Wat je even kwijt wil #20

Ja gadver, sorry, das echt niks voor mij hahahhaa

2 likes

Klaarkomen helpt wel dan ben je minder lang ongesteld!

6 likes

Eh wat?

Als je klaarkomt (oke wss vertel ik t niet goed) dan spannen je spieren down there/in there aan en dan eh ja heeft je baar moeder er meer zin in om allesxeruit te gooien. Ofzoiets maar helpt wel.

1 like

Huh maar ik wil toch juist niet ongesteld worden?

Maar als je het word.

1 like

Dit heb ik ook ja, zo stom :angry:

1 like

Ik krijg bijna €700 terug van mijn Gas Water Licht. Ik had een bijdrage omdat het mijn eerste jaar was en ik ben enorm warmbloedig. Zoveel had ik niet verwacht!

11 likes

Waarschijnlijk omdat je baarmoeder denkt : GOOI ALLES ERUIT THE SEEDS ARE COMMIIIING.

8 likes

Net een stukje van de nationale reistest gezien omdat ik dreamschool wil kijken maar man man man totaal geen chemie tussen geraldine en die jongen. Geen idee hoe hij heet maar het was gewoon een soort van ongemakkelijk…

Hij is van Klokhuis en ik denk dit z’n eerste
-ongemakkelijke- show was.

Neeee zijn die fijne er helemaal uit, dacht omdat ik bij een mini Hema was, ze niet kon vinden. Wat een slecht nieuws :sob:

Ik heb morgen vrij gekregen zodat ik geen 8 dagen achter elkaar werk. Helemaal blij dat ik tijd heb om mijn beddengoed te verschonen en mijn haar te wassen.

5 likes

Die ladder resist panty’s van de primark zijn echt super kort. Ik heb geen lange benen en na 3 stappen zetten hangt het kruis al op mijn knieĆ«n. Zo kut. Sorry, geen tip voor alternatief.

Echt een saaie laatste aflevering van dream school. Jammer, had er meer van verwacht

2 is lelijk in het echt, imho. Ik vond ze heel plastic ogen en best lomp (ben vrij fors dus an sich genoeg mens om de schoen te counteren)
Collega heeft 3 en die staan haar wel echt leuk!
1: no, mooi blauw but just no

1 like

Blegh moet zo werken. Echt geen zin in…

Je kan niet zomaar je stopweek vervroegen en daarbij nog beschermd zijn. Of gaat het niet om echt anti-conceptie? Zo wel; dan moet je altijd minimaal 3 weken de pil hebben geslikt.

Hij doet ook 3 op reis toch? Of lijken zij toevallig op elkaat

Klopt ja! Wist al niet wat hij bij BNN deed, maar was ik ff vergeten

1 like