Mag ik vragen wat je kwijt bent voor een gemiddelde avond voor 2? En hoeveel gangen hadden jullie Staat ook echt op mijn to do list!
Kan nergens een menukaart of prijzen vinden namelijk.
Mag ik vragen wat je kwijt bent voor een gemiddelde avond voor 2? En hoeveel gangen hadden jullie Staat ook echt op mijn to do list!
Kan nergens een menukaart of prijzen vinden namelijk.
Waar kan je zien hoeveel berichten je hebt?
Joe joe laat maar heb t al
Leuk!!
Ik vraag me af waarom ik zo zenuwachtig ben als ik in een sprinter i.p.v. een intercity zit. Misschien denk ik onbewust dat de sprinter me naar onbekende oorden brengt en dat ik de weg naar huis niet meer kan vinden.
Ja, was ongeveer ⏠170 voor twee personen, vijf gangen. We hadden wel overal wijn bij ( halve glazen maar dat is meer dan genoeg) en nog een cocktail vooraf. Volgens mij is de normale prijs voor een vijfgangenmenu ⏠59 pp.
Ze hebben een verrassingsmenu, maar je kunt wel aangeven wat je echt niet wilt/allergenen. En je kunt ook nog vier of zeven gangen kiezen.
Ahhh dat is toch ook té schattig!
Jysk!
Ik had een keer een nachtmerrie over deze exacte situatie
Nou er lag een man in mijn bed voor Valentijn hoor
Jaa die is ook leuk! En zo schattig hoe hij met dat blaadje die tak schoonveegt.
Ik heb net voor 40 euro leuke dingetjes met een kleurtje voor in huis gekocht. Love de zon.
Oh bij de action trouwens. Dus het zijn veeel dingen haha.
@Duif Hahah ik moet ook altijd zo lachen om deze. Hoe hij rondspringt om het schoon te maken, poing poing dit weg, poing dat weg, poing poing hatseflats, opgeruimd
Ik vind dat ook zoân mooi contrast bij vogels; dat ze op de grond heel erg schokkerig bewegen, maar als ze vliegen ineens smooth a.f. zijn.
Bij mij worden die lampjes altijd gejat, zo vaak gebeurt het dat ik mân fiets pak en ze weer zon lampje hebben meegenomen. En nog steeds vergeet ik mân lampjes mee naar binnen te nemen maargoed als ik daar pas na 18 uur achter kom dan ga ik wel alsnog op pad, zonder voor/achter licht terwijl ik weet dat het gevaarlijk is
Je hebt bij de hema van die lampjes die niet gejat kunnen worden.
Hebben die magische krachten ofzo? Hehe
Ik zal de volgende keer even kijken als mijne van de action weer weg zijn
Nee die hebben van die tie wraps ofzoiets. Om die te jatten moet je die los knippen maar dan heb je er niks meer aan.
âŠ
Mân vriend wil vanavond praten en ik ben zo bang. Hoe kom ik deze dag nou door?