Wat je even kwijt wil #16

Omg ik moest vandaag opeens hieraan denken, dit zag ik vroeger op vakantie in Frankrijk altijd bij de benzinepomp en mocht ik nooit :frowning:

54

Jaa, zo lekker dit! In Italië hadden ze dit ook, ik mocht het héél soms van m’n moeder. Kon m’n geluk niet op dan

Ik zie nu al op tegen alle “grapjassen” wie straks weer allemaal citaten van de luizenmoeder smijten

Dat vinden wij niet raar, alleen maar heel bijzonder

Haha nu al zin in morgen :sweat_smile:
Sowieso al mn collega’s :sweat_smile::joy:

AAAERGHH

En in de hogere groepen ook de kinderen :frowning:

Jij kan wel een puntje participizza gebruiken

Hahahaha kan op zich wel pizza gebruiken

Luizenmoeder Who cares
Bed&Breakfast aka passief agressief bejaardendrama is aan!

Ik kijk de luizemoeder maar schaam me nu al een beetje

Ik ook hahha

Dus je bent zelf morgen zo een “grapjas” :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zit ook te kijken en ik haat ze allemaal

Nee want ik quote niks!!! Hahha

Is het nu cool om de Luizenmoeder te haten? Goed om te weten voor mijn lunchpauzes op het werk :thinking:

Jaaa he! Is idd zo, maar vind het zo gek eigenlijk.

Gvd Aad die met zn schoenen aan in de douche ging staan om zn punt te bewijzen dat als je de douche in een ontzettend specifieke hoek houdt, de douchebak een beetje lekt.
Zijn vrouw die een kruising tussen Ellie Lust en Mozart is en een probleem had met de ongelijke lambrisering op de deur die klaagde over de prijs van dr kamer maar zelf een duurdere kamer verhuurt?!
Die jonge vrouw met die tijgerbroek en hese corpstem met budget VVD man met zn eeuwig glimmend voorhoofd.
En die andere twee zijn allebei al overleden lijkt het.

Ja als je in de zorg zou werken zou je dat natuurlijk niet vies mogen vinden he!!111

Nee haha, maar tien keer per dag “dat is niet raar…” aanhoren is vreselijk