Wat je even kwijt wil #16

Dit doen ze zooo vaak! Mijn ouders zijn laatst verhuisd en toen hun huis online kwam waren het ook allemaal foto’s van een compleet anders huis. Woningbouw doesn’t give a shit. Ik hoop dat je snel iets fatsoenlijks vind!

kom bij mij langs, avonturen gegarandeerd

Oke misschien is dit een heel domme vraag maar ik heb nog maar 1x in m’n leven besteld bij AH:

Ik wil bestellen voor een feest begin maart. Als ik het 9 maart laat leveren, maar nu al bestel, gelden dan de aanbiedingen die nu online staan, of die van de week van 9 maart?

Kan het op de site van ah niet vinden.

De aanbiedingen in de week van 9 maart!

Dankje! :grin::+1:t3:

Zo herkenbaar! Dit had ik ook. Heb een paar bezichtigingen gehad en sommige waren zo erg van binnen. Heb mijn vader 2 x gevraagd ge gaan kijken en foto’s te maken voor mij. Maar doordat je dus alleen een foto van het gebouw ziet kun je je ook niks voorstellen

Goffer mijn macbook maakt ineens geen verbinding meer met wifi! Vanmiddag nog wel, uurtje gesluimerd en nu na 4x uit-en aanzetten nog steeds niet. Er staat gewoon dat ik wifi heb, op mn telefoon doet ‘ie het wel…

Ben bang dat die nu echt na 8 jaar op is, mehhhhhh. Ik wil netflixen vanavond :cry:

Klik rechtsboven op je avatar, dan linksboven in dat menu op je naam (Ladybug in jouw geval). Dan selecteer je Activiteit waarna er meerdere opties vrij komen, je klikt op de onderste (Voorkeuren). Daarna selecteer je rechts Account en klikt daar op Interface. Onderaan de pagina zie je dan die optie disable Babble chat.

Ik ging even kijken naar foto’s van ons huis op Google Maps haha maar die foto’s zijn al sowieso 3 jaar oud, voor ze gerenoveerd werden. Misschien is dat bij dat gebouw ook zo?

Note to self: niet tegen je limburgse vriendinnen zeggen dat je carnavalsmuziek lelijk vind als je ze niet boos wilt maken

Oeps sorry foutje bedankt

Oh wauw. Ik wist niet eens dat dat er was. Heb je instructies gevolgd en die chat is weg. Dankjewel! Gaat die grote blauwe aandachttrekker ook nog verdwijnen?

Deze Limburgse kan dat prima verdragen ;p vind er niets aan!

Ik heb vannacht een vrijgezellenfeest gehad, heb 3 uur geslapen en heb al mijn taken uitgevoerd! Ik ben trots:sunglasses:

Mijn huis is zo mooi schoon en netjes en ik ben zo productief bezig geweest dit weekend. Zo onwijs veel troep weggegooid en nu zijn al mijn kasten en lades zo veel overzichtelijker. Echt heerlijk.

Haha ik werd afgemaakt in de groepschat. :joy: ken trouwens wel meer limburgers die carnaval niks aan vinden. Waar ik vandaan kom is het gewoon een beetje 5 dagen bier drinken en kut roepen en niet veel bijzonders en hier is het zo uitgebreid dat ik het niet eens meer snap

Shit ik heb stress ik vis opeens 2 brieven uit de bus van de belastingdienst dat ik mijn termijnen niet op tijd heb betaald en ik mijn te veel ontvangen zorgtoeslag opeens binnen 4 dagen nu in 1x moet terugbetalen?? Terwijl ik dacht dat ik een automatische incasso had ingesteld daarvoor. Ik kan echt niet alles in 1x terugbetalen, zou ik nog wat kunnen regelen als ik morgen bel?

Huh raar. Ik heb ook wel eens wat in termijnen terugbetaald en vergat dat ook wel eens, dan kreeg ik gewoon de maand erna twee brieven. Zou ze even bellen morgen, valt vast wel iets te regelen!

Ik hoop het! Ik heb dus hiervoor nog een brief gehad die ik niet gezien heb waarin staat dat ik voor 29 januari moest betalen en anders de regeling beëindigd wordt. Zo stom… Hoop echt dat ze een beetje coulant zijn.

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
HAHAHAHAHAHA!

@Lentex hihi, volgende keer ga ik echt niet meer aanstellen, beetje kwijl joh. WEES N VENT!

@Leeuwenhart
Gadverrrrrrr dat is nog ranziger

@Karl_Lagerfeld
Ja moet je nagaan, werk niet eens in de zorg joh!

Idem hier!

Kut belastingdienst. Kreeg oom brieven terwijl ik dacht dat ik er eindelijk vanaf was. Gebeld om te kijken wat er precies openstond en ja hoor mw als je gewoon elke maand x bedrag betaald is het goed en wordt er een betalingsregeling gestart. Prima, maand later een brief dat ik te laat ben met betalen en dat er extra geld bij is gekomen. Heb alles maar in 1 keer betaald meteen vanaf. Zo een hekel aan. Medewerkers weten niet eens waar ze het over hebben.