Wat je even kwijt wil #16

Heel veel sterkte :heart:

Ah nee. Gecondoleerd en sterkte. X

Gecondoleerd! Veel sterkte

Heel veel sterkte! :heart:

@Tom_Riddle ah jeetje :frowning: heel veel sterkte <3

Het is je gegund na alles wat ik destijds heb meegekregen op het andere forum!

@HannaMarin Leuk veel succes!!

@Evi-lena Zo goed om te horen, echt leuk <3

@Tom_Riddle Gecondoleerd en veel sterkte!

Ik heb de belastingdienst gebeld vanmorgen en ik kreeg een hele aardige mevrouw aan de lijn die mijn betalingsregeling weer in gang heeft gezet gelukkig, ik gaf aan dat ik niet alles nu in één keer kon betalen en ze zei meteen aan dat ze ging proberen om nog een betalingsregeling te starten. Heel fijn die aardige mensen die je soms te spreken krijgt bij klantenservices!

Wat gaaf man dat je dat doet om je collega’s te entertainen!
Medewerkster van de maand.

Ik zit in de bus terug van de tandarts met een verdoofde kaak en moest hier hardop om lachsn en toen kwijlde ik op mezelf

Bedankt :sob:

Zie ik nou… de ZON?

Ssssst schrik hem niet af!!

Gecondoleerd met je verlies, heel veel sterkte.

JA! :tada:

@Tom_Riddle Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

Zo lief!!
Heb gelijk even mijn eigen opa gebeld.

Ik zeg altijd wel ‘mag ik hier zitten?’ (zonder een glimlach ofzo) maar het is eigenlijk meer een mededeling dan vraag want ik maak al een beweging dat ik ga plaatsnemen. Fuckers. Dat je je tas op de stoel naast je houdt als het rustig is, ok, maar in de drukte van een spits? Wat denken die mensen nou zelf :s

Ik ga straks naar de dokter maar vind dat echt zo kut altijd. Ben altijd bang dat ik niet serieus word genomen en word weggestuurd. Helemaal zenuwachtig nu.

Ik neem heel vaak de intercity tussen Nederland en België, en ik moet altijd lachen om hoe hard de NS en NMBS op elkaar snitchen als er problemen zijn. Altijd als er vertragingen zijn omdat er iets mis is op het traject maar net over de grens is de mededeling, ‘de intercity Amsterdam-Brussel heeft vertraging VANWEGE PROBLEMEN OP HET BUITENLANDSE SPOOR’. Alsof dat voor de reiziger ook maar iets uitmaakt, van ‘oh, het zijn de Hollanders weer, <3 de NMBS for life en ben nu totaal niet geërgerd’.

Edit: PS vandaag zijn het dus de Belgen die het probleem veroorzaken +/- 100 meter over de grens, alsof die grens de deur naar Narnia is man mijn god

Ik heb gisteravond al lunch gemaakt voor nu en zit nu superlekker parelcouscous met feta, blokjes biet en verse spinazie te eten en ik ben me toch een partijtje content met mezelf :clap:t3:

En na stage ga ik naar de HEMA en daar heb ik ook zin in en daarna sporten. Het leven zonder buikgriep is echt leuk!

Bedankt voor alle lieve berichtjes♥️

Heb net ff m’n moeder gebeld (die is in Spanje bij hem) en samen even gehuild, toen m’n zusje gebeld en samen gehuild en ook met m’n vader (die nog in NL is) gehuild. Straks naar het strand met de kindjes en ff m’n gedachtes verzetten.

Vind die eerste fase van rouw altijd zo naar. Verdriet, continue vergeten dat hij écht dood is, en dan weer heel veel verdriet als je je dat weer beseft. Maar ondertussen ook mooie herinneringen ophalen waardoor je weer moet lachen en daarna weer moet huilen als je je beseft dat je nooit meer nieuwe herinneringen kunt maken.

Ik ga nog ff een potje huilen en dan naar het strand. Bedank voor alle berichtjes, doet me goed♥️