ohh ik dacht dat dit die impossible burger was haha. maar ga hem toch proberen! ookal is het €6 voor 2 haha
Voor de inspiratie/creativiteit van vandaag:
**De Vlaamse Gwenny Blanckaert en Marino Vaneeno uit Staden hebben onlangs hun negende kindje verwelkomd. De kleine Xale werd op 19 april geboren in Ieper en is het zusje van - hou je vast - Alex (11), Axel (10), Xela (8), Lexa (7), Xael (6), Xeal (5), Exla (3) en Leax (2). **
Ik ben zo moe in de trein naar werk. Zelfs blijven liggen om een trein later te nemen, doe ik normaal nooit want als die vertraging heeft ben ik te laat…
Laat deze dag snel voorbij zijn.
Ahhh, dit snap ik heel goed en klinkt ook heel jammer
En iedereen in de trein loopt te snotteren, stop! Ik wil niet ziek worden.
Omgg ik dacht ik wil vanmiddag waar ik ga lunchen een ijs koffie nemen. Maar ik wil ook de bananofee koffie. Blijkt de bananofee een ijskoffie te zijn omgg
Ooooh ik zou ook echt boos zijn, zo sloom van hem. Maar als hij dacht alles op Schiphol te kunnen halen, had hij toch ook wat eerder daarheen kunnen gaan? Haha, och ik zou ook echt gefrustreerd zijn
Ugh, ik heb vandaag mijn eerste werkdag (van mijn volwassen werkende leven) en ik heb vanochtend kokend water over mijn hand gegooid.
Ik ga bij goed weer sinds kort op de fiets naar werk en ik voel me daar zó goed bij. Lekker buiten zijn, beweging na een lange dag achter de computer, dieren kijken in de polder, niet meer als een schaap in de rij voor een stoplicht staan en je bespaart geld/ doet de planeet een plezier. Heerlijk!
Dit klinkt inderdaad heerlijk! Moet je ver fietsen?
Ruim 10 km enkele reis!
Bijna vakantie!!!
Heeft iemand wel eens een e-giftcard van Zara gekocht? Er staat dat je her e-mailadres van de ontvanger moet invullen, maar neem aan dat je ook gewoon je eigen adres kunt invullen en de e-mail met code kunt doorsturen? Dan heb ik iets te printen om te geven, anders is het zo suf.
Ik ga vandaag mijn hele kledingkast op mn bed gooien en dan hopelijk heel veel verkopen op United Wardrobe (en hier? En op facebook?)
Ik wil niet aan school werken, ik wil niet aan school werken, ik wil niet aan school werken,ik wil het niet Maar nog 2 dagen en dan ben ik klaar hopelijk.
Ja, het voel echt ontzettend goed! Ik heb inderdaad nog een auto en met slecht weer dan pak ik die wel. Moet wel representatief op werk komen en dat gaat niet als verzopen katje. Vorige week zat ik op de terugweg ook in een enorme stortbui maar thuis kan ik gelukkig meteen onder de douche.
Ik herken dit heel erg. Als ik op mijn werk ben wil ik gewoon liggen en niks doen en YouTuben, maar mijn werk is momenteel ook het enige dat me “sane” houdt. Dus in het weekend voel ik me echt heel erg rusteloos en richtingloos.
Gisteren mijn kledingkast opgeruimd. Resultaat: 2 vuilniszakken vol met kleding wat weg kan.
what the fack? hoe kan je je kinderen zo noemen hahaha. ik las eerst snel dus ik dacht ah ja allemaal namen met een X maar alle namen hebben dezelfde letters
is toch een grap dit hahaha
oké ik ging alles even hardop uitspreken maar serieus xale, xael en xeal? denk dat heel veel mensen het verschil niet horen tussen xeal en xale xeal spreek je dan denk ik uit als de zanger seal en xale als sale, lijkt me? HOE DAN