Wat je even kwijt wil #16

Mijn buurman heeft hebgeluid van zijn computergame zo hard aan dat mijn hele huis trilt :rage:

1 like

Whaha ah die arme moeder. Had jij hem aan haar gegeven? Zou het nog mooier maken :’) haha.
Wat vinden ze ervan dat je uit huis gaat? (En meteen mogen verven het weekend haha)

1 like

Of met over naar m’n vriend. Of met fiets. Ongeveer even lang durend maar ov kost geld. Fietsen is vermoeiend want brug en zweten. En terug vind ik niet relaxt in die buurt in het donker. Maar dan ov? Maar dan ben ik zo gebonden aan tijden en dat vind ik ook irritant hmmm. Keuzes keuzes.

Dat was overduidelijk je schoen.

1 like

Hahaha ik zie echt 0 gelijkenissen

6 likes

Ik zie er 1 de dikke nek

18 likes

Hahhaa neee ze had 'm gekregen als kerstpakket van m’n vader’s werk haha! Ik ben de jongste thuis dus m’n moeder vindt het vreselijk en te snel gaan, m’n vader is er wat chiller onder en vindt het wel priem. Verven mag ik zelf doen heb ik gehoord, m’n vader heeft ook pas volgende week tijd om te verhuizen dus het is nog even afwachten allemaal :grin:

image

Lijkt precies op Channing joh.

21 likes

Had brownie vandaag op 160 graden gedaan. Haal hem na 30 minuten eens uit de oven om te kijken.

Bovenkant zwart, binnenkant vloeibaar.

:sob::sob:

Heb er nu eentje op 150 graden ongedaan. Lager kan mn oven niet eens. Kutding

Nouuuuu hij s mn toekomstige man ja!!! :disappointed::disappointed::disappointed::disappointed:

Heb je een combi magnetron en een rekje?

Ja. Hoe weet je dat zo precies, wat is daar de gedachte achter? :thinking:

(Heb je een verlossende tip?)

Hahahahaha, die combi magnetron zijn gewoon anders. Gebruik je je lage rekje of hoge rekje? Tip: Maar rekje gebruiken oven 10 graden lager zetten dan in het recept en als de bovenkant te donker word afdekken met aluminiumfolie!

1 like

Wowoww. M’n vader wil eindelijk in therapie na m’n moeders dood. Na bijna twee jaar gaat het gebeuren. Besluit is genomen, hij zit bij een blijkbaar goed persoon voor hem en het is duidelijk wat gaat gebeuren. Oh man wat hoop ik dat dit goed blijft gaan en positief uitpakt.

51 likes

Wat goed van hem! <3

1 like

Ja, ik kan er nog altijd zo ontzettend slecht mee omgaan. Hiervoor had ik ook een combi maar die deed het gewoon slecht dus kon ik de temperatuur hetzelfde houden.
Thanks voor de tip! Ik heb de brownie die ik op 150 graden heb waarschijnlijk gered met het aluminium folie! Ergens wist ik die tip wel, maar nooit meer aan gedacht. Die andere wist ik niet, dus die hou ik erin.

haha shit nu begin ik weer te twijfelen, wilde bij m’n volgende kappersbezoek een pony laten knippen :joy: WAAROM is het zo’n ding

1 like

Jeetje, is dat alweer bijna 2 jaar geleden. Wat fijn dat ie die stap gaat zetten nu!

1 like

Ik heb net het assesment gemaakt voor die nieuwe baan en echt heel heel heel slecht gescoord. Een 2 op alles terwijl je minimaal een 5 moest halen.
Jammer weer dit. Echt de hele dag geoefend, op geen enkele toets minder dan een 5 gehaald. Maar deze vragen waren echt intens moeilijk

Jammer, assesments zijn echt vreselijk.

1 like