Wat je even kwijt wil #20

Wat een dag vandaag, ik werd door Radio 1 gebeld of ik even naar Leiden kon komen voor een reportage dus daar ben ik halsoverkop heengegaan en er werd daarnet op RTL bekendgemaakt dat ik op de shortlist voor de BookSpot Gouden Strop sta. Kan het nog niet beseffen, ook dat Anniko van Santen allemaal positieve dingen over mijn boek zei. :joy: En het terug horen van je eigen stem is ook ráár.

Goed, dat moest ik even kwijt. :sweat_smile:

89 likes

Ik heb over 2 weken een cursusdag voor t werk, over een bepaalde therapie. Heb gisteren de syllabus ontvangen van weet ik hoeveel pagina’s. Of ik die ff door wil nemen ter voorbereiding, het is zoveeeeeeeeel :flushed: :joy:

De Q-top 500 van de '10’s is op de radio en ik vind het echt zo’n leuke misschien allemaal (of dit een biecht haha). Maar van zo goed als elk nummer denk ik ‘ohh leuk!’

3 likes

Ik heb een inschattingsfout gemaakt op mijn werk en ik vind het zó kut om iets verkeerd aan te pakken en kritiek te krijgen.
Hoe ga je nou goed met met kritiek? Hoe kun je het een beetje relativeren of van je af zetten?

Ik heb ineens superveel last van mijn duim en kan hem bijna niet meer pijnloos buigen. Superkut, want heb morgen een drukke dag op mijn werk en dan heb ik mijn duim best wel nodig eigenlijk. :neutral_face:

En ik heb toch maar de Airpods besteld, want met 2 telefoons rondlopen is echt te irritant. Wel de 1, want de 2 die ik wilde waren uitverkocht. Maar scheelt wel weer geld, haha.

1 like

Ja dat probeer ik ook wel eens. Het ding is dat ik te weinig overleg. Niet bewust en expres maar dan valt dat soms verkeerd uit. Dat wekt dan irritatie op en dat vind ik echt kut omdat ik het niet zo bedoel :frown:

Ik zat een uur geleden in de trein en had m’n thuisbezorgd app al open, alle sushi toegevoegd die ik wou maar toen dacht ik aan alle boodschappen die ik nog in de koelkast heb liggen en heb 't weggeklikt.
Nu zit ik op de bank met een wijntje te wachten tot m’n “lasagne”/aubergine ovenschotel klaar is

For once, maar te trots :roll_eyes:

14 likes

Wow wat tof, gefeliciteerd!

1 like

Ik geniet echt een beetje met jou mee door je blije berichtjes! Echt leuk dat je het zo keuk hebt.

1 like

Ik heb lang in de horeca gewerkt (Italiaan) en daar verkochten ze carbonara met room. De reden: ze deden het vroeger op de juiste manier maar dat werd zo vaak teruggestuurd naar de keuken omdat het “niet goed/lekker/blabla” was dat ze het nu met room maken. En nu wordt het nooit meer teruggestuurd naar de keuken, tenminste heb ik in al die jaren nooit meegemaakt haha.

1 like

Ik woon nu 4 dagen niet meer bij mn ouders en merk echt dat onze band weer veel beter aan het worden is. Echt heel fijn

37 likes

Mr jacks heeft wel lekkere panpizza’s vind ik :no_mouth:

Jij houdt ook van Senseo, dus ik denk dat er gewoon iets mis is met je smaakpapillen

(Grapje, niet slaan)

12 likes

Lief dat je het vraagt een sorry voor de late reactie! Ik kan gewoon niet forummen op werk :(. Maar het gaat goed met mijn hand gelukkig. Het koelen heeft geholpen en ik heb er alleen een rode vlek en een blaar aan over gehouden. Dus het viel ook mee op werk. Daar heb ik wel echt geluk mee gehad :slight_smile:

1 like

Spotify liet me een liedje horen van Ali B , Jan Smit en Gers Pardoel… hoe kut wil je het hebben.

4 likes

Ik snap niet waarom dit ineens zo is, maar als ik m’n telefoon op het homescherm voordat hij gedeblokkeerd is, kan ik Spotify ineens niet meer vooruit klikken. De knoppen reageren niet meer. Iemand die weet waar dit aan ligt? Letterlijk vanmiddag had ik er nog geen problemen mee en ik begrijp niet waarom hij dit nu zo doet.

Dit scherm dus:

Mijn vriend was net chagrijnig aan ‘t doen omdat alles tegen zat en de supermarkt al dicht was blabla, loopt er een kat langs, steekt ‘ie z’n middelvinger op naar die kat :ok_hand::joy:
Hoop maar dat ‘t oplucht

59 likes

Kan het komeb doordat je batterij bijna leeg is of had je het eerder ook?

1 like

Ik heb hem aan de oplader liggen om te kijken of dat een verschil maakt, maar ik kan me niet herinneren dat hij dit eerder deed wanneer m’n batterij laag is. Ben wel gaan googlen en ik ben in elk geval niet de enige die er last van heeft, dus er zal vast een oplossing te vinden zijn.

1 like

Ik ben op mijn werk min of meer perongeluk in de fondsenwerving gerold, maar besteed er nu het grootste deel van m’n tijd aan daar, en nu ben ik door m’n baas gevraagd om voor het eerst mee te gaan naar een afspraak met een fonds. Superleuk en interessant maar ik ben ook gigantisch zenuwachtig jemig

7 likes