Het ging laatst over ‘oude’ spelletjes en toen heb ik Bejeweled gedownload op m’n telefoon en het is best wel verslavend. Ik heb net vijf minuten gespeeld, als ik m’n ogen dichtdoe zie ik allemaal van die steentjes voor me.
Haha huh met stomheid geslagen? Heb je nog nooit kinderen gezien? That’s what they do, mijn volgende baan moet op een plek zijn waar geen kinderen mogen komen, wat een wereld zou dat zijn
Ik heb begin april twee hoesjes besteld bij iDeal of Sweden waarbij de tweede gratis was. Het zou binnen 2-5 dagen bezorgd worden maar vorige week had ik nog niets. 3 keer contact opgenomen met de klantenservice en een geschil geopend op Paypal. Toen hebben ze het donderdag opnieuw opgestuurd en net belde de bezorger aan met 2 pakketjes . Nu heb ik 2 keer 2 dezelfde hoesjes.
Je moet kiezen waar jij je comfortabel bij voelt! Smaken verschillen altijd en ja wat is hip? Wij kunnen makkelijk kiezen uit 3 plaatjes maar ze dragen is wel wat anders
Huh lijkt me toch niet normaal dat kinderen een random restaurant binnen wandelen en dan met handen vol snoep naar buiten gaan?
en @Noomie en @Geo
Ik zie dus gewoon teveel tokkie kinderen
Ik denk dat mijn ouders me terug naar binnen hadden gestuurd om me mijn excuses aan te laten bieden haha, maar ik had dat sowieso niet durven doen.
Maar nee, het verbaast me niet dat er kinderen zijn die zoiets wel gewoon doen en ouders hebben die dat blijkbaar toelaten.
Edit: ik zie nu dat mijn vorige post wel erg vol frustratie zat haha, niet alle kinderen zijn zo nee, gelukkig
Klantenservice/webcare van mijn werkgever zit daar ook (omgeving Gr. toch?) Mocht je interesse hebben: PB, want wil mijn werkgever hier niet neerzetten. Maar het is een grote en heel fijne/menselijke organisatie!
Tot 6 uur. Maar als er dingen eerder schoongemaakt kunnen worden en het is rustig ja waarom niet.
Ik heb een meisjes-dilemma en ben benieuwd wat jullie zouden doen. Wel even in een spoiler voor wie geen zin heeft in mijn dilemma’s
Samenvatting
Er is een weekend in mei dat ik per se niet ongesteld wil worden. Ik slik al jaren de pil, heb altijd zonder moeite door kunnen slikken maar sinds afgelopen oktober lukt dat op de een of andere manier niet meer en heb ik telkens al meteen doorbraakbloedingen op de dag dat ik ongesteld zou worden als ik wel gewoon was gestopt na precies 3 weken slikken.
Nu kan ik kiezen of ik as zondag mijn stopweek eerder laat ingaan, na 2 weken in mijn nieuwe strip. Met volgens mij het risico dat ik helemaal niet ongesteld wordt want mijn lichaam snapt daar natuurlijk niks van, ben net 2 weken geleden ongesteld geweest. Ik weet niet wat de kans is dat ik dan wél ongesteld wordt op dat weekend, als ik dan al weer ruim een week de pil slik nadat ik niet ongesteld ben geworden in de eerder ingelaste stopweek.
Of ik neem het risico dat ik toch door slik en hopen dat de doorbraakbloeding niet langer dan 4 daten duurt zodat ik in het weekend toch niet ongesteld ben.
Ik dacht aan melk want dat helpt ook als je mond brand. Maar ik zag dit op internet
Hoe krijg je hete peper van je handen af?
- Keuken handschoenen. Jep, die tip ligt voor de hand , maar is niet altijd handig. …
- Olie. Olie helpt de hete peper olie die aan je handen blijft zitten op te lossen. …
- Afwasmiddel. …
- Alcohol. …
- Volle melk of yoghurt. …
- Bleekwater. …
- Baking Soda pasta.
Ik zou bleekwater niet doen…
Ik zou denk ik gewoon doorslikken. Als je nu ineens eerder gaat stoppen ben ik bang dat je het helemaal in de war gooit en dat met mogelijkheid op een bloeding op een moment dat je het niet verwacht (en niet wil).
Huh stopweek verkorten?
Ah ik snap wat je bedoel, daar had ik nog niet aan gedacht! Dat ik in plaats van precies na 14 dagen pil stop, na iets van 21 dagen stop
Hierom hou ik van het forum
@visual, super goed bedacht maar dat red ik helaas niet. Het gaat om het weekend van 18 mei en ik zou as zondag de 14e pil nemen. Ik kan het dan max 4 dagen uitstellen.
Dan een extra meisjes-vraag: stopt bij jullie de doorbraakbloeding altijd vanzelf als je maar stug de pil blijft doorslikken? En wat was het langst dat het duurde?
Mijn vriend had de paarse Skittles bewaard voor mij
Ik heb bijna een week gewacht op een antwoord of ik morgen selectie training mag doen. Selectie is niet echt meer voor een team, maar meer alles uit de contributie halen.
Ik heb morgen therapie (iedere 2 weken).
- Therapie doen
- Training doen
- Beide (is pittig)
0 stemmers
Dank voor je reactie. Ik dacht op internet gelezen te hebben dat het na 14 pillen in een nieuwe strip kan en dar de veiligheid dan gewaarborgd blijft
Grrr ik haat die onzekerheid dat je pas weet wat je lichaam doet als je er niks meer aan kunt veranderen. Straks ben ik alsnog ongesteld dat weekend door een doorbraakbloeding
Ik ben wel benieuwd wat er dat weekend gaat gebeuren eigenlijk haha
Een echte schipper