Wat je even kwijt wil #16

Nou ik zou er lekker bovenop duiken dadelijk

Ik had ineens in mijn fb-tijdlijn net een bericht van een of andere sportvis-pagina? Een pagina die ik had geliked blijkbaar? Maar huh? Hoe dan? Ik haat vissen.

Heleen van rooije (ofzo) vragen voor een schilder programma omdat ze een naakt model moeten schilderen… Ze kan niks anders zeggen dan " De piemel klopt niet"

Ik heb vorige week mijn batterij laten vervangen!

Duurde een uurtje en mn batterij gaat nu weer lang mee.

Ik heb Instagram verwijderd van m’n telefoon, omdat ik merkte dat ik er zoveel mee bezig was. Nu wil ik het ook de hele tijd openen, maar het is weg. Heb nu al afkickverschijnselen haha

Ja echt he, wat een waardevolle toevoeging :roll_eyes:

Winning: als je met in bed gaan liggen je stappen haalt.

We hebben sinds vandaag een Google Home, en hebben op deze regenachtige zondag de hele dag tegen dat ding zitten praten :joy:. Wel mega chill icm Spotify en Netflix, of met kleine dingetjes zoals tijdens het koken om de tijd bij te houden, het weerbericht of om ‘s ochtends te vragen wat er in je agenda staat.

ik ook, maar de vraag is: what to do?

image

Wat lief seal

Interessant!!!
Blijft gek.

Ik vergeet dus ALTIJD hoe dit heet en als ik het vergeten ben app ik altijd @Celeone met: Hoe heet dat ook alweer, jeweetwel, lijkt op een Berlijns metrostation. Ik kan het gewoon niet onthouden?

Dit heb ik dus met Australië, NOS lijkt wel obsessed, zelfs van die domme verhalen komen in het nieuws (https://nos.nl/artikel/2265915-politie-australie-rukt-uit-om-mishandeling-waarom-ga-je-niet-dood.html)
Maar is idd een beetje Baader-Meinhof denk ik :stuck_out_tongue:

Ik heb zo’n nuttige zondag en het is pas drie uur. Ik heb een artikel afgemaakt, pizzadeeg gemaakt, bananenbrood gebakken, beetje opgeruimd en nog wat dingetjes gedaan.

Ik vind het zo nice dat mijn kat zilvervisjes eet. Af en toe zie ik er 1 lopen en als mijn kat hem dan ook ziet dan vreet ze hem op.

Soms wordt zo’n pagina verkocht en dan ergens anders voor gebruikt. Zodat ze dus gelijk al flink wat volgers hebben. Ik heb dat ook weleens gehad en volgens mij kon ik toen nog ergens zien hoe het eerst heette maar weet het niet zeker. Het was ook echt totaal iets anders.

Trusten!!

Van tevoren een afspraak gemaakt? Welke store?

First day on the new job :computer:
Geen idee wat ik moet verwachten, ben benieuwd!

Deze dag begint echt KUT. Ik zoek vanochtend mn bh (heb maar 2 die echt lekker zitten, andere zat in witte wasmand) die mn vriend dit weekend zou hebben gewassen, heeft hij hem bij de 60° handdoekenwas gegooid en vervolgens in de droger. Is niet meer goed dus. Dus nu een oncomfortabele bh aan.
Wil ik m’n zwarte broek aantrekken, blijkt dat de sausvlek er niet uit is gegaan in de was.
Wil ik mn brood smeren om mee te nemen, kom ik er achter dat ik gister vergeten ben deze uit de vriezer te halen.
Fml. Hopelijk gaat de rest vd dag wat beter