Wat je even kwijt wil #20

Ja, dat scheelt dat ze stoppen :thinking: De EarPods vallen soms uit, maar niet heel vaak. Gemiddeld eens per 3 weken ofzo? Nou ja, ik denk er nog even over, want vind het nogal een bedrag, haha. En ze zijn bijna overal uitverkocht, dat ook.

1 like

Mijn berner sennen van 2 denkt dat hij een schoothondje is, dus dit gebeurt hier ook zeer regelmatig. :sweat_smile::joy:

5 likes

Oke beetje paniek. Ik ga morgen met de trein maar ben er op zn vroegst 8.11 en de bagage drop of sluit om 8.55 red ik dat? Ik ben al ingecheckt. Of kan ik nu ook al online mn bagage inchecken en dan morgen bij zon self service droppen.

( Taxi is te duur en last minut iemand regelen is slecht voor mn zenuwen)

Hahah oh gaat dat enorme beest dan ook echt serieus op je schoot liggen? Of bedoel je dat springen?

Ohhh dat lukt wel! Gewoon meteen de balie op zoeken. Bagage droppen is 2 tellen werk! Dus ook al staat er een lange rij, niet stressen want dat loopt lekker door. Met welke maatschappij vlieg je?

1 like

Danku danku. Met Delta. En terug KLM

Dat komt goed! Delta zit bij vertrekhal 2 dus beetje snel lopen & dan kan het niet verkeerd gaan :sweat_smile: En leuk, KLM op de terugweg :grinning: ik vind het Nederlands praten en de Nederlandse snackjes altijd zo aandoenlijk. Krijg er dan echt zo’n chauvinistisch gevoel bij :netherlands::two_hearts:

2 likes

Beide :sweat_smile: Maar luistert gelukkig wel gelijk als je zegt dat hij moet stoppen :see_no_evil:

1 like

Ik had net supervisie vanwege opleiding die ik volg, en hij zei: ā€œIk weet het niet hoor August maar je hebt ongeveer 80% van de symptomen van een burnout dus wat ben je nou eigenlijk aan het doenā€. En nu ben ik een beetje van kut dat klopt ook wel gewoon en nu moet ik dus dingen gaan veranderen en dat is moeilijk :frown: zit zo vast in mijn eigen patronen.

1 like

Bij KLM kun je tijdens de vlucht naar de pantry lopen en daar liggen dan mentos snoepjes, verkade chocola, crackers en water :yum:

3 likes

Ik denk dat ik in dat vliegtuig ga wonen.

7 likes

Spinazie 400 gram
Kipfilet (1 stuk)
Pijnboompitten
Boursin Cuisine Light
Kastanjechampignons

Kipfilet in stukjes, die in de pan tot ze lichtbruin zijn, dan kastanjechampignons in stukjes er bij tot die goed gebakken zijn, daarna de Boursin er bij en de spinazie in delen want dat moet altijd erg slinken. Doorgaan tot alle spinazie op is en alles tussentijds door elkaar scheppen. En pasta gewoon in een pannetje er naast koken. Tot slot alles op elkaar gooien en klaar.

7 likes

ā€œMijnā€ voetbalclub waar ik al 20 jaar een seizoenskaart van heb staat zondag in de finale van de beker. 15 jaar geleden mocht ik niet gaan van mijn ouders, want ze vonden dat ik te jong was. Nu, na 15 jaar wachten, is het eindelijk zo ver. Maar… Ik ben er niet bij. Want 35 weken zwanger van een tweeling en ik kan amper zolang zitten om überhaupt de wedstrijd vol te houden. En ik BAAL. Niet gewoon een beetje. Ik gun het niemand om wel te gaan. En dan zie ik allemaal berichten van mensen die nog nooit bij een wedstrijd zijn geweest en die nu wel naar de beker finale gaan en ik wil gewoon iedereen uitschelden en roepen dat ze nep supporters zijn. En stiekem huil ik zondag de hele dag. En ik hoop dat ze niet winnen. Want dat ook nog missen kan ik niet aan.

7 likes

Jaa zeker! Toen ik naar NY vloog was ik binnen een kwartier door de douane en bagage-afgifte heen! Je bagage kun je niet al online inchecken, maar dat is echt zo gebeurd.

1 like

Loef jullie allemaal zo hard haha. Was zonder jullie echt dood gegaan van de zenuwen.

Nu stop ik met de zenuw spam zal in het instragram topic nog even een stalk link delen voor de mensen die geen insta hebben .

Wat een moodswings vandaag. En het is nog ochtend. In deze ochtend van superblij naar huilen naar superblij gegaan. En nu weer (redelijk) normaal.
Hormonen… Gelukkig werk ik thuis vandaag.
Met zulke buien voel ik me echt zwak en instabiel.

Ik vond het een goed idee om met Koningsdag oranje nagellak op te doen, maar ik heb geen basecoat gebruikt. Net m’n nagellak eraf gehaald en m’n nagels zijn gewoon oranje. Nu maar forever nagellak dragen

4 likes

Ik ben haar niet, maar je moet best wat invullen en aantonen idd qua salaris, huur/hypotheek.

Bij mij ging dat heel moeilijk omdat ik thuis woon met een hypotheek (nieuwbouw). Kreeg elke keer errors, haha! Verder heel blij, zo fijn dat je auto wegbrengt voor APK of een beurt en gewoon weet dat je niks hoeft te betalen. :tada:

1 like

Buiten dat om is het ook gewoon niet handig om dan direct weer te gaan bellen. Dat je even je stem terug hebt betekent niet dat het goed is om gelijk weer te gaan bellen en dit van je stembanden te eisen.
Valt me wel echt tegen van dit bedrijf maar het past ook wel bij de ervaringen die mensen die ik ken hebben met dit bedrijf. Heel veel beterschap in ieder geval! Hopelijk komt er snel een fatsoenlijke oplossing vanuit je werkgever.

1 like

Waar ik gisteren zo zenuwachtig over was is best wel goed gegaan (van m’n biecht) :blush:. Ik was er mentaal wel kalm onder, maar fysiek blijkbaar niet. Ik heb het even gegoogeld en wat ik gisteren voelde leek een beetje op een paar hele hele kleine paniekaanvallen (druk op m’n borst, gevoel van stikken, misselijk etc.). Vet raar want in m’n hoofd viel het echt mee. Hoezo was ik dan fysiek nog zo gespannen?

6 likes