Ah lief, krijg gewoon tranen in mn ogen hiervan 
Ow wat naar! Hoe gaat het nu met je?
Ik heb babypoep op mijn trui… mag ik nu naar huis?
Ja
I wish😭
Pfff wat een dag.
Vanochtend auto bij ons achterop geknald. Daar heel gezeik mee gehad en toen door naar het juridisch loket om advies te winnen over ons huursituatie. Bestemmingsplan is ingetrokken dus we moeten eruit en blijkbaar mag dat gewoon. Geen idee hoe lang dat gaat duren want huisbaas moet via de rechter het contract laten ontbinden. Kunnen wel een schadevergoeding krijgen dus is tenminste nog iets. Toem naar de garage en auto gaat waarschijnlijk total loss verklaard worden. Dus met een beetje pech hebben we straks geen huis en geen auto meer
in ruil daarvoor wel hoofd en schouder pijn. Maar even aankijken en anders mss toch dokter bellen.
Sorry kutduur, maar Wolford. Die gaan echt jaren mee!
Jeetje dat is wel pittig, veel sterkte!
Nou dit klinkt idd als een kutdag!
Zou voor de zekerheid toch ff langs de huisarts gaan!
Hele dikke knuffel 

Twee naproxen tegelijk 's morgens hielp bij mij ook altijd goed, terwijl netjes drie pillen verdeeld over de dag niet viel uithaalde.
Yours clothing. Ik heb hem via asos besteld maar via de site zelf gaat alles goed
Ik spam sws op insta ik weet niet of je insta hebt of me volgt? Maar anders zal ik wel hier iets posten hoor!
Woehoe ik heb een leaseauto aangevraagd. Ben nu al excited eindelijk autorijden!!
Oh shit jij hebt ook geen insta he. Als ik er ben voor iedereen wel een storiesig link delen! Eigen topic ben ik net te bescheiden voor hahaha
Bij mij lijkt niks meer te helpen… Ik ben nu 2 dagen ziek thuis omdat ik me zó beroerd voel, 's nachts kan ik niet slapen van de pijn en overdag voel ik me net een vaatdoek. Sterkte 
Inmiddels staat alles op UW, op facebook én in het verkooptopic (daar alles voor 5 eu, wil het liefst vandaag alles op de post doen). Ben benieuwd
Bedankt voor het aanbod! Ik stuur je vanavond even een pb, ik vraag me namelijk af of het goed afgehandeld is zoals het vanochtend gegaan is😊
Was net bij de tandarts voor controle en ze zat tegen de assistente allerlei codes te roepen. Echt soort abracadabra haha, maar alles was in orde gelukkig.
Wat heftig! En dan ook nog allemaal op 1 dag
Ik las dat iemand je al hulp had aangeboden wat betreft de schade afhandeling, fijn & lief dat dat hier zo gaat! Als je nog hulp nodig hebt bij het vinden van een nieuw huisje; laat maar weten! Daarin zou ik misschien iets voor je kunnen betekenen.
He kan gebeuren. Goed dat je wel al op tijd daar was, daar zou ik a veel te veel moeite mee hebben haha. Zulke dagen zijn er gewoon. Probeer er nog het beste van te maken en morgen is er weer een dag!