Wat je even kwijt wil #16

Ik ben nog niet door mijn proeftijd maar mijn leidinggevende heeft een whatsapp-groep aangemaakt van ons team (van maar 3 leden) - val me niet lastig in mijn vrije tijd :triumph: Helaas kan ik het nog niet maken om eruit te stappen


Meh. Normaal zou ik zeggen: dempen die handel. Maar aangezien je nog in je proeftijd zit


Ik heb een vakantie geboekt met vrienden en ik ben zĂł gelukkig.

Ondanks dat ik er nog lang niet ben en er nog zoveel losse eindjes zijn ben ik van zover gekomen en had ik een jaar geleden echt niet verwacht dat ik hier zou staan. Mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen :tipping_hand_woman:‍♀

29 likes

Hahhaha ik moest hier keihard om lachen :joy::joy::joy:

1 like

Ja dat mag je zeggen! :heart:

1 like

Chemelot bedoel je?

1 like

Ik heb dit dus ook als ik ongesteld ben, echt super emotioneel.
Nu heb ik volgende week een begrafenis en ik ben dan ongesteld. Het is iemand die ik zelf eigenlijk niet ken, ik zou gaan om een vriendin te steunen. Maar ik ben dus serieus heel bang dat ik ga beginnen met huilen en niet meer stop omdat ik ongesteld ben en dat het dan super ongepast is. Dit is een vrij reeel beeld want pas was ik ontroostbaar omdat ik de bus had gemist. Is echt een dilemma. Helpt ook niet mee dat mn moeder dit ook kent en ooit een heel gĂȘnant tafereel heeft ontketend toen ze niet kon stoppen met huilen op de begrafenis van een of andere vage tante. Lijkt me echt hel.

2 likes

Sabic is de grootste (stinkende) vervuiler daar - 40% van het terrein. De overige 60% is verdeeld over circa 45 andere bedrijven.

Ik heb zo’n intense craving naar fruitella

Lief :heart: Heb trouwens weinig gereageerd de laatste tijd en wel veel proberen bij te lezen, maar hoop dat het goed gaat in je appartementje!

1 like

Wow wat onwijs kut, hoop dat je oké bent!
En knap dat je er ook naartoe bent gegaan trouwens

1 like

Hahaha! Mijn moeder had een keer hele dure vis gekocht en die was ze aan het bereiden. Komt m’n zus (toen twee) binnen en zegt: wat ruik ik? Vieze luchtje van de bips? :joy:

8 likes

Ik heb sinds gisteren last van m’n knie, maar op de Ă©Ă©n of andere manier leek het me een goed idee om vandaag 5 km te gaan wandelen. En nu heb ik er nog meer last van en loop ik een beetje mank. Volgens mij heb ik ook Ă©Ă©n been dat langer is dan het andere been. Of het voelt in ieder geval zo :thinking:

Ik zag net op facebook een reclame van mozzarella sticks bij mcdonalds. Uiteraard wil ik die dus ik ging even googelen. Zijn ze alleen in engeland verkrijgbaar :sob:

1 like

Ik ben een beetje in een ongelukkige kwestie beland maar heb besloten voor mezelf op te komen. Gaat waarschijnlijk wel heel wat bloed, zweet en tranen in zitten.

Edit:
Zit nu natuurlijk weer vol adrenaline terwijl ik moet slapen. :sob::joy:

1 like

Ik heb twee ongelijke benen (1,5 cm verschil) en bij mij kun je het duidelijk bij m’n heupen zien. Misschien bij jou ook? Bij mij hebben ze het aantal millimeters vastgesteld door plankjes van verschillende diktes onder m’n ene voet te zetten en dan kijken naar de stand van m’n heupen. Dat zou je op zich ook zelf eens kunnen testen.

1 like

Gatver heb een ontbijtvreetbui gehad. Werd wakker en begon gewoon bonbons te vreten??! Nu voel ik me echt mega goor en misselijk. Op naar werk dan maar


Ahhw ik hoorde een kat die hallo miauwde

13 likes

Ik ben zo boos op mijn zusje, echt niet normaal meer. Wij hebben thuis een hondje, die we 7 jaar geleden uit het asiel hebben gehaald. Het is best een gevoelig beest, en kan qua verandering weinig hebben (denk ook enorme darm problemen als we al een bank verschuiven etc) Nu is het zo dat hij altijd in haar kamer slaapt, hij is echt gek op haar, en ze slapen dan samen. Af en toe dan is ze het ineens zat en kan ze dat enorm tekeer gaan tegen hem en mag hij haar kamer een x aantal dagen niet in. Dat beest snapt er natuurlijk niks van, maar zodra hij weer gewend is om in de woonkamer te slapen, mag hij ineens weer in haar kamer. Doe het OF wel, OF niet, want dit is gewoon zielig. Nu was het afgelopen week weer zo ver, en was hij er echt van slag van, ze was zo kwaad als hij haar kamer in kwam, terwijl dat beest doet niks fout. Het werd hem zo veel dat hij dus inderdaad weer darmproblemen kreeg, en moest overgeven van de stress. En toen mocht hij ineens wel weer in die kamer :neutral_face: Beestje dolblij natuurlijk, maar hij zit nu wel even nog met de nasleep van stress, dus hij moest blijkbaar vannacht met spoed naar buiten, en in plaats van mij wakker maken of zelf gaan, heeft ze dat beest de halve nacht op de gang gezet. Op de fucking koude gang. Echt zo zo zo zielig. Het is maar een hond jongens, ik weet het. Maar ik vind dit echt mishandeling? Wat een kutwijf is ze tegen dat beest zeg

2 likes

Huh maar hoe oud is je zusje dat ze ineens boos wordt op een hond? Ik dacht eerst even dat je het over een kat had omdat die wel wispelturig kunnen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat je zo doet als mens. Maar ik vind het ook heel zielig klinken. Hoe reageren je ouders hierop?