Wat je even kwijt wil #20

Vandaag logeer ik bij mijn nieuwe bazin (1e werkdag) ivm de werktijden. Nu zit ik stiekem helemaal achterin de tuin mijn"slaap" jointje te roken.

Nu voel ik me net weer een 18 jarige stiekeme blower.

5 likes

@Evi-lena niet direct van toepassing op je vraag, maar ik kreeg na 1,5 jaar+ de pil slikken ook steeds last van doorbraakbloedingen. Kwam volgens de huisarts omdat je slijmvlieslaag dan te dun is geworden door de pil. Ik vond die doorbraakbloedingen erg vervelend en werd op een gegeven moment supervaak ongesteld, dus kon toen kiezen uit drie maanden stoppen met de pil of een zwaardere pil nemen. Ben inmiddels aan de prikpil en heb nergens last meer van. Geen idee of je hier iets aan hebt maar dat kan dus de reden zijn van doorbraakbloedingen

2 likes

Ik heb vanavond mijn internet verwijderd van mijn telefoon
vraag niet hoe. Ik ben er nu weer, alleen ik krijg geen adresbalk meer in mijn scherm.
Echt
hoe heeft het kunnen gebeuren??

@ellegirltalk, lief dat je meedenkt. Ik heb bedacht dat ik dat wat jij zegt ga doen inderdaad. Ik ga zo lang mogelijk door met deze strip en stop dan 3 pillen eerder dan dat ik zou stoppen zonder dat weekendje weg. Ik hoop maar dat mijn lichaam die 3 pillen niet al te veel mist en gewoon ongesteld wordt.

@vitaminwater, ik lees inderdaad overal dat de pil dan te licht zou zijn. Ik zal het nog even in de haten houden en anders inderdaad naar de ha gaan

1 like

Zwaardere pil vond ik wel heftig trouwens, kreeg wel dikke tieten maar moest overal om janken. :crazy_face:

Haha thanks voor t advies

Wat schrikken zeg! Veel sterkte!

1 like

Och jeetje, wat erg! Heel veel sterkte en een knuffel!

1 like

Ik krijg altijd zo veel energie en voel me super vrouwelijk als ik naar de albums van Beyoncé luister of als ik haar concerten kijk bijvoorbeeld. Of is dit meer iets voor in het opbiecht/onpopulaire meningen topic? :stuck_out_tongue:

Ik heb afgelopen 3d totaal 11u overwerk gehad. Kwam om 3u thuis uit werk en nu klaar wakker :tired_face:

Jeetje gaat her wel? Is er iemand bij je? En heb je medisch personeel gezien?

Sterkte!!

Ons brandalarm ging anderhalf uur geleden af. Het is een Nest Protect dus die zegt letterlijk: “er is rook in de gang, dit is een noodgeval.” We stonden allebei direct naast ons bed, ik stond al klaar om de baby uit bed te halen, maar het bleek vals alarm? Vet kut, want we waren beiden echt klaarwakker met een enorme stoot adrenaline door ons lijf. En nu wil de baby natuurlijk niet meer slapen. :persevere: Maar goed liever dan brand natuurlijk.

1 like

Ik ga donderdag naar end game in de bios, maar nu bedacht ik me ineens die verhalen hier over muizen in de bios :confounded:

Lol, dit is toch gewoon ieder jaar het geval? Of je doet het de week erna op vrijdag, dan heb je ook een lang weekend ivm Pinksteren.

2 likes

Ok never mind, ben net wakker en dacht de tip van de dag te hebben. Ik ben zelf zo slecht in die dingen en altijd te laat met aanvragen

1 like

Ik vergeet steeds een beetje dat ik vanmiddag met iemand heb afgesproken. Misschien als ik het hier neerzet dat er dan niks mis gaat. Pak om 12 uur de trein pretty!

1 like

Wij krijgen die dag van werk als extra verlof dag :slight_smile:

Even een first word problem: ik moet vandaag voor werk naar België, maar toen ik vorige week ging boeken was de thalys al vol, dus nu moest ik een trein van een uur eerder en deze duurt langer :sob:

Voor moederdag, denk ik?

1 like

Ik snap Je! :slight_smile:

1 like

Heb tot 2 uur snachts liggen woelen omdat ik stress heb, nu maar een uurtje of 4 kunnen slapen. Wilde eigenlijk nog naar een guest lecture van een ander vak, maar gok dat ik rond 3 uur al knikkebollend in de klas zit.