Ik zocht net mijn powerbanks uit. Heb ik er dus gewoon nog 9, waarvan 5 hele grote (Als in: meer dan 8000 mAh). Ik denk dat ik toch niet nog eentje koop. Soms kun je ook overdrijven.
Ja het zijn er echt veel! Maar ik voel me toch een beetje kinderachtig ben blij dat ik niet de enige ben!
Ohhh eindelijk heb ik door waarom die therapeut van Janine uit GTST me ergens bekend van voorkwam! Dat is Victor Couwenberg uit Onderweg naar Morgen vroeger of niet?! (al weten ws alleen de mensen van rond dezelfde oude leeftijd als ik wie ik bedoel daarmee haha )
Ok even op google gezocht en dat is ie dus indd
Hahaha yes, ik kijk geen gtst meer, maar was laatst bij mijn ouders en het stond op. Dacht ook: āWat doet Victor Couwenberh nou in Meerdijk?ā
Haha ja bij mij was er steeds alleen de ergernis van: Waar ken ik die man nou toch van?! Opmerkelijk trouwens dat ik even geen idee had hoe ie in GTST heet terwijl dat op dit moment speelt, maar ik nog wel heel helder had hoe z“n karakter van ruim 20-25 jaar geleden heette
Ik had al een tijdje een hele irritante grijze haar op mn voorhoofd zo ongeveer. Heb hem er vandaag uitgerukt en ik zie er meteen tien jaar jonger uit hoor!
Ik was net in de Primark, iemand die daar werkte werd naar de telefoon geroepen, het was een klant en het ging over een T-shirt wat ze wel of niet zouden hebben. Ze zei dat ze een rondje zou lopen om te kijken of ze hem hadden en dat ze de persoon even in de wacht deed. Vervolgens ging ze gewoon verder met haar stapeltje vouwen. Na een paar minuten āIk heb even gekeken maar helaas, we hebben hem nietā Eh oke.
Hahahahah zero fucks
Aangezien het festivalseizoen langzaamaan weer op gang aan het komen is overweeg ik om van die wegwerp plastuitjes te kopen (want dixies). Heeft iemand hier ervaring daarmee en welke zijn aan te raden? Vindt ze op bol en dat soort winkels ook nog niet heel erg goedkoop namelijk
Dat gebeurt echt overal hoor. Iemand die bij AH achter gaat kijken voor een product. Als iemand zeker weet dat ze het niet hebben, gaat die echt niet zoeken hoor. Na een bepaalde tijd terug komen en dan zeggen dat je het niet hebt.
Een klant voelt zich dan meer geholpen dan als er gezegd wordt nee hebben we niet.
Stuur wat door?
Oh ja dat geloof ik direct. Vond het zo schaamteloos dat ik en andere klanten het heel makkelijk konden horen allemaal haha. (Stiekem hoop ik trouwens wel dat ze bij mij in de supermarkt wel echt kijken)
Dat mijn baas zo stuurt hoi karl bla bla bla? Bel mij even aub.
Euhm nee?? Laat mij lekker met rust me je dwingende toontje
Ik durf niet te googelen en het De Mol Belgiƫ topic niet te openen, maar was gisteren de finale en zo ja: Is er deze aflevering dan ook al bekend wie de mol, winnaar en verliezer is?
Ooh zo haha zal hem sturen de massage was ge-wel-dig.
Ja die zijn allemaal bekend! Volgende week wordt laten zien wat de mol allemaal heeft uitgehaald.
Je kunt ook altijd zonder je leidinggevende een gesprek met de bedrijfsarts aanvragen, ongeacht hoe het gesprek vandaag gaat/ging (ben aan het bijlezen) en ongeacht wat zij er van vinden. Een verstoorde werkrelatie heb je nu toch al dus daar hoef je t ook niet voor te laten.
Izza boy!
Hahahaa soms maak ik vlogjes in het engeks en dan kijk ik t later terug en dan cringe ik kapot hard van mezelf.
Ik hoor gwn zon overdreven extra " OMGG you know likeee⦠like like likee? You know?"
Ik ben altijd zo blij als de maandag gewoon afgelopen is. Niet alleen het werken, maar ook de hele avond. Pas als ik in bed lig zie ik het weekend in de verte dichterbij komen