Wat je even kwijt wil #20

Huh waarom is die nieuwe layout van instagram zo lelijk.

Ik had echt een super nare droom. Ik had weer een blokjes beugel (?) en mijn beugel zat deels los en sommige blokjes zaten gedraaid, dus die zou ik weer terugdraaien trek ik die blokjes allemaal los en brokkelen mijn tanden af. Horrorrrrrr. En je voelt die pijn dan ook gewoon he.

Ik had dat opeens toen ik vitamine D-tekort had!

Bweh, heb echt een baaldag. Zit nog steeds in mijn pyjama op de bank en heb al 3 huilbuien gehad. Zonder echt praktische reden, maar gewoon zoveel zorgen de laatste tijd. :slightly_frowning_face:

1 like

Gisteravond kreeg ik migraine, de dag erna voel ik me dan altijd mega brak en ellendig. & nou zijn een paar van die malloten heel de dag al aan het boren en herrie maken. Ben blij dat ik straks naar m’n pa en ma kan vluchten want word hier zó chagrijnig van.

Lief zijn voor jezelf vandaag. Zorgen hebben is zwaar en dan moet je goed voor jezelf proberen te zorgen. Kan je niet iets doen wat je heel leuk vindt? Of iets lekkers halen met een filmpje?

1 like

Ja, ik schop mezelf nu van de bank en ga ff een rondje lopen buiten. Wie weet doet wat frisse lucht me goed.

1 like

Wel een lichtpuntje… Net de Thalys geboekt voor even een dagje op en neer naar Disney in juni. Zo fijn om gelijkgestemde vriendinnen te hebben. :heart:

15 likes

Ik kreeg van de vriend van een vriendin die in de lease werkt de tip om te zoeken haar H.ema lease auto en daar kan je relatief goedkoop leasen. Werken met l.eas.eplan samen. Heb nu een Toyota Aygo X-Fun (oid) met parkeersensoren (haha ernstig maar heb ook gelest met die dingen), 20.000 km per jaar, in rood, 48 maanden, voor €255 !

Edit: oh en moest best wat aanleveren. In ieder geval rekeningafschrift van 1 maand en salarisstrook. Edr gaat het checken op kredietwaardigheid en dan hoor ik meer. Nu maar hopen dat ik er doorheen kom met mijn studieschuld

2 likes

Oh dat is ook wel iets om op te letten ja! Ik heb toevallig van de week weer multivitaminetabletten gekocht en daar zit geloof ik ook D in, eens kijken wat er gebeurt als ik die consequent slik.

M’n moeder heeft gisteren op de markt frambozen gekocht. Per bakje van 125 gram 1 euro en zes bakjes voor 3,50. Op veel plekken aaa het nog goedkoper ook. Nu snap ik dat de markt iets goedkoper is dan de winkel, maar wtf die hoeveelheid frambozen kost bij picnic €10,14. Wtf dat is toch bizar? Zelfs met de niet-aanbieding van de markt scheelt dat 4 euro per 750 gram. Bij de Lidl is het ook zoiets. Vanaf nu standaard naar de markt voor fruit want ik ben zo verbaasd over dit verschil.

1 like

Bij mij rot fruit van de markt wel echt veel sneller weg. Ik heb echt het idee dat het minder lang goed blijft. Daarom ben ik maar weer gestopt met fruit op de markt kopen. Echt jammer! Misschien heb ik aldoor pech, maar we hebben iets van 4 of 5 fruitkramen op de markt staan en ik heb ze allemaal al getest haha.

6 likes

M’n ouders kopen dus super veel fruit op de markt in Rotterdam en hebben bijna nooit dat het wegrot. Blauwe bessen die rustig tien dagen goed zijn, of aardbeien etc. Maar ze kiezen meestal de duurdere kraampjes uit, en dat scheelt al veel zeggen ze. Ga het in ieder geval een kans geven, al woon ik zelf niet in Rotterdam.

Ik ben nog maar 2 gram verwijderd van mijn eiwitdoel voor vandaag (115 gram) :sunglasses:

3 likes

Ik ben best een passief persoon qua plannen/wat ik wil/in actie komen, helaas, ik vind het mijn slechtste eigenschap. Maar ik ben nu echt heel actief en concreet bezig met mijn toekomst en ik krijg er helemaal energie van :smiley: Dit is zo niks voor mij, maar voelt wel echt heel goed :smiley:

12 likes

Bij de huisarts geweest. Had me nog zo voorgenomen niet te gaan huilen vandaag, niet gelukt :sweat_smile:Weer doorgestuurd naar t ziekenhuis voor mn benauwdheid, weer afwachten hoe vlug dat gaat…
En medicatie gekregen om te slapen. En dan volgende week (eindelijk) afspraak bij de psycholoog.
Dus ja… en nu ben ik kapot :frowning: wil even niks meer.

2 likes

Nou deze niet die bleef maar achter me aan kwispelen. Die vrouw zei, ja hij zit in z’n 2e puberteit. Wat? Met 1 jaar al z’n 2e puberteit.

Omg dit is zo’n herkenbaar punt, dat heb ik ook nog steeds. Maar ervaring leert: zodra je er weer bent dan valt het allemaal mee en vind je snel genoeg je flow weer. En fijn dat je weer beter bent! :blush:

Goeie deal! Ik betaal iets meer, maar heb ook voor maar 3 jaar gekozen. Ik heb een UP, een lekkere luxe uitvoering haha! Mocht je er niet doorkomen kun je altijd je ouders / vriend garant laten staan. Dat moest bij mij uiteindelijk ook, omdat die sukkels denken dat ik in m’n eentje een hypotheek heb.

1 like

Ik heb 't zelfde, vooral zachtfruit. Daar wordt natuurlijk veel meer mee gesmeten op 'n dag waardoor 't schimmelt waar je bijstaat.

1 like