Bijna vakantie!!!
Heeft iemand wel eens een e-giftcard van Zara gekocht? Er staat dat je her e-mailadres van de ontvanger moet invullen, maar neem aan dat je ook gewoon je eigen adres kunt invullen en de e-mail met code kunt doorsturen? Dan heb ik iets te printen om te geven, anders is het zo suf.
Ik ga vandaag mijn hele kledingkast op mn bed gooien en dan hopelijk heel veel verkopen op United Wardrobe (en hier? En op facebook?)
Ik wil niet aan school werken, ik wil niet aan school werken, ik wil niet aan school werken,ik wil het niet Maar nog 2 dagen en dan ben ik klaar hopelijk.
Ja, het voel echt ontzettend goed! Ik heb inderdaad nog een auto en met slecht weer dan pak ik die wel. Moet wel representatief op werk komen en dat gaat niet als verzopen katje. Vorige week zat ik op de terugweg ook in een enorme stortbui maar thuis kan ik gelukkig meteen onder de douche.
Ik herken dit heel erg. Als ik op mijn werk ben wil ik gewoon liggen en niks doen en YouTuben, maar mijn werk is momenteel ook het enige dat me âsaneâ houdt. Dus in het weekend voel ik me echt heel erg rusteloos en richtingloos.
Gisteren mijn kledingkast opgeruimd. Resultaat: 2 vuilniszakken vol met kleding wat weg kan.
what the fack? hoe kan je je kinderen zo noemen hahaha. ik las eerst snel dus ik dacht ah ja allemaal namen met een X maar alle namen hebben dezelfde letters
is toch een grap dit hahaha
oké ik ging alles even hardop uitspreken maar serieus xale, xael en xeal? denk dat heel veel mensen het verschil niet horen tussen xeal en xale xeal spreek je dan denk ik uit als de zanger seal en xale als sale, lijkt me? HOE DAN
Jeetje wat heftig! Goed dat je even naar de dokter gaat <3
Wat is going on. De accu van mân laptop is ineens leeg. Het koffiezetapparaat doet ineens veel minder koffie bij mijn latte
En ik wacht al 1,5 dag tot mijn loser huisgenoot eens naar buiten gaat zodat ik kan wassen. Was het net zat dus ben gewoon zijn kamer ingelopen en heb mân spul in de machine gedaan. Hij zei dat ik moest kloppen (heeft ie gelijk in maar ik was even rĂŒcksichtslos), ik zei dat als hij de hele dag op zân kamer bleef rotten, ik daar geen rekening mee kon houden. Nu twijfel ik of ik de wasmachine ook daadwerkelijk aangezet heb.
Hoi ik kom ongevraagd advies geven zodat je koffie probleem misschien snel oplost.
Als het goed is heb je hem een tijdje geleden al ontkalkt he. Ik weet niet precies welke machine je hebt maar het kan zijn dat je hem perongeluk een x verkeerd hebt ingesteld waardoor je nu eem ristretto zet ipv een espresso. Als het goed is moet je hem dan even terug in de fabrieks instelling zetten. En het espresso knopje dan net zo lang inhouden tot je de (volgens jou) juiste hoeveelheid hebt.
Op de site staan een aantal videos als je er niet uitkomt.
Ik hoopte al dat je ongevraagd advies zou geven. Maar de hoeveelheid melk en koffie loopt geleidelijk terug, melk werd eerst minder en nu koffie maar heel weinig. Dus heb niks met de instellingen gedaan. Ontkalken heb ik inderdaad redelijk recent nog gedaan. Ga m inderdaad terugzetten naar fabrieksinstellingen en kijken of dat helpt.
Ik hoop dat hij snel weer doet wat tie moet doen. En anders kan je altijd langs een boutique komen of hem op laten halen voor onderhoud/reparatie of wat dan ook.
Ik heb vanmiddag lensinstructie en ik ben zo allejezus nerveus⊠ben die bril zo zatâŠ
Komt goed! De eerste keer lenzen is raar en duurt lang (geen pijn!), maar volgende week ben je gewend en dan is het fantastisch
hahaha het komt ook puur at ze gisteren met die vrouw hebben gesproken vanuit de Coen en Sander show :â). Maar ze wilt 12 kinderen. Dus hopelijk kunnen ze nog goede namen verzinnen.
Ik heb dus al jaren iPhones en nooit gedoe gehad. Ja, soms een vastloper, maar dat is sinds mijn 3 ook niet meer voorgekomen. Maar mijn iPhone 8 is echt verschrikkelijk. Ding is in een halfjaar 2 keer gewoon spontaan uitgevallen en 1 keer gecrashed na een update. Apps als Storytel flippen de laatste tijd steeds.
Jaaa? Doet ât niet zeer! Ik heb wel eens een wimper in mân oog en dat vet zeer, haha! Ik zie dan voor me hoe dat hetzelfde voeltâŠ
Ahh nu mis ik het fietsen weer heel erg! Ik fietste eerst 5 dagen per week naar het werk en terug. Behalve als het vies weer was nam ik de bus want kan idd ook niet verzopen op t werk aan komen. Fiets nu nooit meer en mis het vooral met lekker weer! Hopelijk over een jaar of twee weer lekker met de fiets!