OMG
Ik heb ook n iPad, een hele nieuwe zelfs, maar ik gebruik hem nooit, vind het zon onhandig ding. Heb hem in een soort rare yolo opwelling gekocht, zo zonde weer.
Ik was vandaag op het Bevrijdingsfestival in Utrecht en ik was even kijken bij een hiphop iets en die types noemden Utrecht Utka? Ik had dit nog nooit gehoord? Word ik oud?
Oh en ze stonden met z’n 6’en op het podium en ze deden allemaal wel iets behalve één gozer, die was afwisselend een beetje mee aan het springen en playbacken, en op z’n telefoon aan het kijken? Hij had ook geen microfoon? @mensen die into hiphop zijn, gebeurt dit vaker? Zit hier een idee achter? Zoveel vragen
Ik heb deze week een bezichtiging voor een appartement en ik wil het zo graag hebben. Er komen ongeveer vijf anderen kijken en het vastgoedbedrijf kiest iemand uit. Het is niet echt ergens op gebaseerd. Inkomen telt wel mee, maar dat zit bij iedereen goed. Hebben jullie tips hoe ik zo goed mogelijk indruk kan maken en dit appartement kan krijgen?
Ik heb een Air 2 en spendeer ongeveer 80% van mijn vrije tijd op dat ding. Niet zo onhandig groot als een laptop, niet zo onhandig klein als een telefoon. Ideaal!
Geen idee was verdwaalt en ben toen maar naar de sephora gegaan haha
Ik heb mijn vaders oude platenspeler incl. versterker, boxen en zijn oude platen gekregen en I LOVE IT <3
Zo lief dat ik dat mag hebben. Alles past ook precies in mijn kast.
Zet op marktplaats! Ben je echt wel zo kwijt
Utka zeg ik ook vaak, sorry. Ik ben 27 dus misschien moet ik het ook gewoon laten. Ik was alleen bij de heet Pappie, daarna had ik geen zin meer in de regen dus heb de hiphoppers niet gezien.
Ik had het dus echt nog nooit gehoord, maar misschien zijn m’n vrienden gewoon niet hip genoeg En die heb ik dan weer gemist, ik was er pas later op de dag. Vond wel dat er moeilijk weinig mensen waren trouwens, helemaal vergeleken bij vorig jaar, was op een gegeven moment echt een beetje sneu
Mn vriend liet vandaag een 22 kg dumbbell op mn teen vallen maar we hebben wel een heel leuk weekend gehad samen (ging net weg en zei “de mini-vakantie zit er weer op” aaah)
Toen ik een tiener was werd dat ook zo genoemd door sommigen haha, is dus al best oud! Zelfde idee als damsco/roffa enz
Het hengsel van m’n vintage tas heeft het begeven Als er hier handige mensen zijn, begeef jullie naar het Durf te vragen topic en brainstorm mee naar een oplossing!
Ugh morgen weer aan het afstuderen. Maar zie er zo tegenop, elke zondag weer dezelfde situatie en nu is het nog erger want m’n vriend is er niet en ben een week ziek geweest, dus de drempel om naar mijn afstudeerbedrijf te gaan is nog groter.
En weet je wat dat betekent Erik!!!
Prachtig stukje
Gisteren begonnen aan undercover op Netflix en kan niet stoppen met kijken. Wel de ondertiteling aangezet want snap geen hol van dat Limburgs haha
Ik snap dat het bevrijdinsdag is, leuk enzo allemaal maar het is best aso om nu nog keihard je (kut) muziek aan te hebben staan toch? Hallo mijn wekker gaat om 6 uur
Jaaaa echt leuk hè, ik kijk ook met ondertiteling
Ik kijk het ook, vind het zo goed!!!
Ik zit in mn hotel bed een bakje noosa yogurt op te likken. Heb mn lepel weggegooid en geen zin om een nieuwe te vragen.