Voor mijn mede-‘met sportieve/zonnige/gezonde/blabla groet’-haters kwam ik net weer een pareltje tegen: ‘Natuurlijk met een groet,’ Hoe krijgen ze het verzonnen.
Ja als je ze laat zitten worden ze sowieso gejat, dus eraf halen. Ik had ze een keer met tie rips vast gemaakt. Waren ze alsnog gejat. Leuk man helemaal moeite doen met een schaar oid. om zo’n schraal lampje eraf te halen.
Ja, ik dacht ook dat ze zouden zeggen dat het eigen grond is en dus zelf moet doen.
Ik krijg het altijd zwaar bij Who wants to live forever van Queen. Verder blijft Blackbird van the Beatles ook een tranentrekker. Heb je the sound of silence van Simon & Garfunkel al?
vrijdagmiddag is zo lastig concentreren en heb keelpijn en weet nu al dat ik maandag spijt heb omdat ik niet zo erg ben opgeschoten als ik wilde
Zo hé er wordt partij druk gelegd van een andere afdeling om iets geregeld te krijgen. Ik moet dat weer doorvoeren naar een andere afdeling. Zo irritant. Gelukkig wel kunnen uitleggen waarom.
Maar er is zo een dienst wissel. Dus hoop dat het heel snel gedaan kan worden.
Haha, goed om te weten dat dat bestaat.
Had ook een keer een dode muis in de tuin liggen en die durfde niemand weg te halen. Die heeft er nog weken gelegen totdat die was ontbonden/opgegeten?
Grrrrrr ik probeer te sporten maar er zijn drie kerels waarvan er een de andere twee traint ofzo. Maar ze staan de hele tijd in m’n aura. Als ik op een bankje bezig ben, dan ga je toch niet tussen dat bankje en de spiegel staan. Bankje stond ongeveer anderhalve meter van de spiegel. Echt hoe kun je denken dat dat oké is. Afgezien van dat je IN MIJN AURA staat gebruik ik die spiegel toch ook om te kijken of het goed gaat
Edit: ben zo geïrriteerd dat ik mijn training nu niet kan doen zoals ik gepland had dat ik naar huis ga.
Idd, ik vind ook dat ze dit soort dingen moeten afschaffen. Ik moet zeggen dat ik het niet zoals @Jauregui heb ervaren maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor veel leerlingen als een hele nare ervaring kan worden gezien.
Ik kocht net muffins bij de Plus maar de binnenkant is nog bevroren???
Jezus dat is ook wel slecht! Het klopt wel dat alle ‘‘verse’’ zoetigheden van de bakkerij in de supermarkt uit de vriezer komen, maar dit is wel heel stom.
Dit weer! Ik weet dat dit niet oke is voor de tijd van het jaar. Maar ik geniet hier zó van. Ik zit in de tuin, in de zon en uit de wind in een hemdje en lange broek en ik heb het serieus gewoon heet. Het is hier 17 graden maar waar ik zit voelt het echt als 23.
Zat net ook in de zon en uit de wind en moest naar binnen omdat het te warm geworden was… Maar idd echt lekker dat zonnetjes
Ik wist dat helemaal niet, dus ik was ook heel verbaasd. Het was dat ik m’n bus moest halen (was er direct aan begonnen ), anders was ik er wel mee teruggegaan. Ik heb er nu maar gewoon omheen gegeten, loop nu rond met een doosje met 2 bevroren muffinkernen :’)
Ja ik heb toevallig bij zo’n bakkerij gewerkt, anders wist ik het ook niet hoor. Maar daarom waren er ook best strikte richtlijnen over hoe laat het gebak uit de vriezer moest en wanneer je het dan mocht verkopen. Zie het zo; nu heb je straks nog 2 beetjes muffin haha!
Voor het eerst sinds ik hier woon staat het raam een beetje open (heb normaal een luikje een stukje open). Heerlijk. Heb echt de lente nu in mijn bol.
Nou dit vind ik sneu om te lezen. Hoop dat je er toch nog van hebt kunnen genieten! Alleen lekker wat eten en drinken is absoluut geen reden om je eenzaam te voelen hoor. Als ik iemand zo zie zitten denk ik altijd: yay wat fijn dat ze lekker zitten te genieten. Ik vind mensen die alleen wat eten of drinken eigenlijk altijd zo aandoenlijk.
Ik vind dat ook ZO aandoenlijk. maar meer bij mannen dan vrouwen. Bijvoorbeeld een man die in zijn eentje op een bankje een ijsje eet. AHW.
enorm verschrikkelijk schattig.