Ik wilde net een wachtwoord aanmaken op de ah spaaractie reserveren site. Wachtwoord moest bestaan uit 8 letters, een leesteken, een hoofdletter, een cijfer en mocht niet twee dezelfde letters naast elkaar hebben! Wtf hoe irritant. Nu kan ik het wachtwoord dat ik al 20 jaar voor alle onbenullige dingen gebruik niet gebruiken
Ik heb niks gehad
Yessss wat een lekker weer
Aah zo fijn om te lezen dit! Hoop dat het mij ook lukt morgen, want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Ik had gister een jong meisje aan de kassa, dat in haar eentje (zo leek het in ieder geval) naar een concert van een youtube ster ging. En ze was mega zenuwachtig en ik wilde haar een complimentje geven, ze had haar eyeliner echt genailed. Maar heb het niet gedaan en daar baal ik nu nog van. Geen idee of ze het leuk had gevonden maar kwaad had het niet gekund.
De gedachte alleen al is ook een mooi gebaar .
Ja het viel mee, had voor een paar seconde ff echt scherpe pijn. Mijn oor is nu wel best rood maar dat is ook logisch.
Ugh, ik lig lekker in mijn pyjama onder een dekentje op de bank, maar ik moet over een uur toch echt gaan sporten.
Wel zin om daarna lekker te douchen en schoon in bed te kruipen.
Ik wil een ticket boeken via RyanAir, moet ik bij het invullen van de gegevens kiezen uit mw of mej. (mejuffrouw neem ik aan). Kan me dit helemaal niet herinneren van de vorige keer eigenlijk? Wat is dit voor een ouderwets en seksistisch gedoe? Bij een man staat er toch ook niet ājongeheerā als optie? Twijfel ook wat in te vullen. Mejuffrouw denk ik gezien ik niet getrouwd ben, al klinkt mejuffrouw ook niet passend bij mān leeftijd (30).
Ja heb dat maar gewoon ingevuld, kunnen ze me er in ieder geval niet op pakken. Wel met moeite haha. Jezus, het is 2019.
Vandaag had ik echt een fijn gesprek met twee collegaās; geen vrienden, of collegaās met wie ik heel goed overweg kan, maar gewoon even mensen van quasi dezelfde leeftijd. We hadden het over de uitdagingen van het dertiger leven en nu voel ik me wel een old farty lady hoor dat ik dat typ, maar het was echt heerlijk om het over wanneer-begin-je-nu-aan-kinderen-en-een-huis-type vragen te hebben van mensen die objectief met je in relatie staan.
Nee joh, dat is op dat moment toch ook helemaal niet leuk vind het niet dramatisch hoor
Ahhw lief ! Het werk zelf is een beetje saai maar mn collegas zijn de liefste mensen ooit haha. En ik heb voor de rest ook weinig te klagen eigenlijk haha
Ik zit denk ik in een soort quarter life crisis? Ik ben nu aan het afstuderen maar hierna gaan mensen gewon gaan werken and thatās it? Ik vind dat zoān raar idee, ik mis een soort doel om na te streven dan. Ja, je kan naar veel geld of een huis/gezin maar dan heb je dat ook ooit bereikt en dan gaat dag in dag uit hetzelfde liedje maar door.
Ik heb het er hier al met een paar mensen over gehad en zij geven aan dat zij veel voldoening uit hun hobby of passie halen maar hoe vindt je wat je graag doet? En is dat dan genoeg?
Zijn hier mensen die zich hier wat in herkennen of raad/tips kunnen geven? Ik vind het maar moeilijk allemaal
Er hebben al twee mannen aangeboden om boodschappen voor me te doen vandaag, is dit wat Valentijnsdag is?!
Geen tips, maar wel herkenning. Ben echt mega zoekende in heel mān leven, haha. En vergeleken met anderen switch ik best āmakkelijkā van baan en zie ik wel weer waar het schip straks strandt. Ben echt zo zoekende naar wat me echt blij maakt. Ook niet per se een aanrader, want soms kan het ook nogal wispelturig overkomen volgens mij. En soms is het een beetje stressvol voor mezelf.
2 x ja gezegd?
Hahahah mn vader is jarig en hij is best wel aangeschoten en mijn moeder is daardoor heel geĆÆrriteerd en we waren net met zn drieen in de supermarkt en mijn vader ging dansen in elk schap en mijn moeder werd helemaal gek
Ik merk dat ik steeds minder āhebā met mijn beste vriendin. We waren laatst een weekend weg en toen drong het tot me door hoeveel dingen mij storen, eigenschappen die me eerst helemaal niet dwars zaten. Ze kan soms echt stomme opmerkingen maken, is heel erg naĆÆef (op het domme af) en we zijn op heel veel gebieden gewoon heel anders. Vind dat echt heel raar om bij mijzelf op te merken, we zijn al 17 jaar bevriend en voorheen was ik altijd best wel een beetje jaloers omdat zij heel veel andere vriendinnen heeft en ik niet. Nu kan het me weinig schelen als ik een foto van haar en haar andere vriendinnen op instagram zie. Echt vreemd dat je opeens zo anders over iemand kunt denkenā¦
Ik voel me echt oud, ik riep net naar een jongen in het donker op de fiets die ik amper zag (ook op de fiets) ādoe je lamp aan joh kind!ā. Maar het is zo gevaarlijk gvd, wat is nou de moeite van je lamp aandoen!!!