@Knofje ik moest gelijk aan Lady in Red - Chris de Burgh denken en aan Another day in Paradise - Phil Collins. Oh en Forever Young van Alphaville
@Evenveel Was het goed? Héroine staat ook nog op mijn verlanglijst, zou je het aanraden?
@Knofje ik moest gelijk aan Lady in Red - Chris de Burgh denken en aan Another day in Paradise - Phil Collins. Oh en Forever Young van Alphaville
@Evenveel Was het goed? Héroine staat ook nog op mijn verlanglijst, zou je het aanraden?
Nog geen poes terug.
Ik ga naar een concert van Tears For Fears dit weekend, haha. Zal vast één van de jongsten zijn maar heb er zo’n zin in! Mijn vader luisterde het veel dus voor mij de ultieme nostalgie.
Kut. Kan er niks anders van maken. Ik heb naast verdriet van mijn moeder ook weer eens liefdesverdriet (ja ik weet het) en mijn kat is nu dus ook weg. Het begint mij allemaal een beetje teveel te worden.
Dikke knuffel
Knuffel voor jou!!
Ja absoluut, ik vond het echt heel erg goed.
Ik ben na anderhalfjaar weer naar de tandarts geweest en meneer was zeeeer tevreden en had geen gaatjes. Zo opgelucht
“very impressive, but no one is watching” ik ging echt stuk
Mag ik vragen wat je kwijt bent voor een gemiddelde avond voor 2? En hoeveel gangen hadden jullie Staat ook echt op mijn to do list!
Kan nergens een menukaart of prijzen vinden namelijk.
Waar kan je zien hoeveel berichten je hebt?
Joe joe laat maar heb t al
Leuk!!
Ik vraag me af waarom ik zo zenuwachtig ben als ik in een sprinter i.p.v. een intercity zit. Misschien denk ik onbewust dat de sprinter me naar onbekende oorden brengt en dat ik de weg naar huis niet meer kan vinden.
Ja, was ongeveer € 170 voor twee personen, vijf gangen. We hadden wel overal wijn bij ( halve glazen maar dat is meer dan genoeg) en nog een cocktail vooraf. Volgens mij is de normale prijs voor een vijfgangenmenu € 59 pp.
Ze hebben een verrassingsmenu, maar je kunt wel aangeven wat je echt niet wilt/allergenen. En je kunt ook nog vier of zeven gangen kiezen.
Ahhh dat is toch ook té schattig!
Jysk!
Ik had een keer een nachtmerrie over deze exacte situatie
Nou er lag een man in mijn bed voor Valentijn hoor
Jaa die is ook leuk! En zo schattig hoe hij met dat blaadje die tak schoonveegt.