Wat je even kwijt wil #16

Op mijn werk hangt al een paar weken (maanden inmiddels?) een verloren handdoekje aan de kapstok. Is het eerste wat je ziet, rest van de ruimte is vrijwel leeg, ik vind het gewoon een viezig ding. Ik heb hem laatst al opgeborgen in een zakje, niemand vraagt ernaar. Kan ik hem weggooien?

  • Nee, is aso
  • Ja, zou ik ook doen
  • Accepteer maar gewoon dat dit handdoekje voortaan bij je kantoor hoort

0 stemmers

edit: dank, na unaniem besluit heb ik het ding net weggegooid

4 likes

Ah ja ik herken het helemaal! Soms ben ik op werk en dan komt er toevallig een ballad voorbij oid en dan ga ik spontaan huilen. Het enige wat bij mij helpt is letten op mijn ademhaling, dus diep in- en uitademen en je daar op focussen. Misschien helpt het bij jou ook!

1 like

Dus je raapt dieren op die je op straat vind? Maar heb je dan altijd een extra tasje mee?

Heb je foto’s van je collectie?

Ik ben aan het bijlezen en wil je even een dikke digiknuffel geven! Wat een verdrietig gevoel lijkt me dat :slightly_frowning_face:. Mocht het je helpen om je hart te luchten bij een vreemde: stuur gerust een pm!

En wat die verwaterde contacten betreft: ik weet natuurlijk niks over je situatie, maar grote kans dat je op dat moment niet anders kón. Probeer het jezelf niet te kwalijk te nemen.

Ah wat kut zeg. :frowning_face: Gecondoleerd en veel sterkte. :heart:

1 like

Ik vind dit echt geweldig!

1 like

@Dante superlief je reactie. Dankjewel. Inmiddels heb ik mezelf al opgebeurd en komt mijn vriend zo thuis.

@poes ik vind het best gaaf om te zien, tot ik bedenk dat het echte dieren zijn. Dan vind ik het toch een beetje eng. Krijg je dat vogeltje dan opgezet terug met veren en al of alleen skelet?

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst ‘onderhandeld’ over salaris en het ging vet goed! Eerste bedrag was veel te laag dus heb gezegd dat ik dat niet ging doen en gezegd wat mij redelijk leek en ben nu echt blij met de uitkomst.

Ik heb ook pasfoto’s laten maken voor m’n idkaart die ik vrijdag aan ga vragen en de huisarts eindelijk gebeld over m’n medicatie. Ik was de laatste tijd heel passief maar ik heb m’n shit wel weer together nu en ik heb ook echt weer zin om te gaan werken nu m’n gezondheid weer beter gaat. En het weer is zo fijn! Ik kon gewoon m’n spijkerjas weer aan als jas, ik ben helemaal opgewekt ervan.

48 likes

Ik krijg hier dus echt stress van, ondanks dat ik nog niet eens afgestudeerd ben haha. Hoe heb jij dat aangepakt dan? En hoe bepaal je wat een redelijke prijs is, hoeveel je waard bent zeg maar

Ja ik was in eerste instantie ook heel gestresst hoor, en heb m’n moeder minstens 3 keer gebeld, ging gelukkig via de mail :joy: Ik ben ook nog niet afgestudeerd maar ga 2 dagen per week voor m’n stagebedrijf werken. Ik wist dat ze niet veel budget hebben dus had voor mezelf bepaald dat ik het voor het minimum uurloon voor mijn leeftijd wou doen, en niet voor minder. Ze kwam dus met minder en toen heb ik aangegeven dat ik daar niet mee uitkom.

Als ik straks afgestudeerd ben en ga freelancen zou ik ook echt niet weten wat een redelijk tarief zou zijn, ik denk dat ik dan gewoon eens met mensen uit dezelfde sector zou gaan praten en vragen hoeveel zij vragen?

Ben wel benieuwd naar het resultaat. Zou je daar ook een foto van willen posten?

1 like

Helaassss. Was toch beter om nog 1 of 2 maanden door te gaan. Mocht wel stoppen maar omdat ik bijna geen bijwerkingen meer heb raadde ze me aan om toch half jaar af te maken

Jeej vrije dag is onze hond ziek (moet steeds naar buiten, vet zielig) dus echt een chille dag :sweat_smile:

Blijkbaar had ik deze siësta echt nodig, maar ik werd net echt helemaal gedesoriënteerd wakker en nu is de dag al bijna voorbij.

1 like

Sta al een half uur op mijn vriend te wachten tot hij klaar is. Leuk hoor carpoolen.
Ik had serieus al thuis kunnen zijn.

Ik kan hier zo onredelijk boos om worden niet normaal. En ik snap dat hij er niks aan kan doen. Maar hallo het is ook mijn eigen tijd.

en @poes
zou die dan aub in een spoiler mogen? Vind dierenskeletten nog oke maar opgezette dieren zie ik liever niet

Aah ja jammer, maar ik snap het wel! Bij mij werd er bij de eerste afspraak al gezegd dat het beste was om toch minimaal 6 maanden te blijven slikken.

Heel tof! Waar is die rode kattenkop van? :wink:

ik weet echt niet welke keuze ik moet maken als ik op m’n stageplaats mag blijven hangen (en die kans is best groot), want het is een mega toffe plek, maar ik wil ook gewoon nog even yolo leven en een halfjaartje/driekwart jaar eerst de sneeuw en daarna de zon opzoeken.

@Krabsalade heb jij even geluk

18 likes