Ik ben echt trots op mijn make-up en haar vandaag, dus wil heel graag een selfie delen hier. Maar wil mijn gezicht niet op het forum hebben. Waar je je maar druk om kunt maken hè
Ja echt gevaarlijk hey, gisteren haalde ik in het donker een man in die zonder licht naast het fietspad op de weg reed met een heel jong kind achterop. Ga op zijn minst op het veiligere fietspad rijden dan
Het was zo rustig vandaag op het werk we hebben minstens een uur lang niks gedaan. We hadden allemaal redenen bedacht waarom het zo rustig zou kunnen zijn. Tot dat een klant zei " Ja mensen zijn valentijn vieren" en wij zo ooooh dat is het!
Ik rook sinds kort af en toe een jointje om te kunnen slapen. Maar mijn huisbaas (woont onder mij) is extreem tegen drugs en willen ook geen enkele vorm van drugs in het huis.
Laatst stond er iemand in de straat te blowen en toen hebben ze de politie gebeld. Zulke mensen.
Dus ik voel me nu telkens vet crimineel terwijl ik niks illegaals doe.
Vandaag sinds ik denk 2 weken weer eens een fijne dag gehad op het werk.
Vooral zelf rustig gebleven, de hele tijd. Er was veel meer rust in de groep (relatief he ) en ondanks dat ik 3 huilende kinderen had en 2 kinderen die weinig gedaan hebben, was dit het minst slechte resultaat. Denk ik…
Nja, had maandag dus hierop feedback gekregen en nu ben ik dus best een beetje trots op mezelf🙈
Wat dan best gek is, want ik ben afgestudeerd. Ik zou geen feedback en tips meer hierop moeten krijgen.
Wat ik vooral niet begrijp is waarom ze zonder verlichting fietsen. Vergeten ze het? Je hebt het toch door als je zonder verlichting fietst, ook zelfs in de drukke binnenstad. Daarbij, als je lamp kapot is ofzo, je kan zo bij de Hema/action fietslampjes kopen. Ik denk dat die mensen een doodswens hebben ofzo. Ik had dat kind ook makkelijk kunnen aanrijden. Trapte nog net snel genoeg op de rem.
Nee…
Ja en dan zou jij met een schuldgevoel zitten
Ahhw das kut! Wij kunnen gelukkig aan de bar koffie drinken en dom lullen als er niemand is haha
Ik hou echt van m’n kat, maar soms haat ik d’r ook zo erg. Vooral omdat ze altijd s avonds moet gaan mauwen en dan ook nog eens fucking hard voor de slaapkamer van m’n dochter. Die dan wakker wordt daardoor … mega irritant … echt kappen gewoon.
Toch weer ondervonden dat ik graag lekker alleen ben: vind het zo irritant om voor het naar bed gaan maar een half uurtje “voor mezelf” te hebben. Voel me wel meteen schuldig en ondankbaar voor/naar het gezelschap van vanavond, maar ik heb rust aan mijn hoofd nodig na een
laaaange dag en een half uur voelt dan niet als genoeg. Maar ik moet naar bed want morgen weer een vroege wekker. Blij als het zaterdag is.
Op mijn werk, bij een vrij serieuze organisatie, was vandaag ook een rozenactie. Heb niemand kunnen spotten met een roos maar ik zou die van mij denk ik ook verstoppen als ik er een zou krijgen haha.
Dat is het risico van sieraden kopen, dus voel je niet schuldig hoor. Hij snapt ook wel dat het zonde is als je het niet draagt omdat het niet jouw smaak is?
Hahahaha ja! Oh zo mooi om die weer terug te lezen! Ik ga kapot, haha.
Maar dit is toch gruwelijk om op een dag in je mail te vinden als onzekere 25-jarige LIO? Haha kan helemaal voorstellen nu dat hij totaal niet wist wat hij ermee aanmoest en heeft ingebracht bij intervisie (aldus AKleraar) ook al was het helemaal niet als gemene grap bedoeld. Haha arme meneer v. Kan er nog wel echt lol om hebben nu nog though
Mijn kraan is op de warmste stand zo heet dat het volgens mij gewoon bijna kokend water is. Ik maak in ieder geval voortaan thee met water direct uit de kraan. Soort gratis ingebouwde quooker
O man echt? Dat vind ik ook nogal heftig! Wel een verhaal voor het leven haha
En toen?
Ik ben nu heel benieuwd waar je bent geweest?
Everybody Wants To Rule The World van Tears for Fears vind ik echt zo’n emo-lied waarbij je vanalles tegelijk voelt, die intro
Edit: en This Must Be The Place van Talking Heads natuurlijk!
Bij melancholische, oude witte mannen muziek, denk ik aan:
Samenvatting
Brothers In Arms - Dire Straits
Desperado - The Eagles
Behind Blue Eyes - The Who
A Satisfied Mind - Johnny Cash
I Won’t Back Down - Johnny Cash
Famous Blue Raincoat - Leonard Cohen
Suzanne - Leonard Cohen
Heart of Gold - Neil Young
Tangled Up In Blue - Bob Dylan
Shelter From The Storm - Bob Dylan