heb net een vanilla cold foam cold brew gehad en ik wil nu al een tweede en derde en vierde
Studieschuld staat niet bij bkr geregistreerd volgens mij, dus die komt niet omhoog. Stel dat je er niet door komt, is Re.nault nog een optie, als je dat merk wil natuurlijk. Zij hebben hun eigen leasebedrijf en zijn iets soepeler.
Voor iedereen die vandaag een mweh dagje heeft:
Like voor steun en omdat ik blij ben voor je dat je slapmedicatie hebt. Hoop dat je heerlijk uitgerust wakker wordt morgen <3
Omg ik had net een solli bij een heel hoogstaand medium en hij vroeg naar mn kennis over het nieuws en ik kon gewoon alleen Ajax benoemen ik ben normaal echt heel up to date over het nieuws
Weet niet of ie hip is maar gewoon een afk ja (haha sorry)
Net even voor je gekeken, maar nee die staan er niet op.
Nou dan heb je toch het belangrijkste nieuws van de dag te pakken.
Mân man is nu ook aan het stofzuigen & mân kinderen kunnen alleen maar herrie maken. Rot op, mân kop staat op barsten door al die herrie
Waarom staat er niet 2 mannen per vrouw per dag?
Volgens mij is het overgrote deel van de ffâers zoveel slimmer dan ik ben en dan veel mensen uit mijn omgeving. Ik lees hier echt regelmatig discussies waar ik werkelijk niets van begrijp. Ene kant super leerzaam, andere kant zou ik soms willen dat ik ergens even los kan gaan zonder dat ik bang ben dat anderen opmerken dat het niet zo werkt, wantâŠ(moeilijke termen)⊠Nou ja dat doe ik dan wel in het echte leven
Ik had vannacht gedroomd dat mijn songfestival feest een hele flop was en dat ik veel te laat begonnen was met alles. Ik vond die droom zo kut, dat ik nu maar heb besloten dat ik helemaal los ga in de voorbereidingen en dat het super âextraâ wordt
Er komt vanavond een vriendin eten en het is hier nu zooo netjes. Echt fijn. Jammer dat ik niet zo graag vaak mensen over de vloer heb, want het is wel een goede motivatie om op te ruimen en schoon te maken.
EĂ©n van mân faves voor tagliatelle is aubergine in blokjes bakken tot het heel zacht is, blik tomaten erbij, kruiden en op het eind wat ricotta erdoor.
En deze is ook heel lekker vind ik: https://www.endlessweekend.nl/carissas-pasta-met-truffelolie/
Supergoed! Je bent misschien niet in één keer van je presentatieangst af maar dit klinkt wel alsof het een hele grote stap is! Mag je zeker trots op zijn
Mijn absoluut favoriete veg pasta recept is pesto, creme fraiche, cherrytomaten, rucola en geraspte kaas. Mega heftig maar zo lekker. Zou m zo graag veganizen.
Wat is er heftig?
Die inderdaad! Met nog wat mozarella door de saus zodat het smelt en champignons
Grrr wat is just tattoo of us toch een kutprogramma. Ik heb liever dat iedereen gewoon zân bek houdt en we alleen de tattoos te zien krijgen. Het format is gewoon elke keer zo precies hetzelfde. Dat gelul over hoe erg het is elke keer weer. Koen Kardashian en die Jamie die echt de slechtste acteurs ever zijn. En toch wil ik die tattoos zien.
TJAP LATERJAAR
zeker, FF MEETING?