Wat je even kwijt wil #20

Ik zoek een film op Netflix en kom erachter dat Netflix blijkbaar een categorie “Fun for Mom” heeft :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Normaal is het 15 werkdagen voor een examen toch?

Bloeduitslagen waren goed, nu woensdag terug naar de huisarts… again :woman_shrugging:

3 likes

Ik ben na Endgame weer teruggedoken in het Marvel universum en ik dacht dat ik alle films gezien had, maar volgens mij heb ik Age of Ultron compleet gemist? Of ik weet er oprecht niks meer van, haha.

Dit hangt allemaal helemaal af van de onderwijs- en examenregeling van je opleiding, dus je moet daar even in kijken. Maar zou wel even contact met je docent opnemen hoor, die moet toch ook wel inzien dat een inzagemoment op de dag van de herkansing vrij ambitieus is?

Was ook echt een slechte film haha

1 like

Het was een subcategorie van de categorie Nederlandse films (heb niet gekeken of hij er ook op andere plekken is) Misschien zie je hem daar wel haha anders vraag ik me af waarom ik hem wel heb :joy:

1 like

<3
En ook als je niet doodziek bent, mag je je ziekmelden :kissing_heart:

1 like

Wow dit is niet oké hoor! Dat ze eens ff normaal doen daar op je werk. Dit kan echt niet!

Is die 8 uur verlof te overzien? Want dan zou ik dat echt morgen doen. En dan heel goed uitzieken en uitrusten :heart::heart:

(En ja dit zegt degene die zich nooit ziek wil melden, dus ik snap je volledig.)

1 like

hole io

1 like

Rtl boulevaard weer hoor " Gerard (joling) is al zo lang single maar bij hem maakt het niet uit"
Nee idd alleen Gerard mag lang vrij gezel zijn de rest van de wereld moet binnen een half jaar weer een nieuwe relatie anders hoor je er niet bij.

4 likes

ben benieuwd

2 likes

Ah nee kak zeg…

Mag ziek zijn van je verlof worden ingehouden?
Of lees ik scheef.

Dat lijkt me heet apart.
Voor jezelf als in je krijgt niet betaald kan ik me nog wel voorstellen.

Zeer aparte regeling. Ik krijg het gevoel dat jij onwijs flexibel bent voor hun maar andersom niet. Denk dat je voor jezelf moet kiezen en wat anders moet zoeken als dat mogelijk is.

1 like

Zijn de Reeuwijkse plassen leuk om wat tijd doel te brengen? Zo ja: tips zijn welkom. En als het stom is hoor ik het ook graag :smile:

1 like

Is klantenservice bij de Zweedse meubelgigant niet wat voor jou? Zelfde werk, hun volledige klantenservice zit in jouw stad en volgens vrienden van mij was het een hele prettige werkgever

Mijn vriend en ik hebben zaterdag diefstal meegemaakt.

We waren in een restaurant, mijn vriend en ik zaten tegenover elkaar en achter mij stond een tafeltje met o.a. een pot pepermuntjes en een pot met lolly’s. Zie ik mijn vriend opeens raar kijken, dus ik draai me ook om. Ik zag twee kindjes (ik denk dat de oudste echt maximaal 8 jaar was?) en die waren echt flink aan het graaien in die pepermuntjes en lolly pot, om vervolgens gewoon keihard naar buiten te rennen, met beide handjes vol met snoep :flushed: Er waren ook geen ouders bij of zo. Ze kwamen echt binnen, pakten wat ze pakken konden en renden weg. Wij, maar ook anderen die het zagen gebeuren, waren echt met stomheid geslagen :sweat_smile:

7 likes

Als een slager tot zes uur open is, tot wanneer vinden jullie dat er vleeswaren etc beschikbaar moeten zijn? Vinden jullie het logisch als je kwart voor zes binnenkomt en alles is al schoongemaakt? En half zes?

Discussie momenteel op de werkvloer :grin:

Waar kopen jullie leuke zomerjurkje?
Hm heb ik hier thuis en was slechte kwaliteit
Op zolando zie ik niks leuks.

Ik zoek iets wat mijn buik beetje verbergt, dus niet strak zittend