Heb dus wel een keer een roos gekregen, weet nog steeds niet van wie, met de cryptische tekst : eerst hield ik van je, nu ik jou haten.
Kan je vertellen, had er liever geen 1 gehad
Heb dus wel een keer een roos gekregen, weet nog steeds niet van wie, met de cryptische tekst : eerst hield ik van je, nu ik jou haten.
Kan je vertellen, had er liever geen 1 gehad
Gefeliciteerd!!!
Wat rot dat je je zo voelt op je verjaardag! Ik vind het ook altijd zo’n deceptie. Heb je wel lekkere dingen voor jezelf gekocht, taart ofzo?
Ik snap dat het rot voelt, en precies daarom zouden die acties niet moeten plaatsvinden op een middelbare school.
@Zemraluani @Banananana Bedankt Straks gelukkig wel nog wat knus chillen met mijn vriend, dat zal de dag wel wat beter maken.
@jigglypuff dat is inderaad rot ja! Ik hoop dat het fijn is straks met je vriend zodat je de dag toch nog fijn af kan sluiten. En gefeliciteerd uiteraard!
Edit: @Leukocyten jij ook gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad)
Ik ben ziek bleeegh. Niet zo erg maar wel enorm verkouden, keelpijn en een gevoelige huid enzo. Ik ben dus echt zo iemand die dan de ‘manflu’ heeft en heb enorme zelfmedelijden haha. Wat kut. Gelukkig was ik vandaag vrij
Ik heb morgen decentrale selectie voor een opleiding, maar het is echt gewoon niet duidelijk wat je er precies voor moet leren en op welk niveau je het moet beheersen. Ik moet een deel natuurkunde en wiskunde B doen, terwijl die vakken niet verplicht zijn om de studie te mogen doen. Ik ben echt super chagrijnig van het leren nu en ervan overtuigd dat dit een beetje te hoog gegrepen was. Ben nu gewoon blij als die toets klaar is, ook al haal ik 1%.
Er zit hier een man met een kuif op zn achterhoofd hahaha.
Oh sorry moest ik reageren op die liefdesbrief dan…
Op mijn school deden ze ook die rozen maar volgens mij kreeg niemand ooit een roos? In mijn klas niemand in ieder geval. Was ook Mn grote angst om zo’n roos te krijgen. Heb sowieso nooit iets leuks en romantisch in Valentijnsdag gezien. Vind t borderline psycho om anoniem iets te krijgen.
Ik heb wel met @juuldie als middelbare scholieren een valentijnsode aan een van haar LIO’s geschreven. Ik kom er nu pas achter nu ik waarschijnlijk iets ouder ben dan hij, hoe eng dat moet zijn geweest. Het was wel een goede ode overigens
Ik had vandaag m’n eerste werkdag bij m’n stagebedrijf (heb m’n stage vorige maand afgerond) en ik zat er nu zo anders dan tijdens die stage! Ik was best wel onzeker en bang dat ik het niet goed deed toen maar het feit dat ik terug ben gevraagd en ze me schijnbaar geld waard vinden maakt echt een groot verschil in hoe ik daar rondloop. Denk dat 2 dagen op kantoor +3 dagen colleges en scriptie schrijven nog best pittig gaat worden maar ik heb er echt zin in allemaal
Maar heeft ie de brievenbus wel gecheckt? Ik heb zo’n postbus en kijk echt 1x per week erin (vandaag wel gekeken maar niks overigens
)
Ik vind het best wel stom dat ik niks heb gehad met valentijn . En mijn vriend heeft ook niks gezegd terwijl we ook jubileum hebben.
Ja, bij ons was die actie er ook wel, maar ik kan me niet herinneren dat dat zoveel gedaan werd… laat staan dat de hele klas iets kreeg, of mensen meerdere. Ik weet alleen nog dat een heel still meisje 1 kreeg en dat vond ik wel leuk voor haar! (Maar ik wilde ook weten van wie)
Ik heb een stronthekel aan deze feestdag! Single zijn sucks
Ik heb ipv curry tomatenketchup op mijn boterham met kaas gedaan
Ik ben nu aan het genieten van de zonsondergang bij de Maastunnel in Rotterdam en de sfeer die er hangt is zo fijn! Groepjes mensen die muziek hebben aangezet, vriendinnen die met elkaar zitten te kletsen, sportende mensen, verliefde stelletjes, alles is zo positief en blij hier
I love valentijn. Ze hebben een rode ballon voor me opgehangen op werk haHhah
Mijn vriend heeft een bos rozen, een knuffelbeertje en een kaart laten bezorgen op mijn werk. Echt lief en niet verwacht! (Serieus niet verwacht. We doen normaal niet aan Valentijn, dus dan is het nog enigszins spontaan)
We zijn een lang weekend weg geweest dus we hadden zoiets van: “we gaan niet uit eten.” Geld is ook een beetje op haha. En we hebben ook niet afgesproken vandaag maar ik hoopte toch op iets van bloemen of chocolade of tenminste een lief appje