Wat je even kwijt wil #16

Ahhh spannend is dat altijd! Veel succes vandaag

Succes!

Eind van de ochtend naar de kaakchirurg :neutral_face:

Ik heb kut geslapen en spierpijn van gisteren, maar ik heb besloten vandaag niet moe te zijn. Ben benieuwd hoe lang ik daar aan kan geloven.

@HannaMarin @Santeria allebei heel veel succes vandaag <3

@Felony Hopelijk brengt je ongelukkige start vandaag toch nog veel geluk <3

Bij mij komt onze hulp in de huishouding helaas niet, dus dat betekent dat ik zelf aan de gang moet. Meh, niet zoveel zin in, verbaasd me hoe snel je er aan gewend bent dat iemand je komt helpen er mee.

Anyhow, vanmiddag naar de ortho (in de hoop dat ik niet 3 blokjes terug krijg voor 1 scheef tandje) en aan het eind van de dag naar de kapper!

Hé succes! Wat doe je nu? :slight_smile: (geen sarcastische smiley haha)

Dat was een kort nachtje :sweat_smile: De oudste werd 2x wakker, de jongste 3x. Uiteindelijk ben ik maar naast m’n dochtertje in bed blijven liggen en daar in slaap gevallen. Heel m’n lijf doet zeer van de vermoeidheid, dus wordt een dagje overleven op pijnstillers.

Wel thee drinken met een vriendin waarschijnlijk, dus dat wordt wel heel gezellig :heart:

Mijn nieuwe vriend is bij mij blijven eten en slapen en ik zit echt weer even op mijn roze wolk. Ik heb zelfs een date met Valentijn :open_mouth:
Dat had toch niemand ooit gedacht?

Stapte de bus in en die was voor de helft vol. Iedereen had een tas op de stoel en niemand wou die aan de kant doen. Waardoor ik dus moest staan. Kan ik eindelijk zitten, zit er een manspreader tegenover me. Niet zomaar een manspreader, deze manspread in alle demensies

Zeg je dan niet: ik wil hier graag zitten. Fuck die mensen en hun tassen. Houden ze maar op schoot.

Niet als ik chagrijnig ben tbf. Dan word ik passief-agressief. Mankementje kan ik niks aan doen :stuck_out_tongue:

Ahh dit klinkt ook echt kut. Succes vandaag!

Zo aandoenlijk. Ik werd vannacht wakker door m’n vriend die tegen me aan kwam liggen. Hij had een droom waarin ik bij m wegging en hij was meteen in paniek. Dus ik moest wel 10x zeggen dat ik dat niet ging. Maar blijkbaar is zn droom daarna nog verder gegaan en moest ik vanochtend aanhoren hoe stom het allemaal wel niet was. Ik vond t stiekem wel een fijne bevestiging dat hij soms ook ‘bang’ is mij kwijt te raken, aangezien hij nooit zulke dingen laat merken.

Heel veel succes!!

Een collega van me zegt heel vaak 's ochtends ‘het valt wel, maar niet mee’, vaak gepaard met een gaap. Ze heeft het nu al twee keer gezegd in 20 minuten :face_with_symbols_over_mouth:

Zeiknat geregend aankomen op werk en dat dan 10 collega’s “vragen”… “oh regent het buiten?”

NEE WILMA IK BEN THUIS IN AL MIJN KLEREN ONDER DE DOUCHE GAAN STAAN EN TOEN HIER HEEN GEFIETST. :woman_facepalming:t3:

Ik ga dan gewoon zitten, tas of niet. Als ze snel zijn kunnen ze m nog weghalen anders is ie plat.

Pfffffff ik heb dat nummer van Destorm - king kong in mn hoofd. Opzich ken ik bijna de hele tekst maar mijn hoofd herhaalt de godganse tijd “Im king kong, beat my fuckin chest” en dan weer die zin en weer en weer en WEER. :expressionless: ook zo’n domme zin, ben verre van een king kong. :clown_face:

Ik zit inmiddels voor de derde keer voor 1 schadegeval bij de garage en er komt waarschijnlijk een vierde bij, bluhh

Mijn opa belde net om te vragen wat ik van zijn nieuwe profielfoto op whatsapp vond. Dus ik kijk en het is een foto van alle kleinkinderen. En hij ging helemaal vertellen hoe blij hij is met die foto en hoe veel hij van ons houd. Wat een heerlijk begin van de week.