Wat je even kwijt wil #16

“Ik ga uit huis,”
Vader: oke
Moeder: mIjn babY!! :sob:

Even een samenvatting.

57 likes

hahaha ik ga stuk kijkt iemand nu voor de rechter? Net zo’n strafzaak over belediging vd politie, waarbij ze als voorbeeld all cops are bastards geven, volgende strafzaak gaat over zwartrijden heeft die guy acab in zijn nek getatoeëerd dat verzin je toch niet haha wat een figuur.

1 like

Hahahah nouja zeg. Wat heb je erop gereageerd?

1 like

Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht! Thanks voor de tip! Stom dat jouw oven juist niet warm genoeg wordt :sweat_smile:

2 likes

Een collega zei vandaag tegen mij dat het hem opviel dat ik altijd super vriendelijk doe tegen collega’s en dat hij mij een positief persoon vindt. Vond ik echt zo leuk om te horen :blush:

En dat moest ik natuurlijk ook hier even delen :smiley:

26 likes

Heel herkenbaar. Ik loop elk jaar keihard te janken dat mijn familie verwacht dat ik het vier dus het dan maar doe en altijd afzeggingen krijg die ik me persoonlijk aantrek.
Dit jaar had ik iedereen uitgenodigd vanaf ene uur of 8 s avonds. Kon ik overdag chillen en alles voorbereiden en hoefde ik s avonds die mensen maar een paar uurtjes te entertainen.
Komend jaar word ik op zaterdag 30 en dan zorg ik dat ik een weekend weg ben

1 like

Ook niet op yt?

Jaaaa, en gelijk alles mijn kast inge-konmariet.

3 likes

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die kapot is van werken :sweat_smile:
Nog 3 dagen, dan is het weer ietsje rustiger op het werk :innocent:

Net waren mn papa en zusje er, moest mn zusje helpen met huiswerk (ofja moest, had ze gevraagd). En toen moest ik weer huilen toen mn vader ging. Ik weet ook niet waarom, voel me net een kleuter soms…

Argh ik moest iets onthouden dus wil ik het net opschrijven, ben ik het weer vergeten. Dit gebeurt me zooo vaak he.
Had ik vroeger nooit last van. Dit is niet gezond joh

2 likes

Ik heb lief met mijn ogen geknipperd en dat heeft intens gewerkt want hij vroeg gelijk m’n nummer. :innocent: Ik was hem wel een beetje aan het pesten ook, dus voor heks uitgemaakt worden was wel terecht.

4 likes

Mijn kat is kapot hoor. Ik lig in bed en ze probeert zich ineens met man en macht ín het kussensloop te wurmen die om het kussen zit waar ik op lig :woman_facepalming:
En het is haar nog gelukt ook dus heb haar met kussen en al naast me gelegd en een ander kussen gepakt… She’s special.

7 likes

Hahaha niceee :smirk: is het dezelfde jongen als die nerd waar je weleens over postte? Of is dit een andere jongen?

1 like

Ik vind nachtdieren zo een leuk programma. Ik ben ook veel te nieuwsgierig van mezelf. Rianne is ook zo een leuk mens en echt geschikt voor dit programma!

10 likes

Haha shit ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet over wie je het hebt, als je die jongen van school bedoelde die op Harry Potter leek dan moet ik je (en mezelf) teleurstellen want die heeft een vriendin en heb ik nooit meer gezien :slightly_frowning_face:

@Fenayi Hoe voel je je? Lukt het met regelen allemaal? Ik denk aan je <3

Jaa die bedoelde ik idd! Wel jammer zeg

1 like

Wat lief. :heart: Het gaat wel oké. Voel me nu even wat minder maar komt wel weer goed. Uitvaart is net geweest dus nu is het wachten wat voor ellende ik misschien nog allemaal ga krijgen omdat je niet alleen maar de leuke dingen erft om het even zo te zeggen.

Knap hoe je het doet!
Het zal niet makkelijk zijn en worden. Goed te horen dat het oké gaat <3

Ik ben ongesteld en veel te emotioneel en ik begin om het minste of geringste te huilen. Nu net ook spontaan weer toen ik aan mijn moeder en vader en zusje dacht en dat ik in hemelsnaam niet weet wat ik moet als zij er niet meer zijn en ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet. Nu ligt mn kat bij me te knorren en begin daar ook bijna van te huilen. Aargh rot hormonen

1 like