Wat je even kwijt wil #16

Ik heb net voor 40 euro leuke dingetjes met een kleurtje voor in huis gekocht. Love de zon.

Oh bij de action trouwens. Dus het zijn veeel dingen haha.

3 likes

@Duif Hahah ik moet ook altijd zo lachen om deze. Hoe hij rondspringt om het schoon te maken, poing poing dit weg, poing dat weg, poing poing hatseflats, opgeruimd :grin:

4 likes

Ik vind dat ook zo’n mooi contrast bij vogels; dat ze op de grond heel erg schokkerig bewegen, maar als ze vliegen ineens smooth a.f. zijn.

3 likes

Bij mij worden die lampjes altijd gejat, zo vaak gebeurt het dat ik m’n fiets pak en ze weer zon lampje hebben meegenomen. En nog steeds vergeet ik m’n lampjes mee naar binnen te nemen :stuck_out_tongue: maargoed als ik daar pas na 18 uur achter kom dan ga ik wel alsnog op pad, zonder voor/achter licht terwijl ik weet dat het gevaarlijk is

2 likes

Je hebt bij de hema van die lampjes die niet gejat kunnen worden.

Hebben die magische krachten ofzo? Hehe
Ik zal de volgende keer even kijken als mijne van de action weer weg zijn

2 likes

Nee die hebben van die tie wraps ofzoiets. Om die te jatten moet je die los knippen maar dan heb je er niks meer aan.

2 likes

6 likes

M’n vriend wil vanavond praten en ik ben zo bang. Hoe kom ik deze dag nou door?

1 like

Je kunt dit aanpassen in je voorkeuren, hide online presence oid heet het.
het is dan trouwens niet zo dat je je posts dan niet meer op een rijtje kunt laten zien he. als iemand dat zou willen is het niet veel meer werk met de zoekfunctie dan op je profiel klikken. ik dacht ik zeg het er toch eens bij, als dat de reden is.

1 like

Gadverdamme er ligt een dooie rat in mijn tuin. Nu durf ik diet niet weg te halen en ging ik googlen of de gemeente dat doet. Dus ik belde en toen zei ik ‘‘ik lees op jullie website dat jullie langskomen als er levende ratten zijn, maar ik heb een dooie rat in mijn tuin. Nu is het zo dat ik die niet durf weg te halen, dus vroeg me af of jullie daar ook voor komen.’’ Zegt die vrouw ‘‘Ja hoor, ik zal je even doorverbinden met de dooie rattenafdeling.’’ :joy: Alleen nu komen ze pas woensdag langs, maar hoef ik het tenminste niet te doen.

30 likes

Bah, sterkte
 Heb je er een aanleiding voor dat het negatief kan zijn? Heel cliché maar ik denk zoveel mogelijk afleiding zoeken. Afspreken, sporten, serie kijken, lezen, gamen, opruimen, zoiets.

Hahaha dooie rattenafdeling. Wel gek dat ze dat doen, want je tuin is geen gemeentegrond lijkt me. Maar wel fijn voor jou!

1 like

Voor mijn mede-‘met sportieve/zonnige/gezonde/blabla groet’-haters kwam ik net weer een pareltje tegen: ‘Natuurlijk met een groet,’ :nauseated_face: Hoe krijgen ze het verzonnen.

3 likes

Ja als je ze laat zitten worden ze sowieso gejat, dus eraf halen. Ik had ze een keer met tie rips vast gemaakt. Waren ze alsnog gejat. Leuk man helemaal moeite doen met een schaar oid. om zo’n schraal lampje eraf te halen. :joy:

1 like

Ja, ik dacht ook dat ze zouden zeggen dat het eigen grond is en dus zelf moet doen.

Ik krijg het altijd zwaar bij Who wants to live forever van Queen. Verder blijft Blackbird van the Beatles ook een tranentrekker. Heb je the sound of silence van Simon & Garfunkel al?

1 like

vrijdagmiddag is zo lastig concentreren en heb keelpijn en weet nu al dat ik maandag spijt heb omdat ik niet zo erg ben opgeschoten als ik wilde

Zo hé er wordt partij druk gelegd van een andere afdeling om iets geregeld te krijgen. Ik moet dat weer doorvoeren naar een andere afdeling. Zo irritant. Gelukkig wel kunnen uitleggen waarom.
Maar er is zo een dienst wissel. Dus hoop dat het heel snel gedaan kan worden.

Haha, goed om te weten dat dat bestaat.

Had ook een keer een dode muis in de tuin liggen en die durfde niemand weg te halen. Die heeft er nog weken gelegen totdat die was ontbonden/opgegeten?

1 like