Wat je even kwijt wil #16

Jaa ik hoop het voor je!

Ahh beterschap

1 like

Heb net slecht nieuws gekregen dat een familielid is overleden. Is al de tweede keer in een maand tijd :disappointed:. Ik vind het zo heftig en ook om anderen zo verdrietig te zien.

Wat naar, sterkte :hearts:

1 like

Gecondoleerd, sterkte!

1 like

Ik heb dat helaas keer mogen ervaren na het uitgaan toen ik 18 was. Wijze les was dat. Gelukkig was mijn telefoon van toen verzekerd maar leuk is anders.

2 likes

Ook al is de vraag niet aan mij. Maar bij mij zaten de daders in de auto en opeens gas gaven en keihard ervandoor reden.

Ik had tot gister nog nooit van het nummer thank u, next gehoord, maar die beat is echt zooo chill dat dit nummer sindsdien op repeat staat

1 like

@Krabsalade @Karl_Lagerfeld
Blondish it is.

Lekker gail! :drooling_face:

1 like

Wat naar, gecondoleerd

1 like

Ik weet niet of :nauseated_face: of :astonished: mijn gezicht nu is. Maar zet je dat zelf op? Hoe dan? Vind je dan ook vieze dingen?

Vandaag is een goeie dag :blush:

7 likes

De kip in honing!! Maar ook de kaaskrokketjes zijn heel lekker! Veel plezier.

Wat zijn de lekkerste vega kipstuckjes?

Op mijn werk hangt al een paar weken (maanden inmiddels?) een verloren handdoekje aan de kapstok. Is het eerste wat je ziet, rest van de ruimte is vrijwel leeg, ik vind het gewoon een viezig ding. Ik heb hem laatst al opgeborgen in een zakje, niemand vraagt ernaar. Kan ik hem weggooien?

  • Nee, is aso
  • Ja, zou ik ook doen
  • Accepteer maar gewoon dat dit handdoekje voortaan bij je kantoor hoort

0 stemmers

edit: dank, na unaniem besluit heb ik het ding net weggegooid

4 likes

Ah ja ik herken het helemaal! Soms ben ik op werk en dan komt er toevallig een ballad voorbij oid en dan ga ik spontaan huilen. Het enige wat bij mij helpt is letten op mijn ademhaling, dus diep in- en uitademen en je daar op focussen. Misschien helpt het bij jou ook!

1 like

Dus je raapt dieren op die je op straat vind? Maar heb je dan altijd een extra tasje mee?

Heb je foto’s van je collectie?

Ik ben aan het bijlezen en wil je even een dikke digiknuffel geven! Wat een verdrietig gevoel lijkt me dat :slightly_frowning_face:. Mocht het je helpen om je hart te luchten bij een vreemde: stuur gerust een pm!

En wat die verwaterde contacten betreft: ik weet natuurlijk niks over je situatie, maar grote kans dat je op dat moment niet anders kón. Probeer het jezelf niet te kwalijk te nemen.

Ah wat kut zeg. :frowning_face: Gecondoleerd en veel sterkte. :heart:

1 like

Ik vind dit echt geweldig!

1 like