Wat je even kwijt wil #16

Nee joh, dat is op dat moment toch ook helemaal niet leuk :slightly_frowning_face: vind het niet dramatisch hoor

1 like

Ahhw lief ! Het werk zelf is een beetje saai maar mn collegas zijn de liefste mensen ooit haha. En ik heb voor de rest ook weinig te klagen eigenlijk haha

2 likes

Ik zit denk ik in een soort quarter life crisis? Ik ben nu aan het afstuderen maar hierna gaan mensen gewon gaan werken and that’s it? Ik vind dat zo’n raar idee, ik mis een soort doel om na te streven dan. Ja, je kan naar veel geld of een huis/gezin maar dan heb je dat ook ooit bereikt en dan gaat dag in dag uit hetzelfde liedje maar door.

Ik heb het er hier al met een paar mensen over gehad en zij geven aan dat zij veel voldoening uit hun hobby of passie halen maar hoe vindt je wat je graag doet? En is dat dan genoeg?

Zijn hier mensen die zich hier wat in herkennen of raad/tips kunnen geven? Ik vind het maar moeilijk allemaal

2 likes

Er hebben al twee mannen aangeboden om boodschappen voor me te doen vandaag, is dit wat Valentijnsdag is?!

14 likes

Geen tips, maar wel herkenning. Ben echt mega zoekende in heel m’n leven, haha. En vergeleken met anderen switch ik best ā€˜makkelijk’ van baan en zie ik wel weer waar het schip straks strandt. Ben echt zo zoekende naar wat me echt blij maakt. Ook niet per se een aanrader, want soms kan het ook nogal wispelturig overkomen volgens mij. En soms is het een beetje stressvol voor mezelf.

1 like

2 x ja gezegd?

1 like

Hahahah mn vader is jarig en hij is best wel aangeschoten en mijn moeder is daardoor heel geĆÆrriteerd en we waren net met zn drieen in de supermarkt en mijn vader ging dansen in elk schap en mijn moeder werd helemaal gek

45 likes

Ik merk dat ik steeds minder ā€˜heb’ met mijn beste vriendin. We waren laatst een weekend weg en toen drong het tot me door hoeveel dingen mij storen, eigenschappen die me eerst helemaal niet dwars zaten. Ze kan soms echt stomme opmerkingen maken, is heel erg naĆÆef (op het domme af) en we zijn op heel veel gebieden gewoon heel anders. Vind dat echt heel raar om bij mijzelf op te merken, we zijn al 17 jaar bevriend en voorheen was ik altijd best wel een beetje jaloers omdat zij heel veel andere vriendinnen heeft en ik niet. Nu kan het me weinig schelen als ik een foto van haar en haar andere vriendinnen op instagram zie. Echt vreemd dat je opeens zo anders over iemand kunt denken…

4 likes

Ik voel me echt oud, ik riep net naar een jongen in het donker op de fiets die ik amper zag (ook op de fiets) ā€œdoe je lamp aan joh kind!ā€. Maar het is zo gevaarlijk gvd, wat is nou de moeite van je lamp aandoen!!!

16 likes

Ik ben echt trots op mijn make-up en haar vandaag, dus wil heel graag een selfie delen hier. Maar wil mijn gezicht niet op het forum hebben. Waar je je maar druk om kunt maken hĆØ :joy:

6 likes

Ja echt gevaarlijk hey, gisteren haalde ik in het donker een man in die zonder licht naast het fietspad op de weg reed met een heel jong kind achterop. Ga op zijn minst op het veiligere fietspad rijden dan :woman_facepalming:

1 like

Het was zo rustig vandaag op het werk we hebben minstens een uur lang niks gedaan. We hadden allemaal redenen bedacht waarom het zo rustig zou kunnen zijn. Tot dat een klant zei " Ja mensen zijn valentijn vieren" en wij zo ooooh dat is het!

3 likes

Ik rook sinds kort af en toe een jointje om te kunnen slapen. Maar mijn huisbaas (woont onder mij) is extreem tegen drugs en willen ook geen enkele vorm van drugs in het huis.
Laatst stond er iemand in de straat te blowen en toen hebben ze de politie gebeld. Zulke mensen.
Dus ik voel me nu telkens vet crimineel terwijl ik niks illegaals doe.

10 likes

Vandaag sinds ik denk 2 weken weer eens een fijne dag gehad op het werk.

Vooral zelf rustig gebleven, de hele tijd. Er was veel meer rust in de groep (relatief he :sweat_smile:) en ondanks dat ik 3 huilende kinderen had en 2 kinderen die weinig gedaan hebben, was dit het minst slechte resultaat. Denk ik…

Nja, had maandag dus hierop feedback gekregen en nu ben ik dus best een beetje trots op mezelfšŸ™ˆ
Wat dan best gek is, want ik ben afgestudeerd. Ik zou geen feedback en tips meer hierop moeten krijgen.

4 likes

Wat ik vooral niet begrijp is waarom ze zonder verlichting fietsen. Vergeten ze het? Je hebt het toch door als je zonder verlichting fietst, ook zelfs in de drukke binnenstad. Daarbij, als je lamp kapot is ofzo, je kan zo bij de Hema/action fietslampjes kopen. Ik denk dat die mensen een doodswens hebben ofzo. Ik had dat kind ook makkelijk kunnen aanrijden. Trapte nog net snel genoeg op de rem.

1 like

Nee… :frowning_face:

Ja en dan zou jij met een schuldgevoel zitten

1 like

Ahhw das kut! Wij kunnen gelukkig aan de bar koffie drinken en dom lullen als er niemand is haha

1 like

Ik hou echt van m’n kat, maar soms haat ik d’r ook zo erg. Vooral omdat ze altijd s avonds moet gaan mauwen en dan ook nog eens fucking hard voor de slaapkamer van m’n dochter. Die dan wakker wordt daardoor … mega irritant … echt kappen gewoon.

1 like

Toch weer ondervonden dat ik graag lekker alleen ben: vind het zo irritant om voor het naar bed gaan maar een half uurtje ā€œvoor mezelfā€ te hebben. Voel me wel meteen schuldig en ondankbaar voor/naar het gezelschap van vanavond, maar ik heb rust aan mijn hoofd nodig na een
laaaange dag en een half uur voelt dan niet als genoeg. Maar ik moet naar bed want morgen weer een vroege wekker. Blij als het zaterdag is.

7 likes