Wat je even kwijt wil #16

Ik zit net aan de kassa, pak een knuffeltje op om te scannen. Helemaal nat!!! Dus ik zeg zo; ieeeeew.

Zegt die vrouw; nou je hoeft niet zo te reageren, het is maar kwijl van m’n zoontje.

Oké is goed. :+1:t3:

“Maar”
Wat zeg jij: zal ik ff op je meubels kwijlen? “Het is maar kwijl van Oprah, je hoeft niet zo te reageren”
:joy:

Ja precies, het is maar kwijl van iemand anders. Even normaal doen Oprah, is toch lekker!

Ik heb soms zo’n zin in een dagje alleen zonder mijn vriend/wie dan ook en de reden daarvoor is alleen maar dat ik dan de gehele dag ongezonde rommel naar binnen kan stoppen zonder oordeel :woman_shrugging:t3:

Ik ga morgen mijn haar permanent rood verven, ben benieuwd!

Ik hou zo van mijn broertje. Soms besef ik me dat niet genoeg maar hij is de allerliefste.

haha collectief janken volgens mij

Ik wil eten bestellen, maar vind het zo zielig om die deliveroo fietsers door de regen te laten fietsen…

Hahaha ik had ooit een klant die kwam met een kapotte telefoon aka waterschade. Nou zijn die meestal in de wc gevallen, dus ik vroeg dat aan de klant. “Nee hoor”, dus ik dat ding helemaal aanraken, vraag hoe het dan gekomen is “Ohja Mn dochter heeft er over heen gekotst”.

Bedankt.

Weet iemand waarom dat blauwe ding er staat? Gaat ook niet weg.

Dan zijn er nieuwe berichten in de chat. Kun je uitzetten bij je instellingen.

Naar je Instellingen > Interface > disable Babble chat completely!

Worden zij niet betaald per levering? Nog zieliger als ze een avond hebben vrijgehouden om geld te verdienen en niemand bestelt iets uit medelijden…

Heb hier eigenlijk nooit zo goed over nagedacht, maar heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Dus ga nu bedenken wat ik wil eten :ok_hand:t2:

Ik zoek een huisje via de woningvereniging en ik vind de beschikbare informatie/foto’s van de woning echt heel slecht. Je krijg 1 foto van de buitenkant en dan een technische plattegrond. Op basis daarvan moet je dus besluiten (als je in aanmerking komt voor een bezichtiging) of je naar de bezichtiging gaat. Ik werk 40 uur per week dus moet altijd vrij vragen/regelen voor die bezichtigingen.

En nu hebben ze dus gewoon bij een appartement foto’s gebruikt van een modern nieuwbouw gebouw terwijl het op google maps een crackpand is :rage:

Ik vind dit echt zo niet kunnen

Gadverdamme zeg

Heb echt wat avontuur nodig in mn leven.

Ik ben in augustus uit huis gegaan, als laatste kind van het gezin. Nu hebben mijn ouders kortgeleden besloten dat ze het huis gaan verkopen en kleiner gaan wonen. Hele logische keuze, zat eraan te komen, maar het gaat nu wel heel snel ineens. Ze gaan ook naar een andere gemeente. En ik vind het best wel gek dat ik straks niet meer mijn oude thuis-thuis heb, waar ik ben opgegroeid. Vind het goed dat ze dit doen, ben ook blij dat het zo snel gaat, maar op de een of andere manier ben ik ook wel sip dat ik dus eigenlijk ook nooit meer in mijn oude huis ga komen en er andere mensen gaan wonen. Zo raar

Ik zie dit nergens. :flushed: ben echt een bejaarde op het web.

Dit doen ze zooo vaak! Mijn ouders zijn laatst verhuisd en toen hun huis online kwam waren het ook allemaal foto’s van een compleet anders huis. Woningbouw doesn’t give a shit. Ik hoop dat je snel iets fatsoenlijks vind!