Wat je even kwijt wil #20

Haha leuk! Mooie stad eh? Bevalt het allemaal in Colombia? Ben je er al lang? Veel plezier.

1 like

Ja zeker! Nu 2 weken in Colombia, Bogota - Salento - Medellin - Tayrona - Palomino en nu dus Cartagena. Morgen gaan we zeilen richting San Blas en dan nog 2 nachten Panama stad. Het land is prachtig, enorm divers, vriendelijke mensen. Het eten vind ik niet mega boeiend, vooral veel uit de frituur. De street art overal is wel geweldig en Cartagena heeft echt een leuk Caribisch sfeertje! Thanks!!

1 like

De trein staat al 20 minuten stil voor station Zwolle. Ik moet nog eventjes verder dan dat en ik wil gewoon naar huis :sob:

Zo kut is dat he, vooral als er geen verklaring komt

Oh nee, toch geen last hiervan he? https://www.nu.nl/binnenland/5871354/grote-wisselstoring-bij-zwolle-noord-nederland-onbereikbaar-per-trein.html

Ik hoop zo dat mijn salaris volgende maand €4000.- is. Dan kan ik eindelijk mijn zorgen vergeten en goed sparen en en en en en.

1 like

Die storing is officieel voorbij (ik had de eerste goede trein) maar dat we Zwolle niet in kwamen, komt inderdaad daardoor werd er uiteindelijk omgeroepen. Kunnen ze ook niks aan doen maar zo laat nog is wel extra kut :unamused:

Mijn aankomsttijd is ook +38 geworden :sweat_smile: je moet er wat voor over hebben om vriendinnetjes op te zoeken. Gelukkig word ik straks vanaf het station opgehaald :two_hearts:

Ik slaap in een hostel tussen allemaal vreemde mensen en voel me ineens zo ziek, moet constant naar de wc. Echt een ellende als je niet in je eigen bed slaapt, voel me ook heel eenzaam want iedereen slaapt :disappointed: Bah

@anon39978576 ik denk dat ik je net mis op Schiphol Haha, ik mag om 7u al vliegen (Nouja nu eerst opstaan). Goede vlucht! (Wat is jouw insta voor de NYC spam?)

1 like

Ahh jaa dan ben ik nog niet op schiphol. Hele fijne reis alvast! Waar ga jij heen? Mn insta staat in het instagram topic in de members only!

1 like

Dankjewel! Ik ga naar Kaapverdië! Weekje chillen! Ik ga je even zoeken, ik beging met een S!

4 likes

Aah tof heel veel plezier en geniet ervan.

1 like

Dankjewel, jij ook! NY is geweldig!

1 like

Ik droomde net dat ik tijdens een presentatie op school aanstoten en aftrekken zei, ipv aantrekken en afstoten. Heel de klas lachte me uit.

Zit al zeker 10 jaar niet meer op school :expressionless:

20 likes

Ik heb onverwacht in een heel mooi plaatsje geslapen, maar als ik er een mooie foto van maak en op insta zet zometeen als ik naar de auto loop weet iedereen dat ik niet thuis sliep. Hahaha

5 likes

Haha dan plaats je hem een later moment met de hashtag throwback, dan kun je toch de mooie foto delen en weet niemand wanneer het was :smile:

3 likes

Of hier???

4 likes

Welk boek heb je nodig? Kans bestaat dat ik hem heb liggen als dit is wat je gaat doen!

1 like

Ik had een tijdje terug hetzelfde. Toen wel de politie gebeld (en mijn buren ook) en gevraagd of ze hem wilden wijzen op de opvang. Hij is na die week niet meer teruggekomen dus ik denk/hoop dat hij het echt niet wist en nu dus wel daar slaapt.