Wat je even kwijt wil #16

Ja maar ook hoe kom je op het idee om op je badkamermuur de woorden nat te gooien :joy:
Ik wil poep op de wc :joy:

4 likes

Ik ben voor het eerst in maanden meteen toen mijn wekker ging uit bed gekomen en ik zit nu zelfs rustig te ontbijten. Dit lukt me nooit! Normaal snooze ik tot ik nog maar een kwartier heb tot ik weg moet en spring ik dan als een idioot onder de douche. Ik voel me helemaal een succesvolle volwassene vandaag :grinning:

17 likes

Wat is fijn aan snoozen? Dat heb ik nooit begrepen. Dan val je toch weer half in slaap en gaat die wekker weer? Ik kan daar niet van genieten hoor :smile:

8 likes

Als ik er helder over nadenk is het ook niet zo fijn. Alleen op het moment dat ik wakker moet worden kan ik absoluut niet logisch nadenken en dan lijkt nog iets langer kunnen blijven slapen ineens het belangrijkste doel in dit leven ofzo :thinking:

Ik word trouwens ook niet eventjes wakker om vervolgens weer (half) verder te slapen. Mijn hand zet gewoon dat geluid van die wekker uit maar verder slaap ik gewoon door.

12 likes

Haha het belangrijkste doel in het leven :joy: Ik haat mijn wekker zo intens dat als ik om 05.50 uit bed moet, ik uit mezelf om 5.45 wakker word. Zodat ik die wekker maar niet hoef te horen.

10 likes

Oeh ik zou willen dat ik dat ook kon, dat klinkt echt handig!

Die haat voor het geluid van de wekker deel ik overigens wel met je :mad:

Hahaha laat dit je inspiratie zijn. Lekker doen!

1 like

Ik word helemaal gek. Ben drie weken geleden op mijn stuitje gevallen. De hele tijd pijn in mijn stuitje en onderrug gehad. Gister met trainen weer erop gevallen :sob::sob:

Goedemorgen allemaal! Ik hoop dat iedereen vandaag een fijne dag heeft :heart:

10 likes

@Zemraluani omdat je mijn Valentijn bent
tenor

6 likes

Same. Ik word echter 1 minuut voor de wekker afgaat wakker en dan lig ik naar het plafond te staren “godver ik kan niet meer verder slapen want” – bzz wekker gaat af.

Mijn vriend snoozet echt anderhalf uur lang, dat begrijp ik niet goed. Elke tien minuten gaat zijn wekker af en drukt hij het weg. Ik heb medelijden met de buren.

1 like

Awh gefeliciteerd! Klinkt als een goed vooruitzicht. Geniet nog ff lekker van je me-time nu in bed. Fijne dag vandaag!!

1 like

Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag :smile:

1 like

Ik kreeg een aantal weken geleden een vast contract + loonsverhoging, maar mijn manager verraste mij hier nogal mee. Ik had die verlenging namelijk later verwacht en dat er dan een apart gesprek voor ingepland zou worden. Dus toen heb ik het gewoon aangenomen en was ik heel blij, maar achteraf toch niet helemaal tevreden over die loonsverhoging en de manier waarop.

Alsnog een gesprek met mijn manager ingepland en gezegd dat het me de vorige keer overviel en dat ik eigenlijk de salarisverhoging geen goede reflectie vind van bijv. mijn groei (+ nog andere argumenten).

Liet ie gister weten dat ik dubbel zo veel salarisverhoging krijg en dat ik hij me er niet zo mee had moeten overvallen. :partying_face: Ben echt blij en trots dat ik heb doorgezet.

91 likes

Hahaha wat super leuk! Wel jammer dat je dat niet voor het concert al wist dan. Had ie bij dit concert ook verteld dat hij echt van de meest rare geluiden muziek maakt? De vorige keer vertelde hij dat bij Rich die soort van klappen die je steeds hoort stukken vlees (??) zijn die tegen elkaar aankomen ofzo? Haha echt vreemd maar wel leuk. En hij had ook geluiden van de zon opgenomen en dat gebruikt, geen idee hoe maar goed.
En thanks, ik heb er zin in :smile: Ik ga het voorprogramma straks even opzoeken, ik heb eigenlijk geen idee wie er speelt.

Mijn vriend heeft vandaag een verassing voor mij. Ik hoop stiekem dat het niet het soort van gedicht van eerder deze ochtend was.

3 likes

Omdat het Valentijn is bedenk ik me dat ik echt a a romantisch ben. Ik kan dat gewoon niet. Ik heb 1 keer een kaartje van een beertje gekocht en als dat kaartje openging hoorde je een kus geluid. Het meest romantische wat ik ooit heb gedaan voor iemand en dat terwijl ik zelf wel geschreven liefdesbrieven, kaartjes, bloemen, rode wijn met 10000 waxine lichtjes op de slaapkamer, helemaal zo’n gedekte tafel met eigen gekookt eten etc. heb gekregen. Het zit gewoon niet in me. :neutral_face: vind dat ineens heel stom van mezelf haha

Wanneer zijn er voor het laatst foto’s gemaakt? Misschien kunnen ze die er namelijk weer bij pakken, scheelt jou ook een hoop geld. Sterkte!

1 like

Ach ja, romantiek zit hem vind ik ook eerder in kleine dingen dan hele grote gebaren!

2 likes

Misschien is de kies daarop ook al goed te lokaliseren en kunnen ze 'm zo trekken dan. Maar ben ook geen tandarts dus weet niet hoe lang foto’s “houdbaar” zijn.

1 like