Wat je even kwijt wil #16

Ja ik weet alleen dat in binnen twee jaar buiten europa ga reizen dus dat ik uiteindelijk wel een paspoort moet aanvragen. Maar vind het gewoon een te lomp groot ding.

1 like

Voor mijn loopbaancoaching moet ik per leeftijdscategorie allerlei herinneringen bedenken die voor mij op dat moment belangrijk waren. Best lastig, dus ik had het er met mijn moeder over. We zitten nu samen herinneringen op te halen aan vroeger en het is echt zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:. Ze komt met allerlei dingen die ik nog nooit heb gehoord haha.
En ik besef me nu pas hoeveel geluk ik heb dat er weinig grote dingen in mijn leven zijn gebeurd.

12 likes

Vanochtend een intake bij een therapeut gehad en zo weer 5 uur loopbaancoaching, wat heb ik dít kut gepland hahhaha.

1 like

oh wow, 5 uur klinkt echt intensief. Lijkt me wel heel interessant! Is het ook leuk?

Dit is een ‘halve’ dag! Heb ook al 9-18 uur sessies gehad… het is wel in groepsverband hoor. Ik vind het wel nuttig maar van mij had het ook in de helft van de tijd gemogen. Zit ook wel met mensen die écht nog nooit hebben gesolliciteerd (net afgestudeerd achtig) dus dan is het wel heel basic.

Wow 5 uur vind ik ook wel heel intensief klinken! Ik vind 1,5u altijd al best wel heftig. Maar ik doe het ook alleen met mijn coach. Kan me voorstellen dat het met anderen erbij veel langer duurt. Ben je daarna niet helemaal gaar?

1 like

Ah oke. Zoiets lijkt me wel interessant, maar dan wel liever 1 op 1 of in een kleinere groep gelijkgestemden. Van 9-18 klinkt dan mega intens haha.

Ben je op zoek naar een nieuwe baan?

1 like

Jaa ik hoop het voor je!

Ahh beterschap

1 like

Heb net slecht nieuws gekregen dat een familielid is overleden. Is al de tweede keer in een maand tijd :disappointed:. Ik vind het zo heftig en ook om anderen zo verdrietig te zien.

Wat naar, sterkte :hearts:

1 like

Gecondoleerd, sterkte!

1 like

Ik heb dat helaas keer mogen ervaren na het uitgaan toen ik 18 was. Wijze les was dat. Gelukkig was mijn telefoon van toen verzekerd maar leuk is anders.

2 likes

Ook al is de vraag niet aan mij. Maar bij mij zaten de daders in de auto en opeens gas gaven en keihard ervandoor reden.

Ik had tot gister nog nooit van het nummer thank u, next gehoord, maar die beat is echt zooo chill dat dit nummer sindsdien op repeat staat

1 like

Wat naar, gecondoleerd

1 like

Ik weet niet of :nauseated_face: of :astonished: mijn gezicht nu is. Maar zet je dat zelf op? Hoe dan? Vind je dan ook vieze dingen?

Vandaag is een goeie dag :blush:

7 likes

De kip in honing!! Maar ook de kaaskrokketjes zijn heel lekker! Veel plezier.

Wat zijn de lekkerste vega kipstuckjes?