Wat je even kwijt wil #16

Was die I love you niet ook gewoon tegen je Google home? :joy: haha.

Ik vroeg laatst midden in de nacht aan Siri waar ik koffie kon kopen, en werd toen heel boos dat ze hardop antwoord gaf terwijl mijn vriend sliep.

4 likes

Hoe is het met je? :heart:

1 like

Wat een dooie mus dit, haha. Vind het wel grappig.

1 like

Hahahahhaa niet dat de rozen morgen goedkoper zijn

1 like

Hahaha ja ik kon er ook om lachen, hecht ook niet zoveel waarde aan Valentijnsdag dus dat scheelt :’)

@Evi-lena ja ik hoop stiekem dat hij zich morgen realiseert dat chocola veel goedkoper is en dat ik daar ook gelukkig van word 🤷

2 likes

Ohhh super leuk, ik ga morgen in Amsterdam! Vanavond is het in paard toch? Ik had hem ooit als voorprogramma gezien en sindsdien vind ik hem echt fantastisch. Veel plezier!

1 like

Haha dat is een gewetensvraag… Ik hoop het niet :joy: We worden allemaal al langzaam robots

1 like

Hahaha mijn vriend kwam met ook zoiets aan. We zijn net een paar dagen weg geweest dus we hadden zoiets van: “We gaan niks doen met valentijn.” Net kwam hij wat langs brengen en zei: “Ja ik had eigenlijk nog rozen mee willen nemen maar het is nog geen valentijn dus toch maar niet gedaan.” En toen zei ik: “Ja maar we zien elkaar morgen niet? :(” Waarop hij weer zei: “Misschien komt het nog.” Niet dus.

2 likes

Hahahaha ohja ook zo lekker. Misschien komt hij je morgen toch nog stiekem opzoeken? Of we krijgen allebei alsnog rozen overmorgen, als de valentijnsoverblijfsels afgeprijsd zijn

Iets zegt mij dat de kat niet terugkomt. Kon haar net buiten ook al niet vinden. Kutzooi waarom liet ik haar ook naar buiten.

Primaaaa! Ik vind Delft soms nogal chaos omdat ik er nooit kom en in het donker rijden vind ik lastig, vooral als het onbekend is. Maar ging prima

Wanneer ga je op reis en wanneer ga je op vakantie?

Vraag ik me af.

Ik heb echt zin in Valentijnsdag :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

4 likes

Ik verhuis morgen terug naar Nederland en ik heb er zo veel zin in

17 likes

Wat een teleurstelling.

Was op Funda naar huizen aan het kijken kom ik dit tegen :face_with_raised_eyebrow: uhh oké

42 likes

Heb je een bod uitgebracht?

3 likes

Ja meteen. Ik was al verkocht maar door deze badkamer helemaal.

2 likes

Hm. Over smaak valt toch te twisten denk ik. Bijzonder :upside_down_face:

Altijd leuk om op het station aan te komen en dan te ontdekken dat je trein niet rijdt.