Nee mijn haar is van zichzelf bruin. Vind het zo stom. Ik weet dat een kleur altijd donkerder uit pakt en daar ga ik ook altijd van uit, maar zoveel donkerder is niet echt zoals het normaal is. Verf al jaren mijn haar en heb al heel veel kleuren gehad, maar dit is me nog nooit gebeurd. Begin haast te denken dat ze de verkeerde kleur in de tubes hebben gedaan hoewel de kleurnummers wel gewoon overeenkwamen. Het is ook een rare kleur. Beetje bruin met een pisgele gloed terwijl het blond helemaal niet geel was en de verf ook koele ondertonen zou moeten hebben. Heb het net met antiroos shampoo gewassen en het is wel ietsje lichter geworden maar blond zal het op deze manier, zonder blonderen waarschijnlijk nooit worden.
@kali oh echt? Dat klinkt ideaal, alleen heb ik geen tijd om naar de kapperszaak te gaan binnen 24 uur. Morgen ben ik de hele dag weg en de dichtsbijzijnde is te ver om nu nog naar toe te gaan. Zal vanavond nog een keertje antiroos shampoo gebruiken denk ik en anders maar een bleachbath doen van het weekend.