Wat je even kwijt wil #16

Ja vaak kun je wel compenseren hoor. Mijn tip tijdens de test is dat je vooral chill moet blijven, laat je niet gek maken door de tijdsdruk maar ga wel goed met je tijd om. Als je iets niet weet, schrijf het nummer op, gok een antwoord, en ga verder met dingen die je wel weet zodat je die binnen de tijd af hebt. Als je tijd over hebt kun je terug naar de vragen die je moeilijk vond. Verder gewoon oefenen, een iq test kun je júíst trainen.

1 like

Ik heb ook even gekeken, mooi! Staat je goed :blush: Ik ben je gaan volgen (hoop dat je dat oké vindt?), ben l…_…g

1 like

Ohja een curry is een goeie, thanks!

1 like

Yes, dit zijn de tips waar ik wat mee kan. Dank je!

Ben een beetje Willem Holleder beu.

4 likes

Ik snap er geen reet van

1 like

Ben je gaan volgen, leuk! Heb hier al eens foto’s van je leeskamer gezien, kan dat? Vet mooi! Ik zie alleen je haar niet maar dat zal aan mij liggen, kijk zo nog eens via mijn telefoon.

Ik ben je ook gaan volgen! Mijn naam is l…b…
Je haar is mooi btw!

Samenvatting

In je bio staat “expiring to be a writer” bedoel je niet “aspiring”?

2 likes

Ja een test wel maar je wordt daar niet slimmer van. Dus dat hele trainen voor een iq test vind ik echt het vreemdste dat er is.

Oh wow zie het! Supermooi :heart_eyes:

I wish, want dat zou ik makkelijk kunnen oplossen maar het is echt met het knopje waar hete lucht op staat :sob:

Staat je heel leuk!

1 like

Ja dit vind ik ook. En ik vind het ook uit de tijd dat een bedrijf dat uberhaupt vraagt. Echt wat heb je eraan in je dagelijkse werk dat je goed geleerd hebt getallenreeksen aan te vullen of Mentaal doosjes te vouwen waar de stip voor zit en het vierkant boven. Maar goed, als je er een moet maken voor je werk, en niet om daadwerkelijk je iq objectief te testen dan is oefenen wat je moet doen.

2 likes

Ik had daar ook een boek voor met oefeningen, want je kunt dit trainen. Ik ben alleen even de naam kwijt… Ging over assessments in het algemeen ook. Oranje boek en volgens mij heette de schrijver Bloemers.

1 like

@Bertie Op zich zijn die testen wetenschappelijk gezien best okay qua voorspelbaarheid of je een functie aankan of niet. Een van de betere voorspellers in ieder geval. En nee je wordt er niet slimmer van, maar door het te trainen neem je wel wat ruis weg (ruis = omdat je bepaalde handigheid in de oefening mist.) Dus je zult wel een stukje beter scoren naarmate je een bepaalde oefening vaker gedaan hebt, maar zal niet substantieel anders zijn dat je opeens zou uitblinken ipv zakken (dus @Evi-lena beetje oefenen is okay, maar laat je niet gek maken en ga de test na een halve dag gewoon doen, want zóveel maakt het ook weer niet uit).

2 likes

Moet een film voor een vak kijken maar staat niet op Netflix en ben eigenlijk een beetje te pussy om 'm illegaal te streamen haha.

Oh ik kijk altijd met zoveel respect naar H.ij is een z.ij. Jeetje. Zo knap dat ze zich altijd zo open opstellen. Het is nogal niet wat wat ze doormaken. Ben ook heel benieuwd naar de aflevering van volgende week. Dan gaan ze terug naar mensen uit eerdere seizoenen.

1 like

Elke keer als ik aubergine koop en eet vind ik het zo niet lekker. Maar toch trap ik er steeds weer in in de winkel. :face_with_raised_eyebrow:

Ach! :frowning: Wel fijn dat ze nu niet alleen was. Wel heel schrikken.

Shit, ik verkoop studieboeken via bol en nu had ik er weer een verkocht en nu pakte ik 'm net en zie ik dat de kat de kaft heeft aangevroten. Wat zal ik nu doen? Van te voren contact opnemen met de koper of een briefje bij het boek doen met excuses en een optie tot wat geld tegemoet komen? Het boek was ongebruikt en alleen de kaft is dus aangetast…