Wat je even kwijt wil #16

Ja zo’n mail heb ik de dag nadat ik mijn eerste mail met brief en zo stuurde wel gehad, met de belofte dat ik snel wat zou horen. Het is voor een tijdschrift, en de mensen van HR met wie dit contact verloopt, werken niet bij dat tijdschrift, maar bij de overkoepelende uitgeverij. Dus ik twijfel ook of zij mijn mail wel naar de mensen die bij het tijdschrift werken hebben gestuurd :face_with_raised_eyebrow:

Maar inderdaad, als ik weer een tijdje niets hoor, ga ik er nog wel weer achterna. Bedankt voor het meedenken!

1 like

Het ging goed, ik kwam wat meisjes tegen die dezelfde les hadden als ik dus ik kon met hen mee. En het was leuk. Blij dat ik gegaan ben!

3 likes

123test.nl om te oefenen! Je kan een account maken en betalen voor echt super veel tests!

1 like

Ik ga straks vliegen en zit hem toch wel te knijpen, wtf moet ik dat nou weer dromen? :confused:

Is het de betaling waard?

1 like

Ja vond van wel! Super veel vragen. En hoe meer je oefent, hoe makkelijker het gaat. Hangt wel een beetje af van welke onderwerpen je op je test krijgt. Vooral voor syllogismen vond ik het fijn, want dat vond ik best handig en ze geven hele fijne uitleg waarom het iets is.

1 like

Goed zeg! Fijn om te horen

Thanks voor je reactie.
Dit is wat ik per mail kreeg :sob::

Samenvatting

1 like

Lief dat je het vraagt!

1 like

Ik ben vreselijk chagrijnig, heb het hele weekend gewerkt en moet aankomend weekend weer. Ik ben vandaag 1 dag vrij en mijn eerste volgende vrije dag is volgende week zaterdag pas en nu moet ik nog van alles voor stage doen qua opdrachten, dus ben ik nog niet helemaal vrij…
En het stomme is dat ik het ook gewoon zelf steeds aangeef dat ik kan werken, maar nu heb ik spijt.

Net zo’n erge mail verstuurd dat ik van te voren alles al had afgesloten behalve mn outlook. Mail verstuurd, laptop dicht gedaan en zsm het kantoor proberen te verlaten.

Helaas werd ik voordat ik het kantoor uit was al gebeld maar heb niet opgenomen. Morgen wordt een erge dag.

4 likes

Volgens mij kan je op de site wel checken welke testen ze wllemaal hebben! Dan op internet oefenvragen zoeken en aan de hand van hoe je die maakt bepalen of je wilt betalen voor 123test. Vond het iig fijn dat er zo ongeveer unlimited vragen zijn daar en je niet hoeft te kutten met vragen zoeken!

1 like

ugh ik wil vet graag gaan slapen maar woon net bij 'n neef en ben gisteren ook al rond 21 naar bed gegaan maar slapen is leven en m’n wekker gaat elke dag zo vroeg </3 (of nouja, 6.15 maar dat vind ik vroeg :stuck_out_tongue: ) (ik huur een kamer bij hem geen rare dingen denken lol)

1 like

Met mn nieuwe stage ben ik 3 dagen per week van 6.45 t/m 18.45 van huis weg en ik vind het echt ZO slopend. Vooral dat je dan als je thuiskomt nog moet eten, opruimen, douchen en dan is het alweer 20.30 eer je op de bank zit. Dan kan ik 1,5 uur chillen en moet ik naar bed omdat de wekker de volgende dag weer om 5.45 gaat.

Gelukkig mag ik de 4e dag stage vanuit huis werken. Scheelt echt veel.

Ach gossie moet ik hem even helpen met utopia kijken?

2 likes

Fucking NLE. Ze reageren niet op Messenger bericht sinds vrijdag en als ik bel sta ik elke keer 30 minuten in de wacht en moet al bellen tijdens werk dus dat gaat niet :frown: wat een schijtmaatschappij

Mijn afspraak morgen in het ziekenhuis is verplaatst naar 1 maart omdat niet alle uitslagen binnen waren. Meeeeeeeehhh :slightly_frowning_face:

Ik vind je berichtje echt super rot om te lezen omdat ik me er heel erg in herken. Ondanks dat ik me ook een soort verantwoordelijk voel voor het welzijn van mijn ouders (met name vader door zijn situatie) zijn het zoals @Krabsalade en @ladygodiva zeggen volwassen mensen. Misschien dat we ze soms een handje kunnen helpen waar nodig maar uiteindelijk zullen ze zelf om hulp moeten vragen of accepteren en zijn ze zelf verantwoordelijk voor hun geluk. Mocht je iets kwijt willen mag je me altijd pm’en!

3 likes

Ziek is ziek hoor. Zij zijn stom dat ze jou mailen terwijl je ziek bent.

Ik wil met valentijnsdag lekker koken voor mijn vriend die waarschijnlijk laat uitgeput uit werk komt rollen. Ik heb de halve dag vrij dus lang in de keuken staan lijkt me wel leuk. Maar wat ga ik in vredesnaam maken? Heb net al een beetje internet rondgespeurd maar kan nog niet echt iets vinden. Liefst vega en een beetje gezond (mn vriend is op “dieet”), maar wel lekker en een beetje feestelijk. Heeft iemand toevallig een leuk idee?