Wat je even kwijt wil #16

Ja. Hoe weet je dat zo precies, wat is daar de gedachte achter? :thinking:

(Heb je een verlossende tip?)

Hahahahaha, die combi magnetron zijn gewoon anders. Gebruik je je lage rekje of hoge rekje? Tip: Maar rekje gebruiken oven 10 graden lager zetten dan in het recept en als de bovenkant te donker word afdekken met aluminiumfolie!

1 like

Wowoww. M’n vader wil eindelijk in therapie na m’n moeders dood. Na bijna twee jaar gaat het gebeuren. Besluit is genomen, hij zit bij een blijkbaar goed persoon voor hem en het is duidelijk wat gaat gebeuren. Oh man wat hoop ik dat dit goed blijft gaan en positief uitpakt.

51 likes

Wat goed van hem! <3

1 like

Ja, ik kan er nog altijd zo ontzettend slecht mee omgaan. Hiervoor had ik ook een combi maar die deed het gewoon slecht dus kon ik de temperatuur hetzelfde houden.
Thanks voor de tip! Ik heb de brownie die ik op 150 graden heb waarschijnlijk gered met het aluminium folie! Ergens wist ik die tip wel, maar nooit meer aan gedacht. Die andere wist ik niet, dus die hou ik erin.

haha shit nu begin ik weer te twijfelen, wilde bij m’n volgende kappersbezoek een pony laten knippen :joy: WAAROM is het zo’n ding

1 like

Jeetje, is dat alweer bijna 2 jaar geleden. Wat fijn dat ie die stap gaat zetten nu!

1 like

Ik heb net het assesment gemaakt voor die nieuwe baan en echt heel heel heel slecht gescoord. Een 2 op alles terwijl je minimaal een 5 moest halen.
Jammer weer dit. Echt de hele dag geoefend, op geen enkele toets minder dan een 5 gehaald. Maar deze vragen waren echt intens moeilijk

Jammer, assesments zijn echt vreselijk.

1 like

Uitkomst: brownie zwart en nog vloeibaar.

Ik geef het wel gewoon op.

Zoveel stress gehad de afgelopen dagen. Gelukkig is niemand ontslagen en bleef het bij heel veel vragen beantwoorden.

Nu ben ik moe en het is pas woensdag.

3 likes

Precies de reden waarom ik voor een gewone oven ben gegaan ipv voor een combi. Leek me in theorie heel handig maar las heel vaak dat het in de praktijk vaak niet werkt zoals je wilt met baksels of ovengerechten. Balen zeg! :frowning_face:

1 like

Ik had deze nog van zeven jaar geleden, maar nooit gebruikt omdat er in mijn studentenhuis al eentje stond. Maar ik ben er nu ook wel weer even klaar mee. Ik wil in mn volgende huis ook gewoon een goede oven, ugh.

Ik heb net super zoete kaartjes gestuurd voor Valentijnsdag. Wel naar mijn moeder, vader en oma. Ben benieuwd hoe ze reageren. De kleinste gebaren zijn meestal het leukste.

7 likes

Ik heb een losse bij de Blokker gekocht voor 60-65 euro ofzo. Hiervoor dezelfde gehad maar die ging een paar maanden terug na een aantal jaar ineens niet meer aan, maar echt een heel fijn ding verder en dat voor die prijs. Toen ie kapot ging merkte ik ook gelijk hoe vaak ik 'm gebruik en niet meer zonder kan :stuck_out_tongue:

1 like

Ooh joh die prijs is echt prima te doen! Daar hoef ik het nu ook niet voor te laten. Ik ga eens kijken, haha. Thanks!

1 like

Hahaha mijn vriend kwam vanavond thuis: “hey ja ik had rozen voor je mee willen nemen want ik dacht morgen uit werk is alles natuurlijk al uitverkocht maar een bos was €25 dus ik heb het toch maar niet gedaan” :joy: Ben nu heel benieuwd of hij morgen alsnog met iets komt of dat dit het was qua romantische gebaren :’)

31 likes

Ik had zoveel te doen nog na studiedag: fysio, opruimen, boodschappen, eten maken, eten, de was, douchen, lessen voorbereiden.
En nu ben ik gewoon klaar. Dat geeft ff rust, opgeruimd huis is opgeruimd hoofd he :sweat_smile:

7 likes

Oh jongens ik krijg net een appje van iemand waar ik een paar jaar geleden mee heb gedate. Toen wilde hij al heel vlug serieus en ik wist niet of ik meer voelde. Nou ja uiteindelijk dus niets geworden. Appt hij net of ik weer een keer mee wat wil drinken.

Ben blijkbaar toch in de smaak gevallen :sweat_smile:
Maar goed, ik ben op dit moment niet aan iets toe, zit eerst met mezelf en heb dat dus ook aangegeven. Wat ik vroeger echt niet gedurfd zou hebben :innocent:

29 likes

Ik deed net de koelkast open en kwam erachter dat mijn vriend glassex in de koelkast had gelegd in plaats van zijn fles cola.

28 likes