Wat je even kwijt wil #20

Haha mijn hoofd: “huh nee joh het is geen mei. NEE WACHT het is wel al mei???” Stop de tijd hoor (grapje please continue)

4 likes

Oh man, ik wil zo graag m’n bed weer in.

Neem me op dit soort momenten vaak voor om vanavond lekker al om 8 uur in bed te gaan liggen, maar uiteindelijk komt het er vanavond alsnog op neer dat ik pas om 11 uur naar bed ga en niet voor 12 slaap. Goh, waarom zou ik toch moe zijn.

1 like

Links voor jou? Of als je het van voren bekijkt?

Als je het van voren bekijkt zit je blinde darm namelijk aan de linkerkant. Als daar de pijn zit zou ik toch niet te lang wachten hoor.

Ja en dan te bedenken dat openlucht zwembaden volgens mij geopend mogen worden vanaf 1 mei. Weet niet zeker of dat klopt overigens.

1 like

Ingecheckt en nu 10 km lopen naar mn gate die bijna opend!!

35 likes

Deze heb ik zeker gehad want dit was de docent, dus ik zal eens neuzen in mijn boekenkast :smile:

1 like

Jeeee. Veeel plezier lieve pretty!!!

1 like

Stalker alert hier haha, maar volgens mij woon jij in de flat waar ik tot voor kort heb gewoond.

Toch maar naar de tandarts gebeld, moet er over een uur al zijn :no_mouth: dus ik wilde mijn tanden gaan poetsen ben ik gisteren mijn tandenborstel vergeten bij mijn zus :triumph:

1 like

Wat gaan er veel egf’ers op vakantie en wat posten ze jaloersmakende instastories :disappointed_relieved:

Nee hoor grapje, het is jullie allemaal gegund. Fijne vakantie allemaal.

3 likes

Ik moet vandaag echt hard aan iets werken wat ik alweer best lang heb uitgesteld, maar ik zie er zo tegenop. Ik wou dat ik iemand had die me door die angst heen kon praten. Maar goed, uiteindelijk moet ik het toch zelf doen.

Pff ik zit in de trein en schrik van elke onverwachte rem(poging). Ik ben gewoon echt bang voor een aanrijding. Ik heb er nu al 2 meegemaakt. En ben ook een vriendin op die manier verloren. En je ziet het gewoon steeds vaker voorbijkomen de laatste tijd… En op 1 bepaald traject ben ik dan bang dat het een van mijn beste vriendinnen is. Dus nu maar even proberen afleiding te zoeken.

1 like

Snap ik dat je elke keer schrikt.
Ik denk dat afleiding op dat moment het beste is idd. Muziek of een boek of zo?

:pensive: Snap ik, zoiets is ook echt naar :frowning_face: . Ik heb het 1 keer meegemaakt en daarna had ik het ook steeds. Inmiddels is het een jaar of 9 geleden, maar ik zit nog altijd liever niet voorin de trein.

Ik had gisteravond wat besteld bij een webwinkel met de ‘voor 23:59 besteld, morgen in huis’-slogan, maar vooralsnog geen verzendbevestiging gehad. Hoop wel dat het vandaag komt, want morgenavond ben ik er niet.
Edit: zie in mijn account dat het vertraagd is. Vet kut dit.

Ik ga mijn moeder een aardbeienplantje en een legpuzzel geven, want dat wilde ze graag. Ik heb ook het topic van het cadeautjes-inspiratie weer ge-upt van de week, wellicht staat daar nog iets?

1 like

Zou je het leuk vinden om iets met haar te gaan doen? Zoals een high wine of iets dergelijks?

2 likes

Ik was gisteren in de Kruidvat en zag die forumtrend brozing bodylotion staan. Wilde 'm ook wel eens proberen. Blijkt ie veel beter te werken dan ik had verwacht. Vroeger had ik ook zo’n bodylotion maar daarmee moest je echt weken opbouwen totdat je iets zag. Nou, bij deze hoeft dat niet, ben nu een mooie zebra haha

7 likes

Ja, deze haha

Ik kijk de finale van CupCakeCup voor de tweede keer (kinderen…) en Ronnie Flex is er te gast en ahh het is zo’n verlegen schatje hahah zo zoet.

Ja! Ben 3 maanden geleden verhuisd nadat ik er 2 jaar gewoond heb