Wat je even kwijt wil #20

Ah ik ben echt een naar mens, maar mijn plannetje is gelukt haha. :sweat_smile:

Ik zou vandaag de hele oprit onkruidvrij maken (allemaal kleine rottegels) en het tuintje ernaast aanpakken. Dus ik denk laat ik een foto in de familie-app sturen dat ik een hortensia heb gesnoeid, dan komt mijn moeder vast wel langs (woont één straat verderop). En ja hoorrrrr, wie stond er binnen een kwartier voor mijn neus om te helpen. :smirk::smirk::smirk:

Ik ga zelf wel het rotwerk doen, zij mag het leuke werk doen. Dan maakt mij weer wat minder naar toch?

35 likes

Dat is wel een goed idee ja! Ik probeer al wel te letten op dingen die wat langer vullen, inderdaad volkoren brood, fruit, noten en sochtends volle yoghurt. Maar ik ga inderdaad eens goed bijhouden wat ik eet op een dag, misschien dat er dan toch iets naar voren komt wat ik mis. Thanks!

Dat is echt even een bevestiging die je nodig hebt, wat een topplan!! Je spamt wel het WJEKW Foto editie onder he?!?!?!

2 likes

ja soort van. zit as we speak in bad en ga een foute film kijken yeeessss

Ah lief, krijg gewoon tranen in mn ogen hiervan :innocent:

1 like

Ow wat naar! Hoe gaat het nu met je?

Ik heb babypoep op mijn trui… mag ik nu naar huis?

Ja

1 like

I wish😭

1 like

Pfff wat een dag.
Vanochtend auto bij ons achterop geknald. Daar heel gezeik mee gehad en toen door naar het juridisch loket om advies te winnen over ons huursituatie. Bestemmingsplan is ingetrokken dus we moeten eruit en blijkbaar mag dat gewoon. Geen idee hoe lang dat gaat duren want huisbaas moet via de rechter het contract laten ontbinden. Kunnen wel een schadevergoeding krijgen dus is tenminste nog iets. Toem naar de garage en auto gaat waarschijnlijk total loss verklaard worden. Dus met een beetje pech hebben we straks geen huis en geen auto meer :+1: in ruil daarvoor wel hoofd en schouder pijn. Maar even aankijken en anders mss toch dokter bellen.

Sorry kutduur, maar Wolford. Die gaan echt jaren mee!

1 like

Jeetje dat is wel pittig, veel sterkte!

1 like

Nou dit klinkt idd als een kutdag!
Zou voor de zekerheid toch ff langs de huisarts gaan!

Hele dikke knuffel :heart::heart:

1 like

Twee naproxen tegelijk 's morgens hielp bij mij ook altijd goed, terwijl netjes drie pillen verdeeld over de dag niet viel uithaalde.

1 like

Yours clothing. Ik heb hem via asos besteld maar via de site zelf gaat alles goed

1 like

Ik spam sws op insta ik weet niet of je insta hebt of me volgt? Maar anders zal ik wel hier iets posten hoor!

Woehoe ik heb een leaseauto aangevraagd. Ben nu al excited eindelijk autorijden!!

12 likes

Oh shit jij hebt ook geen insta he. Als ik er ben voor iedereen wel een storiesig link delen! Eigen topic ben ik net te bescheiden voor hahaha

1 like

Bij mij lijkt niks meer te helpen… Ik ben nu 2 dagen ziek thuis omdat ik me zó beroerd voel, 's nachts kan ik niet slapen van de pijn en overdag voel ik me net een vaatdoek. Sterkte :pensive:

Inmiddels staat alles op UW, op facebook én in het verkooptopic (daar alles voor 5 eu, wil het liefst vandaag alles op de post doen). Ben benieuwd

1 like