Wat je even kwijt wil #16

Maar heeft ie de brievenbus wel gecheckt? Ik heb zo’n postbus en kijk echt 1x per week erin :stuck_out_tongue: (vandaag wel gekeken maar niks overigens :sweat_smile: )

Ik vind het best wel stom dat ik niks heb gehad met valentijn :flushed:. En mijn vriend heeft ook niks gezegd terwijl we ook jubileum hebben.

1 like

Ja, bij ons was die actie er ook wel, maar ik kan me niet herinneren dat dat zoveel gedaan werd… laat staan dat de hele klas iets kreeg, of mensen meerdere. Ik weet alleen nog dat een heel still meisje 1 kreeg en dat vond ik wel leuk voor haar! (Maar ik wilde ook weten van wie)

1 like

Ik heb een stronthekel aan deze feestdag! Single zijn sucks :cry:

2 likes

Ik heb ipv curry tomatenketchup op mijn boterham met kaas gedaan :rage:

1 like

Ik ben nu aan het genieten van de zonsondergang bij de Maastunnel in Rotterdam en de sfeer die er hangt is zo fijn! Groepjes mensen die muziek hebben aangezet, vriendinnen die met elkaar zitten te kletsen, sportende mensen, verliefde stelletjes, alles is zo positief en blij hier :grin::heart:

14 likes

I love valentijn. Ze hebben een rode ballon voor me opgehangen op werk haHhah

5 likes

Mijn vriend heeft een bos rozen, een knuffelbeertje en een kaart laten bezorgen op mijn werk. Echt lief en niet verwacht! (Serieus niet verwacht. We doen normaal niet aan Valentijn, dus dan is het nog enigszins spontaan)

16 likes

We zijn een lang weekend weg geweest dus we hadden zoiets van: “we gaan niet uit eten.” Geld is ook een beetje op haha. En we hebben ook niet afgesproken vandaag maar ik hoopte toch op iets van bloemen of chocolade of tenminste een lief appje

2 likes

Ik wilde net een wachtwoord aanmaken op de ah spaaractie reserveren site. Wachtwoord moest bestaan uit 8 letters, een leesteken, een hoofdletter, een cijfer en mocht niet twee dezelfde letters naast elkaar hebben! Wtf hoe irritant. Nu kan ik het wachtwoord dat ik al 20 jaar voor alle onbenullige dingen gebruik niet gebruiken

1 like

Ik heb niks gehad :joy:

1 like

Yessss wat een lekker weer :heart:

1 like

Aah zo fijn om te lezen dit! Hoop dat het mij ook lukt morgen, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.

1 like

Ik had gister een jong meisje aan de kassa, dat in haar eentje (zo leek het in ieder geval) naar een concert van een youtube ster ging. En ze was mega zenuwachtig en ik wilde haar een complimentje geven, ze had haar eyeliner echt genailed. Maar heb het niet gedaan en daar baal ik nu nog van. Geen idee of ze het leuk had gevonden maar kwaad had het niet gekund.

14 likes

De gedachte alleen al is ook een mooi gebaar :blush: .

1 like

Ja het viel mee, had voor een paar seconde ff echt scherpe pijn. Mijn oor is nu wel best rood maar dat is ook logisch.

Ugh, ik lig lekker in mijn pyjama onder een dekentje op de bank, maar ik moet over een uur toch echt gaan sporten. :sleepy:

Wel zin om daarna lekker te douchen en schoon in bed te kruipen.

Ik wil een ticket boeken via RyanAir, moet ik bij het invullen van de gegevens kiezen uit mw of mej. (mejuffrouw neem ik aan). Kan me dit helemaal niet herinneren van de vorige keer eigenlijk? Wat is dit voor een ouderwets en seksistisch gedoe? Bij een man staat er toch ook niet ‘jongeheer’ als optie? Twijfel ook wat in te vullen. Mejuffrouw denk ik gezien ik niet getrouwd ben, al klinkt mejuffrouw ook niet passend bij m’n leeftijd (30).

2 likes

Ja heb dat maar gewoon ingevuld, kunnen ze me er in ieder geval niet op pakken. Wel met moeite haha. Jezus, het is 2019.

1 like

Vandaag had ik echt een fijn gesprek met twee collega’s; geen vrienden, of collega’s met wie ik heel goed overweg kan, maar gewoon even mensen van quasi dezelfde leeftijd. We hadden het over de uitdagingen van het dertiger leven en nu voel ik me wel een old farty lady hoor dat ik dat typ, maar het was echt heerlijk om het over wanneer-begin-je-nu-aan-kinderen-en-een-huis-type vragen te hebben van mensen die objectief met je in relatie staan.

6 likes