Wat je even kwijt wil #16

Nee haha, maar tien keer per dag “dat is niet raar…” aanhoren is vreselijk

Man man man, de luizenmoeder. Vind er echt niks aan.

Haha gelukkig heb ik groep 3 dan :sweat_smile:
Ach een uitspraak vind ik nog altijd geniaal: als je wilt dat je kind gaat groeien, moet je er niet bovenop gaan zitten :sweat_smile:

:roll_eyes::woman_facepalming:t3:

Die man moet zooooo hard even laten weten dat hij kan klussen (‘even een tip, doe een plankje want anders wordt het nat bij het doezen’) ok Gerard of hoe je ook heet. En hij en zijn vrouw hebben zeker een twee voor de prijs van een tandenbleek deal gedaan? Accentueert zo lekker de voortanden. En dan trots vertellen over hoe hij zelf de kamers heeft gemaakt in ‘hufterproof’ materiaal maar dan wel in de stijl Centerparcs Bad Boekelo Circa 1995. WAT een lelijke kamers!

Heeft Anne-Marit oid van het pannekoekenrestaurant nou gewoon de allerdoorgerookste stem ooit ivm te lang op de sociëteit rondgehangen of heeft ze keelontsteking?

@grace deze beeldenkas tho, ik wil daar trippen lijkt me foooooocking Nice. Omg en deze skibaan, ik wil dit.

Ik probeer een college in 2x snelheid te volgen omdat ik nog zoooo veel moet doen voor morgen :astonished: Echt lowkey aan het stressen nu. Gelukkig heb ik chips.

‘Ik heb Peter nog nooit zien skiën’ schat je hebt hem nog steeds nooit zien skiën je hebt hem op een rol behang zien staan.

@grace @Leeuwenhart anders open ff een topic: tv-programma’s voor 65+.

Dat is wel echt on brand voor mij

Ik weet wel wie ik NIET uitnodig op mijn Bed&Breakfast We zijn er bijna Heel Holland bakt extravaganza als ik een miljoen win.

Ik heb het net gekeken omdat mn moeder het kijkt en het heeel hilarisch vind. Maar het was weer lekker rasistisch as usual

Wat een oempa loempa bij B&B

Ik kan niks bakken maar ik wil erbij zijn. Koop een lot.

Een beetje meer respect he, snotaap

Mag snot in een spoiler. Ik zit er namelijk al propvol mee

Ik ben ongeveer een week ziek geweest maar ga vanaf morgen weer genoeg calorieeen eten, sporten en hard werken op stage aka normaal leven en ik kan echt niet wachten. Zo alvast ff boodschappen halen zodat ik zelf lunch mee kan nemen!!

Die ene man die nu de host is doet me denken aan

Samenvatting

image

Ik was net een documentaire aan het kijken over zorgrobots en het ging ook over het vergrijzingsprobleem. Die oudjes zitten dan eenzaam thuis, vrienden zijn vaak al overleden en hun kinderen hebben het te druk. Ik vraag me echt af waarom je dan verder wil leven. De last voor de zorg wordt alleen maar groter. Als je al 80 jaar hebt geleefd waarom zou je die overige 10 a 15 nog ongelukkig of dement op de bank willen zitten? Wetende dat je een last bent voor de maatschappij. Waarom willen mensen in het algemeen zo lang mogelijk leven?

Niet echt relevant voor jou opmerking maar haha ik moest het even kwijt.

Dit voetbal is me te wild