Wat je even kwijt wil #20

Concert van Anouk was echt fantastisch.
Alleen jammer dat we nu in een gigantische file staan op de A2

2 likes

Een like omdat het concert leuk was! Ik ga vrijdag :grin:
File omdat iedereen tegelijk weg wil of is er een ongeluk of iets dergelijks? Hopelijk ben je snel thuis.

Je gaat genieten vrijdag!

Moesten van 5 naar 1 baan wegens wegwerkzaamheden…
Nog zeker een uurtje en dan thuis

@Ohappyday oh echt een vervelend gevoel. :sob: hopelijk kan je nog een beetje slapen.

Ik ben net wakker geworden en kan nu ook niet meer slapen door iets op werk. Zo nutteloos want ik heb hier niks aan.

1 like

En nu heb ik giga spierpijn en ben ik vannacht elk uur wakker geweest.

Ik hoop dat deze dag snel voorbij is

@Ohappyday en @Evenveel, ik herken dit en lig sinds iets van een week ook regelmatig wakker van werk. Heb nu slaap-thee gehaald en gister leek dat te werken maar vannacht weer volop wakker geweest.

1 like

Ik zit bij telfort en ik kreeg op 23 april ook een email over dat ze de tarieven gaan verhogen, lekker ook in combinatie met die gesponsorde post haha!

1 like

Pff ik ben al de hele ochtend zo misselijk, echt naar.

Ja je keek dagelijks tegen allemaal bilspleten aan. En de jongens in m’n klas gingen dan bijhouden welke kleur string we aanhadden want die kwam er 9/10 keer bovenuit. Geen gezicht.

8 likes

Wie wil zijn lekkerste pasta-recept met mij delen?

Zometeen eerst weer fysio en daarna naar de huisarts…

Eigenlijk wil ik niet

Hoezo heb ik opeens na een nacht slapen 5 LinkedIn verzoeken van mannen die een andere studie aan dezelfde uni gevolgd hebben? Ken ze stuk voor stuk niet.

Thanks!
Ik vind dragon alleen zo vies …
En wat is een bussel hahahahahaha?

Is het goed gegaan, je eerste dag? (en viel je hand mee?)

Chill. Bij ons in de stad is ook een McDonalds en als je daar 's avonds door de drive gaat weet je gewoon zowat zeker dat je extra nuggets krijgt. Had er pas 11 in een bakje van 9. :heart_eyes:

5 likes

Weet je zeker dat het Telfort was? Ik heb namelijk wel precies zo’n post gezien van T-Mobile.

Edit: daarnaast lees ik nu dat je per vandaag geen Telfort-abonnement meer kunt afsluiten. Dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die reclame maakte, of een marketeer lag wel heel erg te slapen.

Ah nee :frowning:
Ik vind 6 weken wel lang hoor.

En je werk? Weet je al hoe je dat kan oplossen ?

Hier juist iemand die alleen lage broeken draagt en medium of high waist onwijs klote vind.
Het is een ramp om nu goede broeken te vinden.

Ik wil dus echt de Airpods, maar de prijs :frowning: En ik ben bang ik ze zo stuk heb.

1 like

Jeetje ik lees hier al dagen mee over dat je ziek bent en je zo tegengewerkt wordt. Wat een energie pompen ze hierin? Dit kost toch veel meer tijd en geld dan jou gewoon ziek te melden?