Wat je even kwijt wil #16

Hahaha ook daarvoor opbellen :pleading_face:

Wat lief zeg :smiling_face_with_three_hearts:

Hahaha wat lief. Zou zo graag willen dat mijn opa’s en oma’s op WhatsApp komen maar zij snappen dat echt absoluut niet

Ik heb nu exact hetzelfde met Nieuw Zeeland ook. Iedereen gaat er ineens heen en nu zijn er bosbranden in het nieuws enzo… :see_no_evil:

Ja hij belde want hij moest ook nog even vertellen dat oma en hij mijn foto met Marc Marie Huijbregts zo leuk vonden. (het was Arjen Lubach maar oke)

Ik heb maar 1 wenkbrauw bij getekend en die is extra fleeky. Voel me echt mislukt vandaag.

Nou ik heel leuk verkondigen dat ik echt niet zenuwachtig was, maar zit nu toch wel nerveus in de bus haha

De vriend van mijn ouders/mijn gevoelsmatige oom is vanmorgen overleden. Ben zo verdrietig. Ze hebben gisteravond in het ziekenhuis nog een feestje gevierd en vanmorgen is hij alleen gestorven. M’n hart ligt echt in duizend stukjes nu :sob:

Wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Gecondoleerd :heart:

Gecondoleerd en veel sterkte

Wat erg! Gecondoleerd :heart:

Gecondoleerd en sterkte :heart:

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Je weet me te vinden <3

Gecondoleerd, wat verschrikkelijk nieuws. Sterkte.

Gecondoleerd en veel kracht de komende tijd :bouquet:

Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd :heart:

Ik zit in de wachtkamer bij de tandarts en ik ben bang dat ik dadelijk tijdens de afspraak ga huilen van de zenuwen en schaamte. Ik ben al ruim 2 jaar niet meer geweest (terwijl ik eerst wel altijd braaf elk half jaar ging) en ik maak me n beetje zorgen om mijn gebit.

Aaw, je hoeft je echt niet te schamen. Je bent er nu toch?

Hopelijk valt het mee!

Heel veel sterkte :heart: