Ja ik zag het ook. Niet aan te zien op deze manier
Oh neeee. Ik heb nog wel wat testen liggen om er een labeltje op te plakken
Een vriend van mij gebruikt dit in het Engels (gebluechecked) en de eerste keer dat ik dat hoorde zei hij het supersnel en moest ik echt 6 keer vragen wat hij nou zei voordat ik het snapte
Ik was bij mijn ouders en mijn moeder deed heel onaardig tegen mijn vader, ik vond het zielig voor hem. Ik ben niet verantwoordelijk voor ze maar ik voel me er toch een beetje rot onder
Ik hoop ieder jaar weer dat ik iets voor valentijnsdag krijg, maar ik heb serieus nog nooit wat gehad en eindstand is dat ik dan sad ben wat nergens op slaat
Gisterenavond laat terug gekomen uit Kopenhagen en vandaag gewoon gewerkt. En nu lig ik lekker gedoucht in bed. En ik ga zo chips pakken en dan de vlog van Monica kijken.
Zo eng, mijn kat loopt nu voor het eerst buiten en ze liep meteen weg van het huis. Hoop maar dat ze wel weer terugkomt.
Hoe ging het?
Blijkbaar werd ik vannacht na een uur slapen in het donker wakker en zei ik toen tegen mijn vriend en tegen de Google home:
‘I love you, hey google, turn off all the lights’
Was die I love you niet ook gewoon tegen je Google home? haha.
Ik vroeg laatst midden in de nacht aan Siri waar ik koffie kon kopen, en werd toen heel boos dat ze hardop antwoord gaf terwijl mijn vriend sliep.
Hoe is het met je?
Wat een dooie mus dit, haha. Vind het wel grappig.
Hahahahhaa niet dat de rozen morgen goedkoper zijn
Hahaha ja ik kon er ook om lachen, hecht ook niet zoveel waarde aan Valentijnsdag dus dat scheelt :’)
@Evi-lena ja ik hoop stiekem dat hij zich morgen realiseert dat chocola veel goedkoper is en dat ik daar ook gelukkig van word 🤷
Ohhh super leuk, ik ga morgen in Amsterdam! Vanavond is het in paard toch? Ik had hem ooit als voorprogramma gezien en sindsdien vind ik hem echt fantastisch. Veel plezier!
Haha dat is een gewetensvraag… Ik hoop het niet We worden allemaal al langzaam robots
Hahaha mijn vriend kwam met ook zoiets aan. We zijn net een paar dagen weg geweest dus we hadden zoiets van: “We gaan niks doen met valentijn.” Net kwam hij wat langs brengen en zei: “Ja ik had eigenlijk nog rozen mee willen nemen maar het is nog geen valentijn dus toch maar niet gedaan.” En toen zei ik: “Ja maar we zien elkaar morgen niet? :(” Waarop hij weer zei: “Misschien komt het nog.” Niet dus.
Hahahaha ohja ook zo lekker. Misschien komt hij je morgen toch nog stiekem opzoeken? Of we krijgen allebei alsnog rozen overmorgen, als de valentijnsoverblijfsels afgeprijsd zijn
Iets zegt mij dat de kat niet terugkomt. Kon haar net buiten ook al niet vinden. Kutzooi waarom liet ik haar ook naar buiten.
Wanneer ga je op reis en wanneer ga je op vakantie?
Vraag ik me af.