Wat je even kwijt wil #20

Oei ja dit is denk ik wel een beetje miscommunicatie want jij het het gebracht als: je kunt hier blijven slapen, maar alleen als mijn vriend hier is.

Nu zeg jij: mijn vriend is hier dan ook he, en zegt zij: ja klopt (je had immers zelf aangegeven dat ze alleen mocht blijven slapen als hij er ook was)

Edit: o @Leilouka zegt hetzelfde zie ik nu

1 like

Maar als je mits zo gebruikt hebt betekent het dat zij kan komen logeren, maar alleen als je vriend er ook is? ā€˜Tenzij mn vriend er is’ betekent dat ze alleen kan komen als hij er niet is. Weet niet of dit uitmaakt maar snap wel dat er miscommunicatie is zo.

4 likes

Oh bijzonder haha, dat idee heb ik zelf niet. Ik ben toevallig een maand geleden nog ziek geweest maar verder ben ik niet zo vaak ziek. En die monsterlijke kater van een tijdje terug dan.

Ik eet gezond, slaap over het algemeen goed en ik sport regelmatig. Denk gewoon pech nu :woman_shrugging:t3:

Woei mijn bonus is binnen, zijn er nog dingen die ik echt moet kopen?
Ik krijg zo mijn pakket van hm binnen met een waarde van 200 euro.

6 likes

Misschien kun je het opzij zetten en wachten tot je iets heeel graag wilt.

3 likes

Nou dat had ik met de winstdeling al gedaan :’)

1 like

Voor 16 euro heb je misschien 10 minuten therapie dus op zich heb je een hoop geld bespaard!

6 likes

@Lentex @midheavenmoon lief dat jullie het vragen! Het is niet het eind van de wereld, meer dat ik even baal van mezelf en hoe alles gaat. Mijn plan was komende week vol te knallen voor mijn scriptie, maar ben strontverkouden waardoor ik niet goed kan nadenken en mijn begeleider kan pas veel later afspreken dan ik had verwacht/gehoopt. Maar ik heb toch nog best een productieve dag tot nu toe, al ga ik zo denk ik wel even een dutje doen

Edit:
@Mhysa Zie nu ook jouw reactie. Lief! Denk dat je inderdaad gelijk hebt. Op zoiets als je gezondheid zou je eigenlijk ook niet moeten besparen

3 likes

Nou ik heb wel een complimenteuze week op werk zeg.

Collega: hee hoe gaat ie?
Ik: ja goed! En met jou?
Collega: Nou, zo zie je er anders niet uit.

Oke thanks

14 likes

Ik krijg een mail van mn huisarts. Dat ze een onderzoek houden en dat ik in de doelgroep val. Het gaat over roken en anticonceptie. Als je niet rookt moet je ook de lijst invullen en dan meteen ā€˜nee’ zeggen, hierna sluit de lijst en voorkom je dat je lastig gevallen wordt met herinneringen. Heel fijn dat die optie er is maar waar is de optie: ā€˜ik doe niet mee’. Ik heb geen zin om die vragenlijst in te vullen en al zeker niet om lastig gevallen te worden met herinneringen. Maar dat is kennelijk geen keuzemogelijkheid. :angry:

Ik kreeg die mail ook, vond dat ook raar! Er staat ook een slordige typefout in. Maar goed ik heb hem alsnog braaf ingevuld :nerd_face:

Heeeey hebben wij dezelfde huisarts, gezellig! Wat voor fout stond erin, ik kan m niet vinden :thinking:

Ik zit de hele dag op de zaak gekluisterd en ik verveel me dood en moet nog tot 23 uur. Heeft iemand nog van die veel te verslavende spelletjes voor op je telefoon? Die bubble shit vond ik altijd leuk, dus een beetje dat soort hersenloze games :joy:

Ik ben verslaafd aan ā€œKeuken Pretā€ā€¦ level 230 and still counting

1 like

ā€œvragemlijstā€ :unamused: in de zin net boven de link. Maar goed ik vergeef het ze want ik vind ze daar wel heel prettig altijd haha

1 like

Piffle!

Heheheh ik zat vanmiddag op het vliegveld in bangkok te wachten en eindelijk eens het forum bij te lezen. Uiteraard ook het sekstopic opgezocht voor het verhaal van @Berlijn (waarvoor hulde, dank;)) (als je wil dat ik dit weghaal laat even weten) maaaar toen ik aan het einde was beland was het hele forum niet meer beschikbaar. Dacht dat het aan de WiFi lag maar de rest deed het nog wel.
Thaise overheid is watching us…

13 likes

Werk jij voor dat bedrijf met meerdere vestigingen, waaronder eentje helemaal in het noorden van het land? Zo ja, dan weet ik precies waarmee je te maken hebt.

Aah haha wat leuk om te lezen dat mijn verhaal vermakelijk was! En nee hoor je hoeft het niet weg te halen :smiley:

Ik neem aan dat je nu weer thuis bent en dat de Thaise spionnen je nu met rust laten?

1 like

Nieuwe WiFi spot gevonden :smirk::smirk:

1 like