Dat is hoopgevend dankje! Ik loop al ongeveer 10 jaar met forse klachten die met andere fysiotherapie osteopathie chiropractie niet op te lossen waren dus hoop dat deze wonderen verricht haha!
Omg ik heb ook 10 jaar met klachten gelopen! wel beetje mijn eigen schuld omdat ik dacht dat het niet zo erg zou zijn allemaal na een blessure. Het is even doorbikkelen maar het resultaat komt vanzelf (na wat dipjes haha)
JA HIJ LOOPT MAAR. IK DOE AL GENOEG VOOR HEM!!
Ben jij mijn vriend? Die neemt ook de switch mee. Alsof naar werk gaan gelijk staat aan switchen bij hem.
Ik heb ook één avond dat ik niks meer weet. Ik was toen met een jongen en hij zegt dat ik niks raars heb gedaan of gezegd en hij denkt dat ik gewoon in slaap ben gevallen. Maar ik vind het zo vervelend! Straks heb ik iets lelijks gezegd ofzo. Of heeft hij iets stoms tegen mij gezegd wat ik niet meer weet!!!
Haha ik heb dus ook zo’n plakset achter op mijn racefiets, maar alsnog kan ik geen band plakken ofzo. Dus het meehebben van extra banden zegt ook niet zoveel
Ken ik jou vriend? Als er bij ons op kantoor even niks te doen is gaat gelijk dat ding aan met zo’n vechtspel.
Omg ik heb een soort Valentijnsdag video ontvangen van iemand die in Milaan woont. Totaal niet romantisch bedoelt ofzo, gewoon dat hij me een fijne valentijnsdag wenst maar zijn haar is nu een ananas. Het staat gewoon rechtop omhoog als een ananas, hij zegt wel lief mijn naam erbij. Het is gewoon vriendschappelijk maar wauw. Nouja iig is ie creatief bezig geweest met zn kapsel. Wtf.oh en ja hij laat dan beelden van Milaan zien wat ik een niet zon boeiende stad vind.
Oh man ik kan na één alinea al niet meer doorlezen. Zij zegt dat je, als je reist ipv op vakantie bent, veel moet regelen. En haar voorbeeld is “lokale valuta cash zien te fixen”. Nou meid wat een werk!!
Mijn moeder is helemaal trots dat ze stickers kan appen. Stuurde me net 2 stickers van koffiekopjes. En een printscreen waar ik het kan vinden mocht ik het nog niet kennen.
Is toch lief
Ik zit in een koffitentje op mijn baas te wachten en een split second dacht ik even: wat als hij me hier achterlaat en nooit meer terugkomt. Zelfde gevoel als wanneer je ouders nog even snel wat gingen pakken in de supermarkt.
Flamoes je bent een volwassen vrouw.
Hahaha ik moet echt zo vaak lachen om jouw droge beschrijvingen in posts en zo ook nu weer
Dan is het niet mijn vriend. Die speelt Mario, geen vechtspellen.
Haha ooohh dat was vroeger zo eng. Heeel hard hopen dat je moeder heel snel terugkwam want wat nou als de caissière denkt dat jij het betaald?!
Is je baas er inmiddels alweer of moet je lang wachten?
Ik heb zo veeeeel zin in sushi
Haha is dat niet van mario? Super smash bro ofzo? Het zou heel bizar zijn als het je vriend zou zijn hoor, hahaha.
Haha oh
, nou ik bespaar jullie die video want ik vond die pas droog. Hij begint met een lachende “HA HAAAA” dan een soort show video waar hij is met zijn ananaskapsel en zo ronddraaiend door die stad. Dus naja ik bedankte hem maar en wenste hem ook een prettige Valentijnsdag. En waarom hij dat lachend deed vroeg ik ook “because im a sunny guy “. Oké. Ja ben hier niet voor gemaakt.
Oh God. Misschien wel mijn vriend. Waar in het land werk je?
Ik zit zo lekker buiten in de zon op mijn balkon met een boek en een heerlijke cappuchino.
Kut met peren dat ik geen werk heb maar dit is wel even een genietmomentje
Al gedaan maar niks. Maar ik denk dat ze naar mijn oude huis aan het lopen is en daar moet ik vanavond toch heen (en 's avonds is ze ook actiever). Het is niet mega ver dus ik heb goede hoop, als ze daar heen is, dat ze daar vanavond is en dat anders oude huisgenoten haar wel zien 1 deze dagen.