Wat je even kwijt wil #16

Dat ben ik nu idd van plan! Hoe heb jij het bijgehouden? Tips?

Héroine, was echt fantastisch

2 likes

Pfoe is ‘t al bijna 17.00? Heb zo’n moeite met de ochtend steeds. Echt.geen.zin.

1 like

Bwaaaah ik heb een superspannende presentatie zometeen, duim voor mij!!!

10 likes

Als jullie ergens vandaag ± 4 minuten tijd over hebben, kijk dan dit filmpje:

Het is fascinerend en ontzettend komisch tegelijk. Heb me echt kapot gelachen met m’n vriend. Vogels zijn zulke gekke dieren.

21 likes

Dit is geweldig hahaha die vogels kunnen ook echt zo kijken van ‘geef me een fucking besje anders maak je Ă©cht geen kans’. Of toen die andere vogel terug kwam ‘OH FUCK ME IK GEEF OP’.

4 likes

Haha ja exact! En het is zo goed geĂ«dit. Ik vind het ook zo schattig dat als die tweede vogel komt die 1e meteen met z’n dansje stopt. Dan lijkt het doordat hij z’n veren weer normaal legt alsof hij z’n schouders zo heel zielig laat zakken haha. Zo sneu.

3 likes

Hahahaha thanks voor het delen. Dit was echt heerlijk om naar te kijken, vooral hoe het geedit is. Zoveel emotie.

1 like

Bedankt voor jullie duimpjes, hij ging hartstikke goed :blush:

7 likes

Mijne danst wel een klein beetje zo.

5 likes

Staat je lijst toevallig openbaar? Want dit klinkt als een heerlijke afspeellijst

3 likes

@Knofje ik moest gelijk aan Lady in Red - Chris de Burgh denken en aan Another day in Paradise - Phil Collins. Oh en Forever Young van Alphaville

@Evenveel Was het goed? Héroine staat ook nog op mijn verlanglijst, zou je het aanraden?

1 like

Nog geen poes terug. :broken_heart:

Ik ga naar een concert van Tears For Fears dit weekend, haha. Zal vast één van de jongsten zijn maar heb er zo’n zin in! Mijn vader luisterde het veel dus voor mij de ultieme nostalgie.

5 likes

Kut. Kan er niks anders van maken. Ik heb naast verdriet van mijn moeder ook weer eens liefdesverdriet (ja ik weet het) en mijn kat is nu dus ook weg. Het begint mij allemaal een beetje teveel te worden.

Dikke knuffel :yellow_heart:

1 like

Knuffel voor jou!!

1 like

Ja absoluut, ik vond het echt heel erg goed.

1 like

Ik ben na anderhalfjaar weer naar de tandarts geweest en meneer was zeeeer tevreden en had geen gaatjes. Zo opgelucht :tada::tada:

16 likes

“very impressive, but no one is watching” ik ging echt stuk :joy:

3 likes