Wat je even kwijt wil #16

Heeft iemand ervaring met zijn iPhone batterij vervangen in een Apple store?

Tijd voor first dates hotel. Geniet nu al van het oude stel

Senioren TV

Ahahahahaa Gerard/Ad is zooo jaloers op het vakmanschap van die laatste b&b. Hier gaat hij geen tips voor hebben vrees ik

Ik kreeg een herinneringsmail dat ik morgen controle heb bij de tandarts en ik dacht dat het over 2 weken was en ik heb weeeer niet goed gestokerd en nu ben ik bang voor een preek.

Edit: en bedenk me net dat ik patat met knoflook saus heb gegeten.

Max maakt zeiken mogelijk

HAHAHA hij heeft een probleem met de spiegel en met de koffie, ik WIST het. Vind dit trouwens wel echt een mooi hotel dit trouwens.

Edit: deze demonstratie van de bedstee, zn vrouw keek alsof ze hem er plekke wilde scheiden.

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Middagje swastika’s kijken

Ja ik vind het ook wel leuk, echt wel mooie meubels en behangetjes. Maar ja Gerrit/Johan is natuurlijk wel tatta extraordinaire he en het is gewoon belangrijk om altijd even je kleine puntjes van kritiek te hebben want het leven is oh eenmaal niet perfect. Props voor de demonstratie van een deurknop (dat is dus een knopje waaraan je een deur vast kan houden?), iedereen wil een bedstee het liefst zo dicht mogelijk hebben voor extra claustrofobie

Vond het ook best wel heftig, ik weet dat ze het doen om aan te geven dat dit echt niet kan, maar hm, zit wel een nare ondertoon in

Had vandaag zware opruimwoede en was helemaal pissig op mijn vriend dat hij niet in de mood was om op te gaan ruimen. Heb redelijk wat gedaan en de woonkamer ziet er een stuk beter uit, maar was echt zo chagrijnig dat ik naar mijn mening te weinig hulp van hem kreeg. Toen kwamen we bij zijn ouders en toen kregen we een mega mooie panneset cadeau en 4 noodlesoep kommen die ik al een tijdje wilde. Zo lief :sob:

Nu heb ik ook nog de energie gevonden en heb ik de eerste twee verdiepingen nog een keer goed gezogen en gedweild en staan onze nieuwe spulletjes in de vaatwasser.

Ben zo blij als de keuken helemaal afgewerkt is en de rommel uit de woonkamer gaat en ik weer mensen durf uit te nodigen. Al gaat dat helaas nog wel even duren.

Peuter was al heel de week aan het drammen dat ze wilde opblijven. Dus wij extra vroeg gegeten zodat ze na het eten nog kon spelen en ‘opblijven’. Uiteindelijk lag ze nog eerder dan de normale tijd in bed maar voor haar gevoel was het al super laat.
Ik had dus iets leuk kunnen doen vanavond, maar ben zó moe dat ik al een tijdje in bed lig om te luisteren naar de regen. :heart_eyes:

Ok nu kijk ik De Nieuwe Rembrandt oid en wil ik weer op schilderles. Is dit een vroege midlifecrisis?

65+ life crisis

ik ben zo fucking klaar met een lekkage in mn huis dat ik geneigd ben het stuk waar het lekt te slopen met een hamer en van binnenuit er iets aan te doen. het wordt ook steeds erger en ik vind dat mijn huisbaas er passief mee om gaat. :fu::fu::fu::fu::fu: echt nog ff en ik kom thuis met gat in mn plafond, het lijkt brozer en brozer te worden
ben er ff fucking geirriteerd over en ook nog eens misselijk en mn ongesteldheid zit me te fucken en heb een heftig weekend achter de rug.

@sunmoonstars even een gerustellend berichtje:
Ik heb dit ook gehad met de belastingdienst. Moest 2000 euro huurtoeslag terugbetalen en had een regeling getroffen maar dus 1 termijn gemist en toen kreeg ik een brief in naam der Koning. Maar had gebeld en de situatie uitgelegd en toen hebben ze de betaalregeling gewoon weer in werking gezet
Komt vast goed!

@Jauregui Waarom verwijder je elke keer al je posts? Ben je bang voor herkenbaarheid of is het iets anders? Ik zat wat topics terug te lezen en had een paar keer dat iemand iets van jou had gequote, hele gangbare normale dingen, en dan was je post weg. Vroeg me af wat daar achter zit.

Omg dit stelt mij wel een beetje gerust ja. Kreeg net weer een opwelling van stress! Maar ga het nu loslaten en relaxen en morgen meteen bellen. Thanks!!

Mijn kat kan apporteren en dat is zo leuk

Ik ben net op kraamvisite geweest bij vrienden. Nouuu het rammelt weer flink hoor. Vooral toen mijn vriend haar vast hield :heart_eyes::sob:

image

Me lievelingsfilm op tv :+1:t4:

Stepbrothers? :eyes: