Wat je even kwijt wil #20

Ik heb wel ooit eens college gehad over het feit dat een dominante rechter hersenhelft vaak voorkomt bij creatieve mensen terwijl een dominante linkerkant meer betrekking heeft op het analytische en rationele. Of is dit ook onzin @Kurisu ?

1 like

Huh dit is echt raar :stuck_out_tongue: moest ook even opzoeken wat het betekent als de rechterhelft overheersend is

1 like

Haha misschien ontdek je wel een hele nieuwe link

@Xiomara Ik kan me het juist andersom herinneren maar dit is niet mn sterktste kant (ben meer van neuro niveau). Er is wel lateralisatie in functies met veel individuele verschillen (mooie vage uitleg zoals altijd in neurowetenschap en psychologie)

1 like


Mijn ex had een ding met vogels en ik ben gewoon niet grappig

9 likes

Wtf!

1 like

Lieve Ari
Wees niet bang

De wereld is rond
en dat istie al lang

De mensen zijn goed
De mensen zijn slecht

Maar ze gaan allen
dezelfde weg

Hoe langer je leeft
hoe korter het duurt

Je komt uit het water
en gaat door het vuur

Daarom lieve Ari
Wees niet bang

De wereld draait rond
en dat doettie nog lang

4 likes

Hallo ik heb vandaag een palletbank geklust met m’n vriend en nu ben ik trots. Maar kan iemand me vertellen waarom kussen voor die banken zo belachelijk duur zijn? Speelt de tuinkussenbranche onder een hoedje met de tuinmeubelbranche en krijgen die laatste dan een percentage omdat ze omzet missen doordat mensen van gratis pallets een bank maken? Echt opvallend prijzig.

Verder heb ik een huilend kindje van de stoep gered die door z’n moeder buiten was gelaten terwijl ze boodschappen ging doen, 2 winkels doorzocht en haar laten omroepen in de Appie. Spanning en sensatie.

En ik heb jullie allemaal gemist en ga nu echt proberen dit forum te gebruiken.

GRIJS MET GROEN.

18 likes

In dit topic staan een boel mooie! :slight_smile:

1 like

Wacht, werkte jij bij een viskraam???

4 likes

Ah das zo pijnlijk, ff heet douchen of in bad. Of morgen fysio bellen :+1:

1 like

Jazeker. Nouja, niet je average kibbelinghut, maar ik verkocht vis.

5 likes

Heb je wat woorden opgevangen?

You’re welcome.

10 likes

Wow iell ja

Aah wat leuk dat je er weer bent! Dit gaat vrij creepy klinken, sorry daarvoor (en ook behoorlijk out of character want ik vergeet soms zelfs m’n eigen adres) maar ik vond jou zo leuk op EGF. Het klonk altijd alsof je een tof leven had maar vooral alsof je de dingen die je deed zelf Ă©cht leuk vond en dat vond ik supercool!

1 like

Echt helemaal niks. Ik was al weg van het terrein dus ik hoorde het wat verder weg. Ik weet dat m’n ex het een keer geshazamd heeft dus hij moet hem hebben, maar het gaat me te ver om hem te appen haha. Het liedje was rond 22:15 op het bevrijdingsfestival in Rotterdam, bij het podium links naast de ingang. Voor de mensen die er ook waren hahaha. Het komt denk ik het meest in de buurt van Reggaeton.

Ik had niet verwacht dat mensen pas gaan nadenken over hun leven als ze op reis gaan.
(/grapje)

2 likes

Jaa deze hing bij ons op de middelbare in het Nederlands lokaal

1 like

Ja dit heb ik dus ook! :open_mouth:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.