Wat je even kwijt wil #16

Ik heb dit altijd: er komt een klusjesman en ik heb geen melk in huis. Ook altijd als er visite komt moet ik weer naar de supermarkt.

1 like

Klinkt als een goed begin van de dag! Fijne verjaardag!

1 like

Ah gatsie zo klote! Ik zou wel gaan want die pijn wordt wss gewoon echt niet minder (niet onaardig bedoeld, ik moest in december ook een spoed wortelkanaalbehandeling omdat mā€™n kies echt pijn deed en ik had al zo lang gewacht met Ć¼berhaupt aan de bel trekkenā€¦) Met een beetje geluk wipt ie die kies er zo uit !

Aw @ladygodiva so zielig, je kunt pijnstillers nemen hĆØ! En ik had een koude lap aan die kant van mā€™n hoofd gelegd, dat werkte ook enigszins!

1 like

Mijn buik maakt echt rare geluiden op dit moment - een soort van krakende deur/snurkend geluid - ritmisch met mijn ademhaling. :roll_eyes:

1 like

Is ze nog teruggekomen? Lijkt me heel eng, dat wachten!

Ik ben zo blij met dit weer :blush:

3 likes

Ik snap de ā€˜kijk ons happy zijnā€™ toneelstukjes online sowieso niet. Tenzij iemand anders spontaan een leuke foto van ze samen neemt kan ik me alleen maar voorstellen hoe ze awkwardly samen een selfie staan te maken 4 the socials.

8 likes

Op aanraden van @Oprah ben ik nu ontbijten bij Ikea, na mā€™n nachtdienst, beste keus ooit, ik verbaas me echt intens over de hordes mensen die hier vandaag zitten? Gezinnen, stelletjes, vriendinnengroepen, opvallend veel alleenstaande mannen met krant :face_with_monocle:

24 likes

Ik heb zo crisus overleg, ik ga er met een collega heen. Hij is iemand die vaak de tijd vergeet en heeft dus net gevraagd of ik wil aangeven wanneer we moeten vertrekken.:joy:

1 like

Dan staan die mannen in de ā€˜fileā€™ naar kantoor.

3 likes

Wij waren godzijdank op een bruiloft laatst waar een goede fotograaf echt een leuke spontane foto van ons heeft gemaakt, anders zou het fotografische bewijs van onze relatie wel heel mager zijn. Eigenlijk wel jammer! Maar ik vind selfies gewoon stom en ik vind het altijd awkward om iemand anders een foto van ons te laten nemen (op vakantie ofzo).

Dit doet me eraan denken dat ik die ene leuke foto van ons eigenlijk wil laten afdrukken hahaha

4 likes

Hoewel ik een selfie op zijn tijd best leuk vind (als we ze nooit zouden maken hadden we misschien 3 fotoā€™s samen denk ik haha) is er wel echt een grens.

Van die vrienden op facebook die dan moeten delen dat ze samen een wandeling hebben gemaakt inclusief fotocollage met 1 a 2 selfies.

3 likes

Ik ben bij een nieuwe fysio aangemeld en de eerste 6 weken moet ik 2 keer per week wat een ellende en allemaal oefeningen enzo.
Maar goed alles voor het terugkrijgen van een functionerend lichaam. Want ik functioneer echt als een 80 jarige af en toe

Haha dat zie je bij de hema ook altijd!

1 like

Ik voel me ondanks stomme hyperventilatie best wel goed vandaag. Ben in elk geval heel erg opgewekt. Dacht net zelfs even: fuck al die klachten, ik mag me best even 10 minuten goed voelen.

Einde one-issue forumbericht.

13 likes

Nopeā€¦ Ik maak me heel veel zorgen nu. Ik heb haar al op Amivedi gezet. Iemand in de wijk hiernaast heeft wel een bange zwarte kat gezien. Ik ga zo met haar even checken maar er lopen veel zwarte katten rond dus kans is niet heel groot dat het mijn kat is. Ik was hier al meteen bang voor want ze rende iets te blij weg van het huis.

Ik loop al dagen te shinen in een zwarte skinny jeans die een tijdje terug best strak zat en nu best los. Ik dacht helemaal smug van ā€˜oh zomaar toch wat afgevallen, hm ja niks bijzonders voor gedaan maar ik heb inderdaad wel goed gegeten afgelopen tijdā€™. Vandaag keek ik eens beter naar het labeltje in de broek: het is gewoon een andere broek. Deze zat altijd al los :pensive:

26 likes

Ik ben zojuist geslaagd voor mā€™n rijexamen!!!
In 1 keer??! Terwijl ik zooo veel tranen heb gelaten in die auto, dacht dat ik 't nooit zou snappen

Ik ben zo zo blij
En nu ga ik ook nog naar de sauna en het is super lekker (sauna)weer, mijn dag kan niet meer stuk

83 likes

Gefeliciteerd! Klinkt als een topdag.

2 likes