Wat je even kwijt wil #16

Wat kut ook zo lekker lastminute verplaatst :frowning_face: zou ik ook echt niet blij van worden

Wij willen een weekend/weekje weg, maar eigenlijk niet te veel betalen. Is het dan leuk om binnen Nederland weg te gaan en waar? Of zullen we toch Brussel/Antwerpen kiezen?

Qua budget weet ik niet maar ik kreeg de tip om naar Maastricht te gaan dus dat ga ik doen :grin:

1 like

Jaa ga ik binnenkort ook heen met mijn vriend!

1 like

Hahahaha ah! Maar goed eten is goed voor je als je ziek bent. Toch? :rofl:
Zo herkenbaar dit

1 like

Ik twijfel wat ik ga doennn help
Ga ik morgen op mijn werk nog wat studeren en afronden wat ik voor deze week moet doen en lezen of vanavond nog… Ik heb het morgen namelijk niet druk op werk dus zou best makkelijk kunnen.

En ik wil eigenlijk ook slapen nu want voel me super onrustig.

Ben echt gestresst omdat ik een interessant thesis onderwerp moet vinden, zoveel is al gezegd en gedaan en dan hoor je weer iemand met een interessant, compleet out of the box onderwerp :exploding_head:. Heb nu maar een middenweg gekozen qua onderwerp en hoop dat ik goede feedback ga krijgen zodat ik daarmee vooruit kan.

Gewoon rustig blijven en zorgen dat je niet afgeleid kunt worden. Verder niks, je kunt niet slimmer worden dan je bent en ook al zou dat wel kunnen, krijg je dus werk dat misschien wel te moeilijk is, word je ook niet blij van. Dit is echt iets dat je niet fout kunt doen, komt goed!

2 likes

Lekker morgen doen joh

1 like

Fotoooooooo’s! Gaaf!

Ah lastig! Kan me voorstellen dat het extra druk op je werk legt als je ziet wat anderen voor fantastische ideeën hebben. Weet niet of dat in jouw leergebied ook geldt maar het is in mijn ogen zeker niet altijd beter. Gaat ook om inhoudelijke kwaliteit.

Succes in ieder geval!

1 like

Hm ja in deze test zitten bijvoorbeeld ook breuken rekensommen. Het is voor mij minimaal 4 jaar geleden dat ik die heb gedaan en het is blijkbaar niet 1/4 + 1/8 = ?
Dus daar moet ik wel echt op oefenen want in de test zelf heb je maar 30 minuten dus geen tijd om je te verdiepen in iets dat helemaal is weggezakt

Ja je leeft er toch naartoe.

Maar het is toch prima als je geen breuken kan? Zolang je geen wiskunde gaat geven of taartpunten gaat verkopen is er niet zoveel aan de hand toch? Je hoeft niet alles te kunnen he.

Ze hebben een drempelwaarde van 5. Ik heb zelf nog nooit zo’n test gemaakt maar volgens mij kun je dan niet bepaalde onderdelen helemaal niet beheersen

Als er mensen komen eten en ik wil een beetje leuk doen maak ik vaak lasagne met gegrilde groenten en dan panzanella erbij, en van tevoren lekker olijfjes enzo, en als ik echt uit wil pakken maak ik tiramisu als toetje maar dat is wat minder dieetproof misschien. Of een hele goeie curry met zelfgemaakte naan erbij en een toetje met mango en/of kokos.

2 likes

Je moet eerst de kleinste gemene deler vinden van 4 en 8 (8) en dan je bovenste getal vermenigvuldigen.
Wordt dus: 2/8+1/8 = 3/8. Altijd even checken of je de uitkomst niet kan vereenvoudigen.

2 likes

Haha dat was een voorbeeldje maar thanks :slight_smile:

Oh sorry, ik dacht dat je hier vroeg hoe het moest.

4 likes

Godver mn brownies zijn verbrand :sob:

Ik snap mn oven nog steeds niet. Als de verpakking heteluchtoven 160 graden zegt, moet ik alsnog echt 100 graden minder hoog zetten lijkt wel.