Plastic er omheen laten zitten? 
@KipTokTok het is een oven en magnetron in één en blijkbaar zat de magnetrondeksel er nog in.
Oh wat kut! Succes met schoon krijgen!
Normaal gesproken ben ik best goed in accenten verstaan, en kan ik met een paar woorden wel verstaan wat er gezegd wordt. Maar net werden we aangesproken door iemand in waar vanuit ging dat Engels was, en in vier zinnen heb ik geen enkel woord verstaan. Dus ik pardon zeggen, bij de tweede poging verstond ik twee woorden en wist ik in ieder geval waar het over ging en kon ik eromheen lullen.
Mensen maken geen grapje als ze zeggen dat Ieren niet makkelijk te verstaan zijn.
Ja was het ook wel, soms kan ik meer dan ik denk haha
Je moeder.
Ik baal zo erg dat al het gedoe op mijn werk mijn positivisme over mijn date en überhaupt mijn vrolijkheid beïnvloed. Ik wil het loslaten maar elke dag is zo’n struggle. Het is ook zo complex dat ik het niet eens kwijt kan in het werk-issues topic
Er zit een stel hier in de trein over hun adoptie proces te praten. “Vorige keer een Afrikaantje, nu gaan we voor een Chineesje”
Alsof je in de fucking snoepwinkel staat.
Wauw, dat is wel heel bijzonder.
Ik zit ook echt hun zo aan te kijken 
Mijn collega heeft haar hogere functie opgezegd per 1 jan a.s. en heeft mijn naam doorgeven aan onze manager om het van haar over te nemen. Fingers crossed! 
Ooo ik hoop het voor je
Krijg opeens een rode bult midden op de knokkel van m’n wijsvinger en het wordt ook flink rood. Moet wel ergens door gestoken zijn maar heb niks gevoeld?
Ja, die collega had het laatst al eens aangegeven bij de manager dat ze er wss mee wilde stoppen en toen had diegene al gevraagd of ik het niet wilde overnemen. Toen heeft mijn collega mij vorige week gevraagd en heb ik aangegeven dat ik dat heel graag wil. Vandaag hadden die twee dus weer overleg. Ik ga nu alvast bezig met een sollicitatiebrief ook al duurt het nog +0,5 jaar haha.
Ga ik gewoon een hele schaal omhoog en wss vaste uren i.p.v. min-max contract! 
Klinkt zeer goed, ik denk dat dat wel goed zit!
Almost fall down but not all the way because you save yourself right on time - subject.
Ik heb een mcnugget 6 menu besteld en betaald, maar ik heb er 9 gekregen. Score.
Iets an pitfall erin verwerken? Maar is valkuil maar toch een beetje hetzelfde als struikel?
Ik reis de laatste tijd best vaak in internationaal en zit nu voor het eerst in de Thalys en had echt hoge verwachtingen, maar het valt dus super tegen?? Zelfs mijn bus naar het werk is nog keer chiller met snelle wifi en usb porten om je mobiel op te laden
en ineens is mijn Netflix een onveilige site en mijn mobiel leeg en wil niet opladen…
Ik heb echt nog niks anders gedaan dan vreten vandaag.