Wat je even kwijt wil #16

Ze is bijna 17. Ze loopt sinds kort ook (eindelijk) bij onderzoeken om te kijken of ze misschien last heeft van iets. Want ze heeft eigenlijk heel haar leven last van stemmingswisselingen. Mijn moeder zegt zelf ook dat het zielig is, maar ik merk altijd dat mijn moeder met haar de vrede wilt bewaren, dus echt veranderen doet ze niet aan de situatie. Heel lastig vind ik het. We wonen ook in een kleine flat, dus het is niet zo dat we zijn toegang tot de beneden verdieping kunnen beperken.

Het lijkt mij dat ze zelf ook wel moet inzien dat het niet in de haak is om een hond 9 van de 10x liefde te geven, en dan de 10e keer ineens tegen hem gaan schreeuwen. Is een beetje hetzelfde als dat je hem op zn flikker geeft als hij blij doet voor een snoepje. Mn hart breekt er gewoon van joh

Ik moet even inshaggen. Is goed mevrouw

5 likes

Ik heb mezelf schaakmat gezet door alle leuke dingen eerst te doen op werk. Nu zit ik opgescheept met klusjes waar ik geen zin in heb, maar wel deze week afmoeten :sleeping:

1 like

Klinkt geweldig. Beter dan al die instaperfect cake-smash fotoā€™s en verjaardagen waarbij het meer om zien en gezien worden gaat in plaats van om de jarige zelf

7 likes

Lijkt me helemaal goed :+1:

Mwah als die ouders dat leuk vinden? Ɯberhaupt is het vieren van een eerste verjaardag enkel voor de ouders, want dat kind krijgt er toch niks mee van. Hema tompouce of fancy taart. Dus je doet het vooral voor jezelf.

2 likes

Hou op hoor, wat ik op mijn werk al niet voorbij zie komen. Van 1 tot 21, zoooo veel over de top.

Haha ja hier hetzelfde hoor. Ik doe wel aan de fancy taart, ik nodig alleen niemand uitšŸ˜‚

Meer taart voor mij.

6 likes

Ik moet dadelijk naar de dermatoloog en ik hoop zo erg dat ik mag stoppen met roaccutane

1 like

Blond!!!

1 like

Maar kun je op Google vertrouwen?

Trust no one

9 likes

Story of my life

Heeft iemand ervaring met het indienen van een klacht bij het UWV?

Even een dag niets doen kan super goed zijn toch?! Lekker uitrusten en dan komt die motivatie wel weer.

1 like

Mijn idkaart verloopt deze week en nu twijfel ik of ik een paspoort of id moet aanvragen. Ik ga over 2 jaar wel naar een plek buiten Europa maar een paspoort is zo tering groot en onhandig om mee te nemen overal heen. Heb helaas geen rijbewijs, maar wil gewoon een lekker makkelijk pasje :angry:

Ik moet echt beginnen aan mijn bachelorscriptie maar zit het zo uit te stellen dat ik er steeds meer tegenop zie. Eigenlijk wil ik graag in de bieb gaan zitten, maar ik loop te blaffen als een hond dus daar ga ik andere mensen (en mezelf) niet blij mee maken. Oh the struggle :tired_face:

Ik heb het koud maar ik lig net lekker in mā€™n bed, in foetushouding, onder mā€™n dekbed. En ik ga nu een heerlijk dutje doen van 2 uur lang.

1 like

En @Oprah denk dat ik nu eerst een id neem en zodra het echt nodig is straks een paspoort. Dan zijn die extra kosten een zorg voor de Rozevarken van de toekomst.

4 likes

Door een nachtmerrie zo slecht wakker geworden en nu nog steeds zoveel angst. Ben alleen thuis en wil even praten. Realiseer me nu pas dat ik niemand heb. De mensen die ik had, heb ik laten verwateren. Ik wil niet mijn vriend lastig vallen op werk.

1 like

Is er hier iemand goed in het bewerken van fotoā€™s? Ik heb een foto waar iemand op de achtergrond staat en die gene moet weg gehaald worden. Weet eigenlijk helemaal niet of dat mogelijk is.