Wat je even kwijt wil #16

Heb net een conch laten piercen.

dit dus. Maar oh nee ik mocht nog LANG geen ringetje, genezingsproces duurder 9 maanden. Ik zei nog , pff in die tijd kan ik gewoon een kind krijgen :woozy_face: maargoed ik heb er dus nu zon lellike bol in. Moeten we maar ff doorheen.

34 likes

Hahah ah zo lief :two_hearts:

Ik had net een voicemail van het restaurant dat ik in december al heb gereserveerd voor vanavond :scream: dus ik dacht shittttt dalijk gaat het niet meer, staat het restaurant in de fik, hebben ze een dubbele reservering, is de kok vergiftigd.
Maar het was om te bevestigen
giphy

22 likes

Ik had al geen hoge verwachtingen meer maar toch ben ik wat teleurgesteld.

1 like

Waarin?

Geen sorry zeggen! Ik herken het wel haha. Voelde me altijd mega kut als ze langskwamen met de rozen. Stomme actie eigenlijk ook, terwijl als ik wel ooit een roos had gekregen ik er waarschijnlijk heel anders over dacht

2 likes

Zo leuk!

Ik heb een snoep-boeket voor hem gekocht. :nerd_face:

1 like

Mijn verjaardag. Was er wel op voorbereid dat het een deprimerende dag ging worden en had ook geen grootse plannen ofzo, maar het steekt toch een beetje dat bepaalde vrienden zelfs geen proficiat meer zeggen. Ook al maakt het niet zo uit.

Ahhww :frown:

Bij ons op school was het ook echt een ding hoeveel rozen je kreeg. Ik weet nog dat in de brugklas het knapste en populairste meisje uit mijn klas er zeven kreeg. En dan was er in één van de parallelklassen nog een meisje dat er zelfs negen had gekregen.
(Ik kreeg er zelf geen.)

Dit is meer dan de helft van mijn leven geleden, maar om de één of andere dingen blijf ik zulke details toch onthouden. Dit was ook echt even een superduidelijke bevestiging van het feit dat ik gewoon nooit zo’n populair meisje zou gaan worden wat ergens echt bijhoort. (En dat was toen natuurlijk wel waar ik naar streefde.)

3 likes

Heb dus wel een keer een roos gekregen, weet nog steeds niet van wie, met de cryptische tekst : eerst hield ik van je, nu ik jou haten.

Kan je vertellen, had er liever geen 1 gehad :joy:

10 likes

Gefeliciteerd!!! :tulip::partying_face:

Wat rot dat je je zo voelt op je verjaardag! Ik vind het ook altijd zo’n deceptie. Heb je wel lekkere dingen voor jezelf gekocht, taart ofzo?

2 likes

:rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Ik snap dat het rot voelt, en precies daarom zouden die acties niet moeten plaatsvinden op een middelbare school.

13 likes

@Zemraluani @Banananana Bedankt :smiling_face_with_three_hearts: Straks gelukkig wel nog wat knus chillen met mijn vriend, dat zal de dag wel wat beter maken.

3 likes

@jigglypuff dat is inderaad rot ja! Ik hoop dat het fijn is straks met je vriend zodat je de dag toch nog fijn af kan sluiten. En gefeliciteerd uiteraard! :heart: :sparkles:

Edit: @Leukocyten jij ook gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad) :heart:

3 likes

Ik ben ziek bleeegh. Niet zo erg maar wel enorm verkouden, keelpijn en een gevoelige huid enzo. Ik ben dus echt zo iemand die dan de ‘manflu’ heeft en heb enorme zelfmedelijden haha. Wat kut. Gelukkig was ik vandaag vrij

1 like

Ik heb morgen decentrale selectie voor een opleiding, maar het is echt gewoon niet duidelijk wat je er precies voor moet leren en op welk niveau je het moet beheersen. Ik moet een deel natuurkunde en wiskunde B doen, terwijl die vakken niet verplicht zijn om de studie te mogen doen. Ik ben echt super chagrijnig van het leren nu en ervan overtuigd dat dit een beetje te hoog gegrepen was. Ben nu gewoon blij als die toets klaar is, ook al haal ik 1%.

Er zit hier een man met een kuif op zn achterhoofd hahaha.

7 likes

Oh sorry moest ik reageren op die liefdesbrief dan…

1 like

Op mijn school deden ze ook die rozen maar volgens mij kreeg niemand ooit een roos? In mijn klas niemand in ieder geval. Was ook Mn grote angst om zo’n roos te krijgen. Heb sowieso nooit iets leuks en romantisch in Valentijnsdag gezien. Vind t borderline psycho om anoniem iets te krijgen.

Ik heb wel met @juuldie als middelbare scholieren een valentijnsode aan een van haar LIO’s geschreven. Ik kom er nu pas achter nu ik waarschijnlijk iets ouder ben dan hij, hoe eng dat moet zijn geweest. Het was wel een goede ode overigens

1 like

Ik had vandaag m’n eerste werkdag bij m’n stagebedrijf (heb m’n stage vorige maand afgerond) en ik zat er nu zo anders dan tijdens die stage! Ik was best wel onzeker en bang dat ik het niet goed deed toen maar het feit dat ik terug ben gevraagd en ze me schijnbaar geld waard vinden maakt echt een groot verschil in hoe ik daar rondloop. Denk dat 2 dagen op kantoor +3 dagen colleges en scriptie schrijven nog best pittig gaat worden maar ik heb er echt zin in allemaal :blush:

11 likes