Wat je even kwijt wil #16

Dilemma dilemma.

Ik snap niet zo goed waarom mensen uit een ander land mee doen aan een Nederlandse talenten jacht. Audities of live shows van Amerika en Engeland gaan nog wel eens viral. Maar wij zijn maar zon mini landje

Ik snap niet waarom je überhaupt aan een talentenjacht meedoet.

Heb een keer de belastingdienst gebeld om te helpen met aangifte. Zegt die knakker ‘ik weet het eigenlijk niet en mijn collega’s hebben ook geen idee. Dus vul maar wat in en dan merk je vanzelf of het klopt’

Wat deed je hier dan?

Wat kut zeg, ja ik hoop dat ik nog een regeling kan treffen want ik kan het echt niet in 1x afbetalen nu shit man. Heb helemaal stress van.

Dat is een brood, en de minnaar van @Leeuwenhart

Ik heb zoooooon veel issues met de Belastingdienst gehad toen ik emigreerde. Echt ze bleven maar fouten maken. En toen ze na een tijdje (nadat ik dacht dat alles klaar was) brieven naar een oud adres van me gingen sturen en ik natuurlijk niet reageerde kwamen er achterlijke boetes via DigiD (dus dat wisten ze weer wel te vinden?). Ik ben in 2015 geëmigreerd en ik ben er pas sinds begin dit jaar vanaf!! Ik had er zooo veel stress om op een gegeven moment en de mensen aan de telefoon konden me maar niet goed uitleggen wat er aan de hand was en gaven me verkeerde adviezen. Ik voel nog steeds opluchting als ik eraan denk dat die shit voorbij is. (en eind dit jaar immigreer ik weer terug hahahaha dat wordt feest)

Ik ben single en zeer beschikbaar, voor het geval Gert meeleest :eyes::eyes:

Zo waardeloos :weary:
Maar echt wat voor mensen nemen ze aan? Mag toch hopen dat ze een interne opleiding krijgen ofzo?

Ik heb een kater maar lichamelijk nergens last van maar mentaal des te erg. Ben moe, heel nerveus, bang over wat ik allemaal gezegd en gedaan heb (terwijl ik me vrijwel alles nog kan herinneren) en voel me onzeker. Echt shit dit.

Pff en het is alweer zondagavond. Weekend gaat veel te snel. Blegh.

Dat nerveuze heb ik ook altijd als ik dronken ben geweest, echt vervelend is dat hè? Ook al weet ik zeker dat er niks aan de hand is, verpest dat het toch weer dan.

Maar wtf zijn dat voorn mannen dan? Verwijten maken omdat je met ze praat? Daar moet je je echt niks van aantrekken hoor, dat slaat echt nergens op.

@Chief Die nervositeit herken ik ook heel goed! Terwijl ik nooit echt iets ergs heb gedaan ofzo (dwz, ik word niet agressief en ga geen exen appen of destructieve dingen doen ofzo). Bovendien is mijn gezelschap op zo’n avond ook dronken dus het is niet alsof ik idioot sta te doen en iedereen dat nuchter aanschouwt. Maar toch ben ik de volgende dag altijd bang dat iedereen me haat.

Ik was net naar de lion king en het was zoooo leuk :lion: :crown:

Ik ben vandaag opgestaan om 5 uur voor werk en ik moet nu nog de conclusie uit een boek lezen voor school en ik moet nog 17 pagina’s maar ik wil niet meer :sob::sob::sob: maar het moet vandaag af zijn want ik moet morgen weer aan een nieuw boek beginnen

Misschien ligt het aan mij hè, maar sinds ik naar NZ ben geweest en weer terugga… is het land echt super vaak in ‘t nieuws.

:woman_shrugging:t3:

Ik vind van wel!

Ik vind van niet. Indrukwekkende decors maar daar houdt het dan ook op.