Gatver ik moet nog een opdracht afmaken voor morgen en nu zitten er van die niet-feitelijke vragen in (noem een voorbeeld van x uit de praktijk) en ik kan het gewoon even niet bedenken? Ik wil het verdorie gewoon afmaken zodat ik lekker een serie kan gaan kijken maar het lukt niet 
Ik ben gewoon heel snel tevreden 
Ik kan het ook al even niet. Moet mijn telefoon ontgrendelen om naar het volgende nummer te gaan. Misschien moet Spotify geüpdate worden? Ik heb vandaag Spotify weer geüpdate maar nog geen muziek geluisterd.
Ja, ik ga morgen nog een keer de orthopeed bellen waarom hij het precies afraadt. Ben mezelf al gek aan het maken als ik lees over pinnen, gips, niks mogen doen
.
De zaak van het ongeval is gesloten en heb een bedrag gekregen, maar nu ik weet dat ik blijvend letsel heb, wil ik de zaak wel weer openen eigenlijk. Maar geen idee of ze me nog een hoger bedrag gaan geven of…
Heb ik soms ook last van zonder verklaarbare reden.
Ik mis mijn katten heel erg in mijn nieuwe huis
In een duitse supermarkt; kaufland!
Mochten ze toch niet mee?
Ik heb als tactiek bedacht dat ik even een dikke maand zonder ze hier woon en dan aan de huisbaas aangeven dat ik mijn katten toch erg mis en dan nog 1 x toestemming vragen of ze hier mogen wonen. En als hij ja zegt is dat fijn. Als hij nee zegt zal ik aangeven dat hij dit niet mag verbieden en dat ze hier toch komen wonen. Maar moet dus nu even paar weekjes zonder ze 
Ik wil chips eten maar te lui om naar de kast te lopen
Slapen gaat hem waarschijnlijk niet worden. Dus nu maar kijken hoe mn badpak van vorig jaar zit. Wekker gaat om 5 uur…
Ben nu op de wc ik kom zo terug met de resultaten.
Zit oke maar een beetje te groot bij mn boobs en mn poenie…
Heb drie sollicitaties verstuurd vanavond voor bijbaantjes die me wel wat lijken. wat eigenlijk nergens op slaat, want nummer 1 prioriteit moet zijn dat ik nu z.s.m. ga afstuderen. Maar als ik een vacature zie die me echt leuk lijkt kan ik t zo moeilijk van me af zetten. Nou ja, ik zie wel hoe dit afloopt, wrs word ik toch niet uitgenodigd 
Mijn favoriete mr jacks herinnering is dat ik er een keer in januari was en er nog een sinterklaasversiering aan de muur hing
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad en kon alleen maar denken: waarom verdienen deze mensen zoveel geld??? 
Ik ben het niet met alle opmerkingen/bewoordingen van het artikel eens, maar vind het toch wel tof om te lezen
Thank youu 
@Zemraluani ik heb aan je gedacht vandaag (creep), ik heb op jouw aanraden een Milo frio besteld bij Prispri in Cartagena! Hij was lekker