Wat je even kwijt wil #16

Ik dacht dat dat alleen tegen misselijkheid was, maar ook tegen buikpijn ja?

Ja, ik zat ook te denken van “hoeveel mensen gaan me geloven” :joy:

Ik heb altijd gehoord dat het tegen buikpijn helpt. Baat het niet dan schaadt het niet :grin:

1 like

Jep. Anders kon je je resultaten niet zien

Wie gaat er mee koffie drinken? Ik verveel me :ok_woman:t3:‍♀

Ik heb een parkeerboete gehad :weary: en vind zo kut omdat er bij mijn school gewoon geen parkeermogelijkheden zijn dus ik moet iedere ochtend creatief zijn om hem ergens kwijt te raken.

Ik heb net na echt een lange tijd weer Allstars aangetrokken en ik heb het gevoel dat ik rechtstreeks op de straat loop. Wat zijn dat een slechte kwaliteit schoenen eigenlijk. Je voelt elke hobbel en bobbel.

9 likes

Wat ga je eten?

Ben zelf fan van die 70ies uitvoering. Dikkere zool en klassiek uiterlijk. Lopen veel lekkerder en zijn steviger! Beter voetbed ook

2 likes

Oh die ken ik volgens mij helemaal niet. Zal eens googlen.

Zo heten die, wel iets duurder maar ik heb al tig all stars versleten en deze zitten zooooveel fijner.

1 like

Wat heb je betaald als ik vragen mag en was het het geld waard?

1 like

Ik was eerst echt in paniek toen ik er achter kwam dat ik deze week alleen zou zijn, maar mensen wat heb ik een toptijd!!! Echt heerlijk. Vind het nu al jammer dat ik zondag weg ga.

12 likes

Ik heb €18 betaald (24 uurs account) en ik vond het het helemaal waard. Je gaat echt met een geruster gevoel de toets in en je merkt echt dat de trainingen ervoor zorgen dat je sneller de logica ergens in ziet. Er staat ook overal uitleg bij.

1 like

Ik ben ook overgestapt naar dit model en ze lopen echt heerlijk.

1 like

en om deze dag helemaal goed af te sluiten net ook nog een aanrijding gehad (mijn schuld)

Ughh zo’n saaie dag op het werk gehad. Niks te doen

Zooooo lekker weer. En nu vers brood halen bij de bakker voor morgenochtend, yes

1 like

Oh shit! Ben je oké? :frowning:

Jaa dit heb ik ook zo erg. Iedereen ziet er ook vrolijker uit vind ik.

1 like