum door al die berichten achter elkaar te plaatsen hahaha
Mag dat? Ik doe dat wel als het echt alleen een telefoonnummer is al scheur ik het briefje vaak nog extra door. Maar nu twijfel ik.