Wat je even kwijt wil #20

Hoezo heb ik opeens na een nacht slapen 5 LinkedIn verzoeken van mannen die een andere studie aan dezelfde uni gevolgd hebben? Ken ze stuk voor stuk niet.

Thanks!
Ik vind dragon alleen zo vies …
En wat is een bussel hahahahahaha?

Is het goed gegaan, je eerste dag? (en viel je hand mee?)

Chill. Bij ons in de stad is ook een McDonalds en als je daar 's avonds door de drive gaat weet je gewoon zowat zeker dat je extra nuggets krijgt. Had er pas 11 in een bakje van 9. :heart_eyes:

5 likes

Weet je zeker dat het Telfort was? Ik heb namelijk wel precies zo’n post gezien van T-Mobile.

Edit: daarnaast lees ik nu dat je per vandaag geen Telfort-abonnement meer kunt afsluiten. Dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze die reclame maakte, of een marketeer lag wel heel erg te slapen.

Ooohh dat zou ook nog kunnen! Haha ik vond het al zo gek.

1 like

Ah nee :frowning:
Ik vind 6 weken wel lang hoor.

En je werk? Weet je al hoe je dat kan oplossen ?

Hier juist iemand die alleen lage broeken draagt en medium of high waist onwijs klote vind.
Het is een ramp om nu goede broeken te vinden.

Ik wil dus echt de Airpods, maar de prijs :frowning: En ik ben bang ik ze zo stuk heb.

1 like

Jeetje ik lees hier al dagen mee over dat je ziek bent en je zo tegengewerkt wordt. Wat een energie pompen ze hierin? Dit kost toch veel meer tijd en geld dan jou gewoon ziek te melden?

Ik ben super onhandig, maak veel kapot, raak veel dingen kwijt en anderhalf jaar later werken mn Airpods en ben ik ze nog niet kwijt geraakt! Wel echt een verademing die dingen, beter geluid, geen kabel :heart_eyes:

:stuck_out_tongue: Ja, ik dus ook. Sleep mijn koptelefoon ook dagelijks mee en gebruik hem zo’n 20 uur pw tijdens mijn werk. Vinden koptelefoons nooit zo leuk. Maar omdat ik hem dagelijks meesleep, ben ik een beetje bang dat ik er van die pods eentje kwijt raak of dat ze stuk gaan :joy:

1 like

Omg ik was net in een huis waar ze een grote benner zenner hond hadden. Dat beest was mega enthousiast naar mij want hij was nog maar 1. Ondanks dat ik dat hele mooie honden vind schrok ik me rot toen hij omhoog sprong. Dat beest komt tot aan je hoofd. Dus toen riep ik “IK BEN BANG!!” haha echt voor lul.

22 likes

Als je de Airpods gewoon altijd terug doet in het doosje is er denk ik niet zo veel wat fout kan gaan! En je doet ze dus in het doosje om op te laden. Moet wel zeggen dat ik ze uit voorzorg wel in mn tas draag ipv jaszak.

Nou ja, ik gebruik een koptelefoon dus minstens 4 uur per dag :slight_smile: En heb dus de afgelopen jaren minstens zo’n 10 paar koptelefoons versleten. Duur en goedkoop.

@Harrrie Ik bedoel dat ik vooral bang ben om ze tijdens mijn werk (=postbezorgen) te verliezen. Erbuiten heb ik er niet zo’n last van.

Berner Sennen :sweat_smile:

14 likes

Sorry moest hier een beetje om lachen. Ik noem dat ras ook zo maar toen ik ging googlen was het blijkbaar Berner Sennen

6 likes

Oh zo! Denk dat je het beste ze kan vergelijken met de bedrade oortjes van Apple, als die uitvallen dan zal dar bij de Airpods ook gebeuren en makkelijk kwijt te raken (maar als het goed is stopt je muziek standaard zodra een oortje niet meer in ne oor zit dus dan heb je dat wel door). Zijn bij mij overigens nog geen een keer uit mn oren gevallen!

Whaha ja die vrouw zei zelf dit is een benner zenner, weetikhet. Ben geen Martin Gaus.

12 likes

Maar van iemand zonder stem eisen dat ze gaat bellen is toch gewoon zinloos… wat een getouwtrek :sweat_smile: