Wat je even kwijt wil #20

Woehoe ik heb een leaseauto aangevraagd. Ben nu al excited eindelijk autorijden!!

12 likes

Oh shit jij hebt ook geen insta he. Als ik er ben voor iedereen wel een storiesig link delen! Eigen topic ben ik net te bescheiden voor hahaha

1 like

Bij mij lijkt niks meer te helpen… Ik ben nu 2 dagen ziek thuis omdat ik me zó beroerd voel, 's nachts kan ik niet slapen van de pijn en overdag voel ik me net een vaatdoek. Sterkte :pensive:

Inmiddels staat alles op UW, op facebook én in het verkooptopic (daar alles voor 5 eu, wil het liefst vandaag alles op de post doen). Ben benieuwd

1 like

Bedankt voor het aanbod! Ik stuur je vanavond even een pb, ik vraag me namelijk af of het goed afgehandeld is zoals het vanochtend gegaan is😊

Was net bij de tandarts voor controle en ze zat tegen de assistente allerlei codes te roepen. Echt soort abracadabra haha, maar alles was in orde gelukkig.

2 likes

Wat heftig! En dan ook nog allemaal op 1 dag :scream: Ik las dat iemand je al hulp had aangeboden wat betreft de schade afhandeling, fijn & lief dat dat hier zo gaat! Als je nog hulp nodig hebt bij het vinden van een nieuw huisje; laat maar weten! Daarin zou ik misschien iets voor je kunnen betekenen.

2 likes

He kan gebeuren. Goed dat je wel al op tijd daar was, daar zou ik a veel te veel moeite mee hebben haha. Zulke dagen zijn er gewoon. Probeer er nog het beste van te maken en morgen is er weer een dag!

Is hier iemand die werkt bij bedrijf die mensen helpt met scripties of hier gewoon heel goed in is en graag wat bij wil verdienen? Ik vind het allemaal maar duur en lastig om iets te kiezen! Of als iemand een aanrader heeft voor een bedrijf mag dat natuurlijk ook!

Ik wil gewoon graag op weg worden geholpen qua hoofd en deelvragen etc. Ik heb ze al bedacht maar wil gewoon dat iemand me verteld of het goed is haha.

Klopt, heb je ook zeker gelijk in. Mijn Word crashte halverwege ook nog eens, dus heb mijn spullen ingepakt en ben maar naar huis gegaan. Klaar met vandaag, morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

1 like

Ik weet opzich best wat over onderzoek doen en onderzoeken opzetten dus wil wel even kijken als je pbt! Gewoon gratis! Maar op een onderzoeksstage en onderzoeksmaster na heb ik geen ervaring zoals mensen die voor bedrijven werken! Maar kan altijd even kijken.

2 likes

+1, heb dit een jaar als werk gedaan en ik wil best even kijken. Hele scriptie is wat veel maar bijv de onderzoeksvragen en een paar pagina’s op taal zou ik best kunnen doen, kan je eventuele feedback verder zelf verwerken. Edit: hoef er ook geen geld voor dus :slight_smile:

3 likes

Ah lief, dankjewel. Dat is ook helemaal waar. Dankjewel voor je reactie!

Oh nee, ben onderweg naar het huis van mijn vriend, maar ben alleen zijn sleutels vergeten mee te nemen.
Hij is pas over een uur thuis. Zoo stom. Even kijken waar ik nu een uur kan wachten.

1 like

Wat een lieverds zitten hier! (@mikselke). Heel fijn!

Croissant, ik stuur jou ook even een pb :slight_smile:

2 likes

Hè bah!! Sterkte!!

1 like

Oke ik hou van lil kleine maar iedere keer dat" lekker man" geroep in zijn insta-filmpjes trek ik slecht.

Mijn bluetooth koptelefoon was niet goed verbonden, dus ik zet net per ongeluk keihard een youtube filmpje aan in de stiltecoupe.

4 likes

Er is even type een type medicatie waar overal Xa in de naam zit omdat het een receptor blokt die Xa heet … moet daaraan denken (apixaban, rivaroxaban, etc) misschien kunnen ze daar nog wat inspiratie uithalen :stuck_out_tongue:

1 like

Heftig zeg! En dat allemaal op één dag. Sterkte!!