Ik heb de eerste nestjes met kleine vogeltjes gespot in de tuin! En nog meer daslook in het bos
HAHAHAHAHAAHAHAAAAA. Mijn liefdes leven is zo treurig. Krijg ik een valentijnskaartje is het van mn werk…
Nee van het uitzendbureau… om het nog even treuriger te maken
Ik zit in de zon op de bus te wachten en kan echt wel huilen van geluk even. Ik was hier zo erg aan toe. Ik denk dat ik toch stiekem een vitamine D te kort had met mijn chagrijn en vermoeidheid.
Ik eentje van mijn moeder!
Heh nee, je bent niet dom, daar geloof ik niks van. Kan iemand van ons je misschien helpen? Ik heb tijd zat?
Ik had gevraagd of een vriendinnetje vanavond wilde chillen en eten bestellen. Maar dat kon niet want ze gaat al bij een andere chick eten en Temptation kijken. Ik ken haar ook dus ik vroeg: Aah mag ik ook komen? Anders ben ik zo alleen.
En het enige wat ze reageerde is: jij kijkt toch geen Temptation.
Euh ja boeien. Waarom mag ik niet gewoon mee eten? Ik vraag het anders nooit, ze weet dat ik me eenzaam voel en dan zeker op zo’n commerciële uitbuiterij dag als vandaag.
Het duurde echt 1,5 uur maar het is goedgekomen.
Hahaha nee sorry. Maar als iemand anders hier het wel kan en je kan helpen, doe ik graag een oproepje voor je.
Ik heb net een zanger van een carnavalskraker duo geknipt en vind dat leuker dan zou moeten hahah. Liefde voor carnaval zit diep.
Tilburg
Dan is het niet mijn vriend. Pffew, schrok al.
Een paar weken terug zag ik een ongekeerde rijstevlaai van een hele goede bakkerij omgekeerd op het fietspad liggen, en ik denk daar nog regelmatig aan. Heb zo veel empathie met de eigenaar, heb je een lekkere vlaai, helemaal leuk, en dan laat je m vallen! Of valt ie van je fiets! Ik kan me echt heel erg inleven in die pijn
Aiiiii
Ik kan me hierin ook inleven, ik denk gelijk terug aan het moment dat ik twee limited Tony’s repen in de metro heb laten liggen.
Dit doet me denken aan die keer dat mn moeder en ik subway hadden gehaald en zij hem in de trein liet liggen! Hoera voor de arriva en wonen in een klein kut dorp want ik had hem later gewoon opgehaald hahaha
Er staat al lang een vacature open in ons zusterbedrijf en ik had nooit echt overwogen om er te solliciteren (senior functie met bedrijfswagen leek me te hoog gegrepen) tot mijn manager het voorstelde, raap ik eindelijk de moed bij elkaar om na te vragen HEBBEN ZE SINDS GISTEREN IEMAND AANGENOMEN WHYYYYYYYY
Ik zat net versgedoucht in lingerie de kleine cadeautjes die ik voor mn vriend heb gekocht in te pakken in mijn halfverbouwde kamer zodat we hier kunnen eten, en ga zo na mn makeup alvast aan het eten beginnen. Ik denk dat ik met valentijn heb wat normale mensen met kerst hebben
Haha super leuk!
Ik ga ook zo mijn voorbereidingen treffen
Ik was zo bang voor mijn stage in het ziekenhuis, twijfelde of ik het wel aankon. Ik ben nu 2 weken bezig en het gaat zo goed en ik vind het zo leuk, ben echt blij.
Ahh, super leuk!
Ik heb hier ook al zoveel mensen op straat zien lopen met bloemen. Ik zit nu in een café en er is een jongen met bloemen een een tasje van een winkel en hij is nu (taart?) aan het kopen om mee te nemen. Als ik ooit een relatie heb wil ik ook wat doen!